Batting Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 Folk (Mest Tjejer) som utdelar en lite beskyllande blick när man säger att man tänker åka på semester till Thailand, eller helt enkelt tittar åt ett annat håll. Jag funderar lite på hur länge svenska tjejer semestrat nere i Spanien, Italien eller Frankrike? Sedan kommer dom hem och himlar drömskt med ögonen, och berättar om hur snygga och romantiska de latinska männen är! Jag känner en tjej som t.o.m. gifte sig med en av de där underbara männen, men jag tror att jag kommit på skillnaden på dem och oss som åker till Thailand. När tjejer blir kära så handlar det om känslor, sånna har ju inte vi karlar.... 1 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 19 timmar sedan, skrev Alarik: Att bilen drar mer bränsle med E10. Det nya drivmedlet E10 infördes i augusti i år och innehåller mer etanol än tidigare och då åtgår det mer bränsle. Nu är ju etanol det dyraste bränslet. Hur det nu kunde bli det? Knepigt att de inte höjt 95'an mer pga det. Dubbelt så mycket etanol borde väl ge dubbelt så dyr bensin. När kommer drivmedlet upp till sitt rätta värde? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... wavis Inlagd November 23, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 23, 2021 Fortfarande så förbannad på välbetalda fotbollsspelare som lägger sig o skriker som en spädgris, Nej skulle sitta var domare efter matchen o granska o ge saftiga böter till dessa grisar ... 8 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2021 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2021 9 timmar sedan, skrev frogfish: Nån annan som har erfarenhet av när man är i ett blandat sällskap och det pratas thai. Och man frågar frun vad som sägs, och får till svar "wait". Efter några minuter frågar man igen vad som sagts och får till svar "yes"... Det motiverar iaf mina thaistudier🐸 Något som är ännu vanligare är när man ställer en fråga med ”svarsalternativ” typ -ska vi svänga höger eller vänster? Svar: Yes 3 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2021 Dela Inlagd November 24, 2021 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Något som är ännu vanligare är när man ställer en fråga med ”svarsalternativ” typ -ska vi svänga höger eller vänster? Svar: Yes Rätt vanligt här hemma också. Frågor med flera svarsalternativ är helt värdelösa. 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 24, 2021 Dela Inlagd November 24, 2021 Vet inte om jag ska skratta el gråta, men jag börjar förstå hur farsan kände en gång i tiden när vi kids snodde virket. Samma nu, ungarna älskar ju colan. Och smarta är de oxå. De fick ta ett glas, då kommer en ungj*vel med ett halvliterglas😄. Det blir till att gömma🙃 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd November 24, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2021 Att röstresultatet 117-174 räknas som en seger. Endast 1/3-del av riksdagen röstade för Maggan och nästan hälften emot. Får väl hoppas att hon får regera med fiendebudgeten men pisscentern lägger väl sig i sista stund och blir dörrmatta ännu en gång... 4 2 10 2 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 Irriterar mig lite på att en del blanketter man ska hålla rätt på har storlek A4 lite drygt. 3 1 4 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 2 timmar sedan, skrev Fritz: Irriterar mig lite på att en del blanketter man ska hålla rätt på har storlek A4 lite drygt. Ta fram saxen. 😎 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... frogfish Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 När jag kommer på mig själv med att vara så jäkla svennig, man borde irritera sig mindre. Omöjligt att få frun eller döttrarna att stänga en dörrjävel efter sig, särskilt när AC är på inne. Vad är det för fel på folk? Och släcka lyset efter sig ska vi inte ens börja prata om... Nä det blev en liten skvätt samgsom i morgonkaffet istället...🐸 3 3 4 2 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 Placeringen av skål emojen på ääämmmmpppeeeärrr. Den borde få en mycket mera framstående placering, så man slipper vandra med musen långa sträckor innan man kommer åt den. I närheten av skrattemojen vore förträffligt. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... frogfish Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 Det här med att få lite plats i tillvaron. När man delar rum med frugan brukar jag försöka leta upp nån halv m2 där jag kan lägga mina prylar. Det lyckas ibland. Bara för att 20 min senare hitta mina kläder övertäckta och blandade med både rena och smutsiga kläder (inte mina)... När jag frågar varför får man mestadels svaret "det är så stökigt överallt annars". Ridå🐸 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 4 timmar sedan, skrev Wangthong: , så man slipper vandra med musen långa sträckor innan man kommer åt den. I Om jag måste vandra med musen långa sträckor för att komma åt den så avstår jag av bekvämlighet.🤨 2 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 3 timmar sedan, skrev born41: Om jag måste vandra med musen långa sträckor för att komma åt den så avstår jag av bekvämlighet.🤨 Det verkar minsann som farbror blivit gammal. Så lät det då inte förr...... 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 (ändrad) On 2021-11-24 at 10:13, skrev Benriach: Att röstresultatet 117-174 räknas som en seger. Endast 1/3-del av riksdagen röstade för Maggan och nästan hälften emot. Får väl hoppas att hon får regera med fiendebudgeten men pisscentern lägger väl sig i sista stund och blir dörrmatta ännu en gång... Jo men i vissa sammanhang verkar ju 18% räknas som om man är störst i hela riksdagen. Ändrades November 26, 2021 av Batting 1 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Issanbonde Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 Söndag kväll 21.30 kommer frugan springandes ut i garaget där jag satt å prismärkte i godan ro.... 09.25 i morgon måste vi vara på Arlanda!!!! 😲😲😒😒 Varför????? Stina kommer då. Vaaaaa!!!!! Ja hon ringde och var i Dysselforf🤔 In sova upp 06.00 åka Arlanda som inte ser ut som förr. Där står Stina med en polare😲😲😒 Vi har känt Stina i 22 år så vad gör man????? Nu efter 5 dagar och med 3 kacklande gammelhönor är det nog läge att flytta till husvagnen!!!!! FINNES 2 gammelhönor 50+ bara att hämta!!😉😉 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 Stora frågan är ju hur i helvete dom kom från Ubon R till Dusseldorf???? 🤔🤔🤔🤔🤔😒😒😒😫😫😫🤯🤪 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Issanbonde Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 Samt måste man duscha morgon samt kväll???? Måste man tvätta alla kläder efter en halv dags användande???!!!!!!! Fan jag blir pank på elräkningen!!! 1 1 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... born41 Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 3 timmar sedan, skrev Alarik: Det verkar minsann som farbror blivit gammal. Så lät det då inte förr...... Även Du min Brutus kommer nog till en punkt i livet, då kylskåpet är viktigare än sängen.🤠 Livet har lärt" lillemannen" att vara artig. Om jag till exempel sitter på bussen, och det kliver på en väldigt snygg kvinna, ja då reser han på sig! 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... måne Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 58 minuter sedan, skrev born41: Även Du min Brutus kommer nog till en punkt i livet, då kylskåpet är viktigare än sängen.🤠 Livet har lärt" lillemannen" att vara artig. Om jag till exempel sitter på bussen, och det kliver på en väldigt snygg kvinna, ja då reser han på sig! Min är så blyg så han tittar ner. 1 18 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: Samt måste man duscha morgon samt kväll???? Måste man tvätta alla kläder efter en halv dags användande???!!!!!!! Fan jag blir pank på elräkningen!!! Samma här, väntar bara på att tvättmaskinen säger adjö. För att inte tala om varmvattenberedaren.. Låste elpriset på 53 öre, men vad fan hjälper det när det är nån jävla mackapär som snurrar 24/7? Bävar för nästa räkning 1 3 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Olästa inläggknappen på telefonen vetefaan hur många gånger jag tryck på den när jag vill bifoga en bild enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Att rest Roma höjt priset på Paulaner från 72kr till 85kr. 2 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 5 timmar sedan, skrev Enis: Olästa inläggknappen på telefonen vetefaan hur många gånger jag tryck på den när jag vill bifoga en bild enis Eller denna, tryck på + tecknet. Vilket jävla + tecken. Tryckt bort bilden åtskilliga gånger. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 7 timmar sedan, skrev MickeN: Att rest Roma höjt priset på Paulaner från 72kr till 85kr. Definitivt inte ett sunkhak. Utanför min paygrade. 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu