Wangthong Inlagd November 11, 2021 Dela Inlagd November 11, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev audirs2: Kommer in på Emmpeeeärrr och texten för alla delforum är förminskad inte fet, men går jag till "vad är nytt" så är texten stor och fet igen! Samma här trodde ett tag att det var uppgraderingen till w11 som ställde till det. Men det är nog admin som fipplat med inställningarna kan jag tänka. På 24h är det som det ska! Ändrades November 11, 2021 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 11, 2021 Dela Inlagd November 11, 2021 4 timmar sedan, skrev Wangthong: Samma här trodde ett tag att det var uppgraderingen till w11 som ställde till det. Men det är nog admin som fipplat med inställningarna kan jag tänka. På 24h är det som det ska! Tänk vad lite pilsner kan ställa till det 😋 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 11, 2021 Dela Inlagd November 11, 2021 5 timmar sedan, skrev Wangthong: Samma här trodde ett tag att det var uppgraderingen till w11 som ställde till det. Men det är nog admin som fipplat med inställningarna kan jag tänka. På 24h är det som det ska! Samma här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Det är en ändring sen senaste uppdateringen. Ett steg bakåt, tycker jag också. Kollar på det efter några öl ikväll. Eller om det blir för många, så tidigt imorgon bitti. Om jag inte mår prima imorgon bitti, så blir det söndag. Ja, garanterat senast måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Ändrar mig angående fet stil på olästa inlägg på forumindex.. Tydligen så är det något som är borttaget sedan 2020, men har fungerat pga en bugg i cache-systemet tills nyss. Något som gjort att första sidan varit långsammare och nu är snabbare, enligt de som tillverkar mjukvaran. Alltså ett steg i fel riktning angående funktion, men i rätt riktning vad gäller hastighet. Vad ska prioriteras? Jag väljer hastighet i det här fallet eftersom det fungerar rätt på de sidorna som är gjorda specifikt för visning av alla lästa och olästa inlägg. Alltså "Nytt innehåll", "24h" etc. och de är enligt mig mycket bättre på det än forumets första sida ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 19 minuter sedan, skrev Surin P3: Ändrar mig angående fet stil på olästa inlägg på forumindex.. Tydligen så är det något som är borttaget sedan 2020, men har fungerat pga en bugg i cache-systemet tills nyss. Något som gjort att första sidan varit långsammare och nu är snabbare, enligt de som tillverkar mjukvaran. Alltså ett steg i fel riktning angående funktion, men i rätt riktning vad gäller hastighet. Vad ska prioriteras? Jag väljer hastighet i det här fallet eftersom det fungerar rätt på de sidorna som är gjorda specifikt för visning av alla lästa och olästa inlägg. Alltså "Nytt innehåll", "24h" etc. och de är enligt mig mycket bättre på det än forumets första sida ändå. Jag väljer fet stil på olästa. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Att toapappret var slut på jobbet. Tur bara jag är här på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 14 minuter sedan, skrev Jive: Jag väljer fet stil på olästa. Jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Ändrar mig angående fet stil på olästa inlägg på forumindex.. Tydligen så är det något som är borttaget sedan 2020, men har fungerat pga en bugg i cache-systemet tills nyss. Något som gjort att första sidan varit långsammare och nu är snabbare, enligt de som tillverkar mjukvaran. Alltså ett steg i fel riktning angående funktion, men i rätt riktning vad gäller hastighet. Vad ska prioriteras? Jag väljer hastighet i det här fallet eftersom det fungerar rätt på de sidorna som är gjorda specifikt för visning av alla lästa och olästa inlägg. Alltså "Nytt innehåll", "24h" etc. och de är enligt mig mycket bättre på det än forumets första sida ändå. Jaha det är därför jag inte fattade vad ni tyckte var fel, änvänder nyrt innehåll funktionen och där är olästa fetstil och de inlägg dom man skrivit i är markerade med en stjärna trådar man bata läser med punkt smidigt on man vill uppdatera sig ov vad som händer. Ni vet slösurfar och tar en fika stunder. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 Bränslestationer med s.k. "allservice" i form av mat och dryck m.m...... Inte stationerna i sig med denna servicen som är problemet utan de som besöker dem....... Barnfamiljebilar kommer in till tankpumparna och fyller upp och i dagens läge finns det väl ingen bränslestation, där man måste betala i kassan längre? Trots allt detta att de redan har betalt vid pumpen, så flyttar de inte bilen från pumpen till en näraliggande parkering, utan hela familjen skall gå in till butiken med barn och halva släkten med husdjur för att handla korv, godis dricka m.m. utan ngn som helst hänsyn till oss andra som kanske bara behöver tanka och dra iväg för att vi skall till arbete eller annat...... Å barnen kan ju aldrig bestämma sig för vad de vill ha...... 🤬 Japp, det är gubbvarning på mig...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Bränslestationer med s.k. "allservice" i form av mat och dryck m.m...... Inte stationerna i sig med denna servicen som är problemet utan de som besöker dem....... Barnfamiljebilar kommer in till tankpumparna och fyller upp och i dagens läge finns det väl ingen bränslestation, där man måste betala i kassan längre? Trots allt detta att de redan har betalt vid pumpen, så flyttar de inte bilen från pumpen till en näraliggande parkering, utan hela familjen skall gå in till butiken med barn och halva släkten med husdjur för att handla korv, godis dricka m.m. utan ngn som helst hänsyn till oss andra som kanske bara behöver tanka och dra iväg för att vi skall till arbete eller annat...... Å barnen kan ju aldrig bestämma sig för vad de vill ha...... 🤬 Japp, det är gubbvarning på mig...... Man undrar ju om de har sågspån eller vacum där hjärnan borde vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Bränslestationer med s.k. "allservice" i form av mat och dryck m.m...... Inte stationerna i sig med denna servicen som är problemet utan de som besöker dem....... Barnfamiljebilar kommer in till tankpumparna och fyller upp och i dagens läge finns det väl ingen bränslestation, där man måste betala i kassan längre? Trots allt detta att de redan har betalt vid pumpen, så flyttar de inte bilen från pumpen till en näraliggande parkering, utan hela familjen skall gå in till butiken med barn och halva släkten med husdjur för att handla korv, godis dricka m.m. utan ngn som helst hänsyn till oss andra som kanske bara behöver tanka och dra iväg för att vi skall till arbete eller annat...... Å barnen kan ju aldrig bestämma sig för vad de vill ha...... 🤬 Japp, det är gubbvarning på mig...... Därav att man skippat det hela med att ha bil. Kommer ihåg att man kunde köpa torkarblad och lite attiraljer till bilen men nu är det är en mega korvkiosk med en massa snask man går in i. Nu snackar vi sur gubbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 21, 2021 Dela Inlagd November 21, 2021 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Bränslestationer med s.k. "allservice" i form av mat och dryck m.m...... Inte stationerna i sig med denna servicen som är problemet utan de som besöker dem....... Barnfamiljebilar kommer in till tankpumparna och fyller upp och i dagens läge finns det väl ingen bränslestation, där man måste betala i kassan längre? Trots allt detta att de redan har betalt vid pumpen, så flyttar de inte bilen från pumpen till en näraliggande parkering, utan hela familjen skall gå in till butiken med barn och halva släkten med husdjur för att handla korv, godis dricka m.m. utan ngn som helst hänsyn till oss andra som kanske bara behöver tanka och dra iväg för att vi skall till arbete eller annat...... Å barnen kan ju aldrig bestämma sig för vad de vill ha...... 🤬 Japp, det är gubbvarning på mig...... Därför tankar jag bara på ST1 eller Ingo 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 21, 2021 Dela Inlagd November 21, 2021 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Därför tankar jag bara på ST1 eller Ingo 😉 Jag tankar mest på "Björne"!🐻 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 (ändrad) On 2021-11-21 at 03:49, skrev Kötthandlarn: Bränslestationer med s.k. "allservice" i form av mat och dryck m.m...... Inte stationerna i sig med denna servicen som är problemet utan de som besöker dem....... Barnfamiljebilar kommer in till tankpumparna och fyller upp och i dagens läge finns det väl ingen bränslestation, där man måste betala i kassan längre? Trots allt detta att de redan har betalt vid pumpen, så flyttar de inte bilen från pumpen till en näraliggande parkering, utan hela familjen skall gå in till butiken med barn och halva släkten med husdjur för att handla korv, godis dricka m.m. utan ngn som helst hänsyn till oss andra som kanske bara behöver tanka och dra iväg för att vi skall till arbete eller annat...... Å barnen kan ju aldrig bestämma sig för vad de vill ha...... 🤬 Japp, det är gubbvarning på mig...... Ja det är ju en fröjd att tanka här i Thailand, på PTT stationerna har dom tänkt till ordentligt, enda irriterande när man e på långresa e att tjejen alltid blir pinkenödig och vill stanna vid nästa PTT och på just den finns givetvis inte KFC eller MC Donalds, dom har bara 7, Amazon å div stånd med gott å blandat 🙁 😉 När det kommer till service så är Sverige ett uland jämfört med Thailand, sen att dom sällan har kompetens för sitt jobb här e en annan sak men sercivevänligt är det. Ändrades November 22, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 Att thaiare alltid "vet bättre" än farangen. Sitter och pratar lax med en kärring. Jag brukar köpa sashimikvalitet av en kock i Naklua. Men nu är damen (inte min) upprörd över priset, det är ju billigare på Food land. Jag försöker förklara att det finns olika kvalitet och priser, men det går sådär. Vad vet en farang som fiskar lax till vardags i Svedala...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 22, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2021 1 timme sedan, skrev frogfish: Att thaiare alltid "vet bättre" än farangen. Sitter och pratar lax med en kärring. Jag brukar köpa sashimikvalitet av en kock i Naklua. Men nu är damen (inte min) upprörd över priset, det är ju billigare på Food land. Jag försöker förklara att det finns olika kvalitet och priser, men det går sådär. Vad vet en farang som fiskar lax till vardags i Svedala...🐸 Du är farang. I farangland finns bara hamburgare och bacon som är allt för salt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 Att bilen drar mer bränsle med E10. Det nya drivmedlet E10 infördes i augusti i år och innehåller mer etanol än tidigare och då åtgår det mer bränsle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 Thailands jävla endurobanor till vägar. Efter ett par timmar på väg mot Buriram känns det som man avverkat ett halvt GGN... Vägarna ser nya ut, men är piss... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 Inte konstig att kläderna slits. Resultat av en timme i torkaren! Sen är jag irriterad igen för kan inte bifoga bilder på Firefox, med Chrome gick det hur lätt som helst. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 15 minuter sedan, skrev Amigo: Inte konstig att kläderna slits. Resultat av en timme i torkaren! Sen är jag irriterad igen för kan inte bifoga bilder på Firefox, med Chrome gick det hur lätt som helst. Slits kläderna så sluta tvätta dem. Torktumlaren sliter ytterst lite på dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 Precis nyss, skrev HighWai: Slits kläderna så sluta tvätta dem. Torktumlaren sliter ytterst lite på dem. Eller egentligen inte alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 Nån annan som har erfarenhet av när man är i ett blandat sällskap och det pratas thai. Och man frågar frun vad som sägs, och får till svar "wait". Efter några minuter frågar man igen vad som sagts och får till svar "yes"... Det motiverar iaf mina thaistudier🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 17 timmar sedan, skrev Alarik: Att bilen drar mer bränsle med E10. Det nya drivmedlet E10 infördes i augusti i år och innehåller mer etanol än tidigare och då åtgår det mer bränsle. Tja, man slipper iaf köpa K-sprit på vintern! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 3 timmar sedan, skrev HighWai: Torktumlaren sliter ytterst lite på dem. Trodde inte först på detta men sen Googlade jag lite och det stämmer faktiskt! Det är bara under en tiondel av slitaget som tumling står för. Den som lever lär sig. Missuppfattningen beror nog på att den blir så synlig i filtret. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu