Amigo Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Sån här ploppar upp! Firefox Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 5 timmar sedan, skrev frogfish: Somaliska pirater i Sverige. Sitter i godan ro och käkar lunch med en polare på https://www.thairung.se/, när jag ser en jävel dra i min hoj utanför. Den är fastlåst i ett cykelställ, men det är väl inget superlås. Självklart springer jag ut och frågar vad fan han håller på med, och får till svar ett tips om att skaffa mig ett bättre lås då detta inte är så bra (enligt somaliern). Bad honom packa och dra och han gick långsamt därifrån. Hade jag inte sett idi*ten, hade jag varit utan hoj. Vilket jävla pack!! Tack för det MP och VPK. Vad nöjd man är att man troligtvis betalar för att den jäveln (och hans släkt) är här oxå..... Du kan väl ägna Fredrik "Öppna Våra Hjärtan" Reinfeldt en tanke också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Precis nyss, skrev Batting: Du kan väl ägna Fredrik "Öppna Våra Hjärtan" Reinfeldt en tanke också? Vad härligt att du fokuserade på det viktiga i min post. Men inte oväntat..... Att nån försökte stjäla nåt är ju tydligen helt normalt i dina kretsar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 23, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2021 2 minuter sedan, skrev Batting: Du kan väl ägna Fredrik "Öppna Våra Hjärtan" Reinfeldt en tanke också? Jaha! Ytterligare en rasist kliver ut ur garderoben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Jaha! Ytterligare en rasist kliver ut ur garderoben. Nja, han är som vilken random vänstersnubbe som helst. Att folk stjäl, rånar, mördar och våldtar är inte så viktigt eller allvarligt. Men att påstå att vänstern på nåt sätt varit med och släppt in packet, då jävlar!!!! Då är det dags att stämma i bäcken, och troligtvis livstidsstraff (på att klaga när man blir bestulen, det är ju vanlig (vänster) inkomstfördelning). Men vi har vant oss, de är ju allt som oftast inne och gräver i lönekuvertet oxå.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 6 minutes ago, frogfish said: Nja, han är som vilken random vänstersnubbe som helst. Att folk stjäl, rånar, mördar och våldtar är inte så viktigt eller allvarligt. Men att påstå att vänstern på nåt sätt varit med och släppt in packet, då jävlar!!!! Då är det dags att stämma i bäcken, och troligtvis livstidsstraff (på att klaga när man blir bestulen, det är ju vanlig (vänster) inkomstfördelning). Men vi har vant oss, de är ju allt som oftast inne och gräver i lönekuvertet oxå.... Jo, men faktum kvarstår att Batting har en poäng. Fredde och MP öppnade kranen mer än S ville just där och då. Sedan har ju även C och S hoppat på tåget, och det rullar ännu i full fart. Sak-letare är överallt, men lagboken rycker på axlarna åt sånt. Försäkringsbolagen får ta hand om sådan oviktigt kriminalitet. Basen i den kriminella pyramiden, vardagsbrott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 1 minut sedan, skrev Nicholas: Jo, men faktum kvarstår att Batting har en poäng. Fredde och MP öppnade kranen mer än S ville just där och då. Sedan har ju även C och S hoppat på tåget, och det rullar ännu i full fart. Sak-letare är överallt, men lagboken rycker på axlarna åt sånt. Försäkringsbolagen får ta hand om sådan oviktigt kriminalitet. Basen i den kriminella pyramiden, vardagsbrott. Vad har det med min kommentar att göra? Jag har inte nämnt S nånstans. Har du varit full hela dagen? Sen tycker jag illBattingen fokuserar på fel sak, men det som är viktigt för honom är tydligen inte det jag tycker är viktigt (att det är fel att stjäla). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 47 minuter sedan, skrev Amigo: Sån här ploppar upp! Firefox Händer med Chrome åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 2 minutes ago, frogfish said: Vad har det med min kommentar att göra? Jag har inte nämnt S nånstans. Har du varit full hela dagen? Sen tycker jag illBattingen fokuserar på fel sak, men det som är viktigt för honom är tydligen inte det jag tycker är viktigt (att det är fel att stjäla). Jag förstår att du är upprörd över din cykel och det är det du försöker säga. Det drabbade just dig. På min gata brann 3 bilar. Ingen av dom var min, ändå blev jag illa berörd. För samhället betyder ingen av dessa saker någonting. Din cykel är bara ett litet symptom på en mycket större sjukdomsbild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 9 minuter sedan, skrev rolba: Händer med Chrome åxå Händer aldrig med Windows 95........ Das is da shit!...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 5 minuter sedan, skrev Nicholas: Jag förstår att du är upprörd över din cykel och det är det du försöker säga. Det drabbade just dig. På min gata brann 3 bilar. Ingen av dom var min, ändå blev jag illa berörd. För samhället betyder ingen av dessa saker någonting. Din cykel är bara ett litet symptom på en mycket större sjukdomsbild. Du är bra konstig. Ibland har jag ingen aning om vad du pratar (skriver om), för det mesta ser jag det helt omöjligt att få ett sammanhang till det du citerar. Detta är ett sånt fall. Men ha en bra kväll ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Händer aldrig med Windows 95........ Das is da shit!...... Nu blev jag nostalgisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 49 minuter sedan, skrev frogfish: Vad härligt att du fokuserade på det viktiga i min post. Men inte oväntat..... Att nån försökte stjäla nåt är ju tydligen helt normalt i dina kretsar.... Att det kriminella aset hade ett bedrägligt och felaktigt beteende behöver jag väl inte påpeka? Men okej, fyyy dum Somalier, mycket dum Somalier! Nöjd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 52 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jaha! Ytterligare en rasist kliver ut ur garderoben. Jag tycker illa om kriminellt folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Precis nyss, skrev Batting: Att det kriminella aset hade ett bedrägligt och felaktigt beteende behöver jag väl inte påpeka? Men okej, fyyy dum Somalier, mycket dum Somalier! Nöjd? Du har ju osat och svurit enormt mkt över våra konversationer. Varför söker du upp det jag skriver och börjar fjanta igen? Jag trodde vi var överens om att undvika varandra? Annars kan vi börja om igen. Du håller dig till dina kriminelle och naiva vänsterkompisar, så jobbar jag på och försörjer er. Det borde väl passa även dig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 1 minut sedan, skrev frogfish: Du har ju osat och svurit enormt mkt över våra konversationer. Varför söker du upp det jag skriver och börjar fjanta igen? Jag trodde vi var överens om att undvika varandra? Annars kan vi börja om igen. Du håller dig till dina kriminelle och naiva vänsterkompisar, så jobbar jag på och försörjer er. Det borde väl passa även dig.... Man kan ju undvika att skriva oförskämdheter, eller är det för mycket begärt? Ja jag är pensionär och har själv jobbat ihop till mina pengar, men lämna gärna lite pengar till Allmänna Pensionsfonden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 5 minuter sedan, skrev Batting: Man kan ju undvika att skriva oförskämdheter, eller är det för mycket begärt? Ja jag är pensionär och har själv jobbat ihop till mina pengar, men lämna gärna lite pengar till Allmänna Pensionsfonden! Jo, att hänvisa till Reinfeldt när jag nästan fått hojen stulen osar ju trevlighet.... Men jag är på, vi delar trevligheter. Tittar du in till Huvudstaden nån gång kan jag rekommendera ett besök här: https://greasyspoon.se/. De har det mesta som kan behövas på en morgon/fm. En garanterat trevlig upplevelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 28 minuter sedan, skrev frogfish: Jo, att hänvisa till Reinfeldt när jag nästan fått hojen stulen osar ju trevlighet.... Men jag är på, vi delar trevligheter. Tittar du in till Huvudstaden nån gång kan jag rekommendera ett besök här: https://greasyspoon.se/. De har det mesta som kan behövas på en morgon/fm. En garanterat trevlig upplevelse. Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Oktober 24, 2021 Dela Inlagd Oktober 24, 2021 Fyllde upp farmartanken, fick en räkning på "lite" över 100 tkr, blivit kostsamt att bo på landet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 24, 2021 Dela Inlagd Oktober 24, 2021 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev Batting: Du kan väl ägna Fredrik "Öppna Våra Hjärtan" Reinfeldt en tanke också? Var det från Somalia Reinfeldts farfars farfar kom? Ändrades Oktober 24, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 24, 2021 Dela Inlagd Oktober 24, 2021 5 timmar sedan, skrev Alarik: Var det från Somalia Reinfeldts farfars farfar kom? Ingen aning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 24, 2021 Dela Inlagd Oktober 24, 2021 är gladpack... inte f@n blir man glad när man använder den. Fastnar ju aldrig mot de mtrl man vill att den skall fästa mot Sämsta sortens skitprodukt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 24, 2021 Dela Inlagd Oktober 24, 2021 23 minuter sedan, skrev Enis: är gladpack... inte f@n blir man glad när man använder den. Fastnar ju aldrig mot de mtrl man vill att den skall fästa mot Sämsta sortens skitprodukt /Enis Testa denna .. Inte riktigt nöjd men den bästa jag hittat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev evert 1: Fyllde upp farmartanken, fick en räkning på "lite" över 100 tkr, blivit kostsamt att bo på landet. Eldar du med olja? Ändrades Oktober 25, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev wavis: Testa denna .. Inte riktigt nöjd men den bästa jag hittat.. Har du provat "Ninjaplast"? funkar helt OK. Väldigt varierande priser, så kolla runt lite är mitt tips. https://www.pricerunner.se/pl/461-4536567/Koekstillbehoer/Ninjaplast-priser Använder det hemma, på Thaihaket kör vi en plastfilm från Tingstad, den är också bra och billigare. MVH Ändrades Oktober 25, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu