Batting Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 11 minuter sedan, skrev Wanchai: Dra ner byxorna och visa din svaghet så händer det...! Ja det verkar ju va så. Men ska inte berätta om något som på något vis kan tydas som svaghet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 16 minuter sedan, skrev Batting: Ja det verkar ju va så. Men ska inte berätta om något som på något vis kan tydas som svaghet. Verkligheten kan vara svårare än fantasin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 1 minut sedan, skrev Wanchai: Verkligheten kan vara svårare än fantasin... Ja tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Att de olika parkeringsbolagen inte kan enas om en App. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 (ändrad) XXX Ändrades Augusti 20, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 3 hours ago, Mr atm said: I natt så brann det brevid mitt hus på Södermalm i Kalifatet. Men det var bara 9 bilar den här gången. Vissa blev helt deformerade i fronten. Fast det syns inte på videon. VID_20210820_110636.mp4Unavailable VID_20210820_110636.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 27 minuter sedan, skrev Mr atm: VID_20210820_110636.mp4 Södermalm? Där bor bara miljömuppar och vänstermuppar! Hur i helvete har du hamnat där? Bitcoin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 (ändrad) 16 minutes ago, Wanchai said: Södermalm? Där bor bara miljömuppar och vänstermuppar! Hur i helvete har du hamnat där? Bitcoin? Därför att jag trodde att det skulle vara brist på pensionsräddare. Men jag har nog betagit mig. Ändrades Augusti 20, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 3 hours ago, Wanchai said: Södermalm? Där bor bara miljömuppar och vänstermuppar! Hur i helvete har du hamnat där? Bitcoin? Nej för f-n, du är dåligt uppdaterad. Vi bor i Pattaya numera, hela bunten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Batting: Att de olika parkeringsbolagen inte kan enas om en App. Tillsammans med alla som ska sälja prytlar till en!! Hur många appar ryms det i mobilen? Ändrades Augusti 20, 2021 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 9 timmar sedan, skrev Batting: Att de olika parkeringsbolagen inte kan enas om en App. Väldigt många är idag samlade under EasyPark. Dessutom över stora delar av Europa. Flera tidigare appar har därför lagts ner Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Väldigt många är idag samlade under EasyPark. Dessutom över stora delar av Europa. Flera tidigare appar har därför lagts ner Jag hade två parkeringsappar och åkte till den lite större granstaden och när jag valde en parkering som låg lägligt för mina ärenden så visade det sig att den hade en tredje app. Jaha tänkte jag, jag får väl ladda ner den då, men då visade det sig att mitt Apple ID inte funkade längre. Jag blev tvungen att leta reda på en parkering som matchade mina appar. Det är ju inte klokt! Det fick bli parkeringen utanför det stora Universitetssjukhuset för den appen visste jag ju att jag hade, men inte låg det speciellt lägligt, jag fick gå ganska långt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 6 timmar sedan, skrev Mr atm: VID_20210820_110636.mp4 Men det är väl ingen liten skitsak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 1 minut sedan, skrev Batting: Jag hade två parkeringsappar och åkte till den lite större granstaden och när jag valde en parkering som låg lägligt för mina ärenden så visade det sig att den hade en tredje app. Jaha tänkte jag, jag får väl ladda ner den då, men då visade det sig att mitt Apple ID inte funkade längre. Jag blev tvungen att leta reda på en parkering som matchade mina appar. Det är ju inte klokt! Det fick bli parkeringen utanför det stora Universitetssjukhuset för den appen visste jag ju att jag hade, men inte låg det speciellt lägligt, jag fick gå ganska långt Brukar finnas alternativa betalningsmetoder på parkeringar för de som inte har smartphones t.ex turister, äldre etc så antingen kortbetalning eller sms-betalning brukar finnas om man läser på skylten bredvid automaten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Brukar finnas alternativa betalningsmetoder på parkeringar för de som inte har smartphones t.ex turister, äldre etc så antingen kortbetalning eller sms-betalning brukar finnas om man läser på skylten bredvid automaten Ja det skulle ju i så fall vara kortbetalning i mitt fall, men nu har jag lärt mig detta med P-appar och håller mig därmed till dem. Innan det använde jag kort vilket vissa p-bolag säkert tjänade riktigt bra med pengar på. Jag hann inte lära mig det där riktigt. Och nu kommer jag få inlägg om hur rutten jag är, och jag lägger mig platt. Jag inte bara börjar bli gammal, jag är gammal, eller iallafall äldre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 26 minutes ago, Batting said: Men det är väl ingen liten skitsak? Jo för mig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 Att det alltid ska vara en ekerjävel i vägen när man ska låsa cykeln 🥴 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 Att inte polishelikoptern syns på flygradarappen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 22, 2021 Dela Inlagd Augusti 22, 2021 Att de som hade A-traktorn i Gävle inte tog hjälp av Rolba för att få mera fart på maskineriet. Då hade de kunnat köra bra mycket fortare än 170 km/h. Fast man undrar ju om de haft samma vändradie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Att man vaknar vid 5, 6-snåret fast man inte behöver enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 46 minuter sedan, skrev Enis: Att man vaknar vid 5, 6-snåret fast man inte behöver enis Säg till frugan att du vill ha frukost sen kan du sova en stund till. Bland det bästa som finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 När jag har samlat på mig Pet-flaskor och burkar, och äntligen kommit ihåg att lasta in dem i bilen och slutligen åkt för att panta. Väl framme så signalerar Pant-jävla-maskinen att behållaren är full! Men tydligen bara till mig som inte har en chans att tömma någon behållare_Bip_Bip_Bip I och med att det kan pipa från båda apparaterna så har uppenbarligen de som har till uppgift att tömma sådant där inte hört någon signal. Det kan t.o.m. sitta en lapp där om att man ska kontakta personalen. Varför flyttar man inte signalhornet så att personalen själva kan höra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 5 minuter sedan, skrev Batting: När jag har samlat på mig Pet-flaskor och burkar, och äntligen kommit ihåg att lasta in dem i bilen och slutligen åkt för att panta. Väl framme så signalerar Pant-jävla-maskinen att behållaren är full! Men tydligen bara till mig som inte har en chans att tömma någon behållare_Bip_Bip_Bip I och med att det kan pipa från båda apparaterna så har uppenbarligen de som har till uppgift att tömma sådant där inte hört någon signal. Det kan t.o.m. sitta en lapp där om att man ska kontakta personalen. Varför flyttar man inte signalhornet så att personalen själva kan höra? Jag har alltid hatad det där med att panta, vilket gör att pantförrådet växer och växer till frugan ruttnar och sölar ner bilen med säckar med slaskig pant. Men, nu har det plötsligt hänt något i världsmetropolen Nyköping! En pantstation där du helt sonika häller ner innehållet i dina 200 litersäckar med pant i ett hål, bukar, PET-flaskor sväljs i ett naffs! Ut kommer det genast ett kvitto som man med fördel kan lösa in på det närbelägna Systembolaget för påfyllning! Sverige är fantastiskt, imorgon tar jag semester och ger mig ut på burkjakt! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 39 minuter sedan, skrev Batting: När jag har samlat på mig Pet-flaskor och burkar, och äntligen kommit ihåg att lasta in dem i bilen och slutligen åkt för att panta. Väl framme så signalerar Pant-jävla-maskinen att behållaren är full! Men tydligen bara till mig som inte har en chans att tömma någon behållare_Bip_Bip_Bip I och med att det kan pipa från båda apparaterna så har uppenbarligen de som har till uppgift att tömma sådant där inte hört någon signal. Det kan t.o.m. sitta en lapp där om att man ska kontakta personalen. Varför flyttar man inte signalhornet så att personalen själva kan höra? De hör signalen, men som månadslönare tjänar de lika mycket på att strunta i att jobba, som att faktiskt göra något... 25 minuter sedan, skrev Stefan: Jag har alltid hatad det där med att panta, vilket gör att pantförrådet växer och växer till frugan ruttnar och sölar ner bilen med säckar med slaskig pant. Men, nu har det plötsligt hänt något i världsmetropolen Nyköping! En pantstation där du helt sonika häller ner innehållet i dina 200 litersäckar med pant i ett hål, bukar, PET-flaskor sväljs i ett naffs! Ut kommer det genast ett kvitto som man med fördel kan lösa in på det närbelägna Systembolaget för påfyllning! Sverige är fantastiskt, imorgon tar jag semester och ger mig ut på burkjakt! //S Fan, i GBG-trakten kan jag bara ta ut ett kvitto som ger mej pengar på, typ Willys eller ICA... Men jag skulle kunna föra över pengarna till ett "Paypal-konto" (som jag faktiskt har) och sen skicka dem vidare till ett bankkonto. Men direkt till systemet hade ju sparat en massa knapptryckningar! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 1 minut sedan, skrev Tommy: De hör signalen, men som månadslönare tjänar de lika mycket på att strunta i att jobba, som att faktiskt göra något... Fan, i GBG-trakten kan jag bara ta ut ett kvitto som ger mej pengar på, typ Willys eller ICA... Men jag skulle kunna föra över pengarna till ett "Paypal-konto" (som jag faktiskt har) och sen skicka dem vidare till ett bankkonto. Men direkt till systemet hade ju sparat en massa knapptryckningar! MVH Jo, så är det faktiskt här med, jag blev lite hänryckt av den stora händelsen och råkade i min iver överreagera lite! 😉 //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu