Amigo Inlagd Juli 13, 2021 Dela Inlagd Juli 13, 2021 Handläggningstiden hos förvaltningsrätten, överklagan gällande Migrationsmål/ uppehållstillstånd Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 14, 2021 Dela Inlagd Juli 14, 2021 (ändrad) fel fel fel Ändrades Juli 14, 2021 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 Att reklamen på MPR droppar in ovanför inläggslistan hela tiden, irriterande med 13 tums skärm när man måste inleda med att scrolla varje gång. Det förstör inte mitt liv, men lite småirriterande (så att det passar i tråden). @Surin P3, går det inte lägga reklamen under inläggslistan? Eller på baksidan av skärmen......😉? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 (ändrad) Personer som tar med sig sina ungar till ölsjappet! Bättra att lyssna på farbrödernas och tanternas surr än gnälliga ungar… Där har dom inget att göra för det andra. De ställena kommer de upptäcka senare en dag ju tidigare desto sämre… Ändrades Juli 16, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 2 hours ago, Rillex said: Personer som tar med sig sina ungar till ölsjappet! Bättra att lyssna på farbrödernas och tanternas surr än gnälliga ungar… Där har dom inget att göra för det andra. De ställena kommer de upptäcka senare en dag ju tidigare desto sämre… Det är ett sorglig kapitel. En del ungar har det som vardagsrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 18, 2021 Dela Inlagd Juli 18, 2021 (ändrad) Att polisen i Sverige skiter i om någon stjäl min cykel Meanwhile in USA. https://m.riemurasia.net/kuva/Pyoralla-ajelua/185184 Eller så stoppade dom honom bara för att han cyklade utan hjälm? Ändrades Juli 18, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2021 Dela Inlagd Juli 18, 2021 2 timmar sedan, skrev Mr atm: Att polisen i Sverige skiter i om någon stjäl min cykel Meanwhile in USA. https://m.riemurasia.net/kuva/Pyoralla-ajelua/185184 Eller så stoppade dom honom bara för att han cyklade utan hjälm? Japp, har säkert inget att med droger att göra!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 Kvinnor Thaikvinnor Min Fru Man kan ju få hjärnblödning för mindre Hon får sitt schema veckovis, lite jobbigt tycker jag som vill ha lite mera ordning i tillvaron. När jag be henne fråga får man som svar - Jag vill inte vara till besvär och verka tjatig Igår kväll inget schema för denna vecka med däremot för nästa vecka. Chefen måste ha lagt schemat fel tänkte jag, Du skall inte skicka ett sms och fråga? - NEJ Kvart över nio kommer det från frugan - Jag skall jobba idag... via sms Det enda frugan säger senare är - VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG???? Pust ..... skönt att få skriva av sig så man inte hittar på något galet och hjärnkontoret brinner upp. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 Camping... ...Jag trodde att det gick ut på att komma bort, liksom vara lite fri och för sig själv. Nu har jag förstått att det mest går ut på att sitta och kommentera andra, och förmodligen själv bli kommenterad. Man ska sitta där och gissa om den nyanlände ska klara av baxa in sin husvagn, "men jäklar vilken vagn!" Jag bestämde mig snabbt för att campinglivet inte var något för mig. Jag tycker väl att det är kul att folk kan ha fina grejer, men finner det svårt att begeistrat utbrista "TITTA!", och sedan peka på någon. Jag trodde det var sådant man ville komma bort från, och ut i naturen. Jag var glad att jag bara var på besök, tackade för kaffet och åkte hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 3 timmar sedan, skrev Esspe: När fotbollslag väljer att sätta reklam där namnet på spelaren ska stå på ryggen. Varken Kalmar eller Häcken har ens namnen nånstans på tröjorna. Eller så heter alla i Kalmar Redeye? Med tanke på att de har ett par gamla kalsonger som klubblogga så borde de heta brunöga istället... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 Snuten blundar men en vacker dag kör man väl ihjäl en av idi*terna som kör mopeden mot trafiken för att han är för lat att köra runt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2021 Dela Inlagd Juli 22, 2021 Skitsak som irriterar mig just nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 22, 2021 Dela Inlagd Juli 22, 2021 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Skitsak som irriterar mig just nu.... Skit inte så jäkla mycket då....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 Ute å åker buss för första gången sen länge . Dom har stulit mitt saldo medans det var stänngt där framme 😤 nåja vad är en bal på slottet 😁 Ute å åker buss va kyckling kul Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 Dessa flugor är irriterande När man smäller efter dem och de smiter är irriterande när man tar kaffekoppen och sörplar i sig en skvätt och upptäckte att den inte smet efter smällen.... det var sjukt irriterande och äckligt. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 10 minuter sedan, skrev Enis: Dessa flugor är irriterande När man smäller efter dem och de smiter är irriterande när man tar kaffekoppen och sörplar i sig en skvätt och upptäckte att den inte smet efter smällen.... det var sjukt irriterande och äckligt. Enis Och fler kommer det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Navanan Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 Just idag irriterar jag mig på folk som går omkring i ”mysbyxor”. Det måste vara det fulaste plagg som uppfunnits. Mer än foppa-tofflorna, och det säger inte lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 20 minuter sedan, skrev Navanan: Just idag irriterar jag mig på folk som går omkring i ”mysbyxor”. Det måste vara det fulaste plagg som uppfunnits. Mer än foppa-tofflorna, och det säger inte lite. Sorry, men de är så jävla sköna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Dessa flugor är irriterande När man smäller efter dem och de smiter är irriterande när man tar kaffekoppen och sörplar i sig en skvätt och upptäckte att den inte smet efter smällen.... det var sjukt irriterande och äckligt. Enis Crunchy Coffee är överreklamerat ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 1 timme sedan, skrev Alarik: Och fler kommer det En redig thailunch därnere Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 9 minutes ago, måne said: En redig thailunch därnere Doftar ju jättegott. Det är vad globalisterna vill att vi ska stoppa i oss. Eller laboratorieframkallat mat som smakar som kött. Samtidigt som dom skrattar på sig. Mycket näring kallar dom sånt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 1 minut sedan, skrev Mr atm: Doftar ju jättegott. Det är vad globalisterna vill att vi ska stoppa i oss. Eller laboratorieframkallat mat som smakar som kött. Samtidigt som dom skrattar på sig. Mycket näring kallar dom sånt. Vitaminrikt sägs det. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 30, 2021 Dela Inlagd Juli 30, 2021 On 2021-07-27 at 17:36, skrev måne: Vitaminrikt sägs det. D-vitaminer? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 Dagens miljöbomb passerar. Inte så bred transport idag, men rätt lång. Räknade till sex följebilar. Kan ha varit sju. Blåste på i en 80 knyck skulle jag tro här på 60-sträckan. 20210802_205110.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 53 minuter sedan, skrev rolba: Dagens miljöbomb passerar. Inte så bred transport idag, men rätt lång. Räknade till sex följebilar. Kan ha varit sju. Blåste på i en 80 knyck skulle jag tro här på 60-sträckan. 20210802_205110.mp4 14 MB · 0 downloads Men du får ju tänka på att det är för ett gott syfte. Eller nåt, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu