Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 minut sedan, skrev Fantomen: Jajamen! 😂 Fast nu får herrn faktiskt bestämma sig. Är han en hjälte i dräkt som bekämpar ondska, eller en fyrbent som avgudar blommor? Om du tänker mixa så rekommenderar jag även Arne Anka som har en fin inställning till livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Fast nu får herrn faktiskt bestämma sig. Är han en hjälte i dräkt som bekämpar ondska, eller en fyrbent som avgudar blommor? Om du tänker mixa så rekommenderar jag även Arne Anka som har en fin inställning till livet. Som sagts tidigare: "Det finns dagar...." Idag var just en sådan dag då dräkten åkte av, läderstövlarna åkte in i torkskåpet och det enda som var intressant var att dricka kalla öl och doppa tårna i plurret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 2 timmar sedan, skrev Fantomen: Brudgäng som krämar på skitmusik i sin skräniga bluetooth-högtalare när man bara vill sitta under korkeken, ta ett par kalla och lyssna på vågorna. Jag retar mig på folk som tydligen inte har vett att zooma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 Intelligensreserven eller Latmaskarna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 Vattenavvisande handdukar som bara smetar ut vattnet på kroppen.😩 Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2021 Dela Inlagd Juli 5, 2021 2 timmar sedan, skrev Changnoi: Vattenavvisande handdukar som bara smetar ut vattnet på kroppen.😩 Varför väljer man att köpa vattenavvisande handdukar? Det är ju en motsägelse i sig själv........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Varför väljer man att köpa vattenavvisande handdukar? Det är ju en motsägelse i sig själv........ Det köper man inte, det kan man råka ut för på vissa hotell.🙄 Ändrades Juli 6, 2021 av Changnoi Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Varför väljer man att köpa vattenavvisande handdukar? Det är ju en motsägelse i sig själv........ På Lankavi ,när jag besökte ett turistställe, hittade jag en badhandduk med ett motiv som jag gillade. Då jag inte är väl bevandrad inom textil, så begrep jag inte att den var gjord av ett syntetmaterial.Trots flera vändor i tvättmaskinen, är det omöjligt att torka sig torr med den. Sensmoral: handla inte i en turistfälla, för du blir grundlurad. optimisten Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 Fullständigt värdelös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 1 timme sedan, skrev Alarik: Fullständigt värdelös. Skit skall skit ha...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 (ändrad) Hen har skrivit kontrakt i händelse av......... Ändrades Juli 6, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Juli 6, 2021 Dela Inlagd Juli 6, 2021 4 timmar sedan, skrev Alarik: Fullständigt värdelös. 26% torkar sig fortfarande med hans papper. Ofattbart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 9, 2021 Dela Inlagd Juli 9, 2021 Lazadaleverantörer som slänger in paket över grinden om man inte är hemma och gör så trots att våra fyra hundar springer omkring här lösa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 9, 2021 Dela Inlagd Juli 9, 2021 Hundar var det ja. Vi tar väl en till när vi ändå är inne på det spåret: Hanhundar som ska krypa på trots att de är kastrerade och så blir det ett jävla gnäll när de inte kommer loss! 😬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 9, 2021 Dela Inlagd Juli 9, 2021 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Fantomen: Lazadaleverantörer som slänger in paket över grinden om man inte är hemma och gör så trots att våra fyra hundar springer omkring här lösa. Ditt problem med hundar! Har du tänkt tanken? Avdelningen gnälliga svenskar! Ändrades Juli 9, 2021 av Wanchai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 9, 2021 Dela Inlagd Juli 9, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Wanchai: Ditt problem med hundar! Har du tänkt tanken? Avdelningen gnälliga svenskar! Det är mina hundar. Avdelningen clowner. Edit: Ah nu fattar jag nog vad du menar men det var inte så lätt med tanke på din rätt så usla formulering. Orkar inte replikera mer utan hoppas att du får en fin kväll och att det händer något jävelskap här imorgon så jag får något nytt att gnälla på! Ändrades Juli 9, 2021 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 10, 2021 Dela Inlagd Juli 10, 2021 Ja dessa hundar alltså! Här åker man till stranden för att softa och nog fan ska de upp i käften när man ska ta ett svälj! Otroligt irriterande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 10, 2021 Dela Inlagd Juli 10, 2021 Ja va fan.. Det är väl bara att fortsätta gnälla eller? En skitsak som jag irriterar mig på är: När man öppnar en ny öl, tänker "Var fan gjorde jag av ölkondomen nu då?" och sen ganska snabbt inser att den gamla ölen fortfarande är halvfull och sitter i nämnda ölkondom. Det är smått deprimerande att bli gammal, glömsk och gaggig. 😣 (Fast jag föredrar att ljuga för mig själv och säga "Ah fan jag är lite småfull nu så det är ju därför.") Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 🪰, knott, svi, broms och kärringar som skall ut i skogen alla thaikärringar blir ju som galna bara någon lägger ut en bild på 🍄 på facebook. svamp finns ju för f@n hos torghandlarn eller i affären enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 1 minute ago, Enis said: 🪰, knott, svi, broms och kärringar som skall ut i skogen alla thaikärringar blir ju som galna bara någon lägger ut en bild på 🍄 på facebook. svamp finns ju för f@n hos torghandlarn eller i affären enis 3 dar i skogen nu. And counting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 11 timmar sedan, skrev Enis: 🪰, knott, svi, broms och kärringar som skall ut i skogen alla thaikärringar blir ju som galna bara någon lägger ut en bild på 🍄 på facebook. svamp finns ju för f@n hos torghandlarn eller i affären enis Börja dagen med en stadig grogg så slipper du skjutsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 När man är sugen på en tidig lunch men haket inte öppnar än på ett tag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 1 timme sedan, skrev Benriach: När man är sugen på en tidig lunch men haket inte öppnar än på ett tag... Är stället bra? Åker förbi ibland, kanske värt att titta in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 5 timmar sedan, skrev apknug: De hade billigaste biran i området när de öppnade, skylten om Billig öl är borta. Finns det nån billig öl där nu? 4 timmar sedan, skrev frogfish: Är stället bra? Åker förbi ibland, kanske värt att titta in. Vet ej, vågade mig inte ner för trappan. Dessutom hade jag bilen med mig för besiktning och jag kan meddela att jag är ganska glad för att det inte är min bil, chefen blev dock inte lika glad när jag visade honom protokollet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 On 2021-07-11 at 11:47, skrev Enis: 🪰, knott, svi, broms och kärringar som skall ut i skogen alla thaikärringar blir ju som galna bara någon lägger ut en bild på 🍄 på facebook. svamp finns ju för f@n hos torghandlarn eller i affären enis Betalade fruns körkort och köpte en bil till henne. Den bästa investeringen i lugn och ro som jag gjort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu