Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Mygghelvete…. Miljardinvasion

Var i h-vete 

även dottern lite smått irriterad

”Kan du döda mygghoran i mitt rum”

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Enis:

Mygghelvete…. Miljardinvasion

Var i h-vete 

även dottern lite smått irriterad

”Kan du döda mygghoran i mitt rum”

IMG_3569.mov 1 MB · 0 downloads

enis

Å här ute mellan sjöarna brukar det kunna vara förjäkligt ibland men just nu inga mygg alls. Misstänker att jag får igen det senare för även förra sommaren var totalt myggfri. 

Dela på andra sajter

Chrille Columbus
13 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Varmt idag! Köpte någon läskande nyhet på välkänd hamburgerrestaurang.

När halva produkten är slut så är också sugröret (av papper) helt slut och icke längre användbart! Sablar vad dumt det är med plastkriget i Sverige. Urk!

IMG_3815.thumb.jpg.2c1542ce2a4f7ddceedb80677ea2c182.jpg

IMG_385517.thumb.jpg.6da49bf4d1153f4c20eb506381ae598d.jpg

Ja men varför i helvete är muggen i plast ? Dom var ju i papper tidigare och bara locken och sugrören i plast. 

Mygginvasionen och måsarna kan man ju alltid irritera sig på.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

On 2021-05-26 at 21:30, skrev Enis:

Knappast

Dåligt med undanplockande, diskande, tvättande och städande får ungdomens sida

/The Chicken 

Zamma hemma hos oss! Om inte jag tvättar / städar badrummet så är det fullt med skit hela tiden! Jag bestämmer när jag skall städa!:lipa:

Ändrades av audirs2
om

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Visselpipor och biltutor!!! Vad f*n är det för fel på folk?

Visst, ni har tagit studenten, men åk hem och tuta och vissla hemma hos er själva. Ni är ändå arbetslösa imorgon.

Det var dagens bitterstund.

Dela på andra sajter

Risifrutti
2 timmar sedan, skrev frogfish:

Visselpipor och biltutor!!! Vad f*n är det för fel på folk?

Visst, ni har tagit studenten, men åk hem och tuta och vissla hemma hos er själva. Ni är ändå arbetslösa imorgon.

Det var dagens bitterstund.

Det där var ett riktigt gubb-bittert inlägg😀

Gläds med dagens ungdom.

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Gläds med dagens ungdom.

Det är karma. Jag gjorde precis likadant, troligtvis värre. Visselpipor hade vi dock inte, vi fokuserade mer på att dricka bira och skrika.

Dela på andra sajter

En liten sak som irriterar mig att transportbolag inte har gps i sina bilar eller att logistiken är obefintlig.

5206F47C-1264-43EF-A209-45E7EC0CA2B8.jpeg.70aec27a02e194d213f87218fa5d7bd3.jpeg

Hur faen går detta till? 
Har alla på Schenker alzeimers?

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev C-dude:

En liten sak som irriterar mig att transportbolag inte har gps i sina bilar eller att logistiken är obefintlig.

5206F47C-1264-43EF-A209-45E7EC0CA2B8.jpeg.70aec27a02e194d213f87218fa5d7bd3.jpeg

Hur faen går detta till? 
Har alla på Schenker alzeimers?

C;D

Eller någon form av dyslexi som trodde paketet skulle till Enschede i Holland.

För då ligger ju Malmö bättre till på vägen.

Förresten har du köpte en Darth vader mask ser ut som det i profil?

Ändrades av Rillex
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 6/7/2021 at 8:43 AM, audirs2 said:

Zamma hemma hos oss! Om inte jag tvättar / städar badrummet så är det fullt med skit hela tiden! Jag bestämmer när jag skall städa!:lipa:

Kan inte din fru:s pojkvän städa någon gång 😜

Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 6/9/2021 at 3:53 PM, Risifrutti said:

Gläds med dagens ungdom.

Det är klart att vi ska vara glada när vi ser studenter åka runt med alla möjliga mena-länders flaggor och tutar. Det är ju våra barn och barnbarn som kommer att bekosta utbildningen.

Det är respekt och tacken. 

Det skulle vara minst lika uppskattat om vi hade gjort det och levt lite rövare i deras hemländer med deras pengar.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Mr atm:

Kan inte din fru:s pojkvän städa någon gång 😜

Han är min nuförtiden!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

En liten sak som irriterar mig är landslagsspelare som inte kan näta i öppet mål. 

Dela på andra sajter

On 2021-05-02 at 10:50, skrev Enis:

Hej Bullen

En skitsak som irriterar mig är Thailändares totala oförmåga att stänga en dörr efter sig.

öppna går bra men stänga efter sig fallerar 99 gånger av 100. Om de sedan vänder tillbaka inom kort så klarar de inte heller av att stänga dörren de öppnat bara för en liten stund sedan.

Här kommer en film och som vanligt är det inte den som skrivit brevet som är med i filmen

thailändare: öppna ja

thailändare: stänga nej

enis

Jag tror att du umgås med lite konstigt folk.

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Batting:

Jag tror att du umgås med lite konstigt folk.

Looks how talking

Dela på andra sajter

Att man inte klarar sig långt med svenska som det ser ut på jobbet idag. Chaufför listan från mitt jobb. 20210615_201134.thumb.jpg.6c7b484393ce04ed8281ca14f340f9bf.jpg

Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev berlitz:

Looks how talking

Dom jag umgås med har inga problem med att stänga dörrar.

Dela på andra sajter

Folk som inte svarar på mail. När man efter 2 dagar ringer och frågar, så svarar de "Jag såg det, men har inte hunnit svara" eller liknande.

Hur j*vla svårt kan det vara......🤔

Dela på andra sajter

On 2021-06-15 at 17:37, skrev Mr atm:

Det är klart att vi ska vara glada när vi ser studenter åka runt med alla möjliga mena-länders flaggor och tutar. Det är ju våra barn och barnbarn som kommer att bekosta utbildningen.

Det skulle vara minst lika uppskattat om vi hade gjort det och levt lite rövare i deras hemländer med deras pengar.

DE ENDA SOM JAG HAR SETT BETE SEJ PÅ DET DÄR VISET OCH ÄVEN SUTTIT PÅ BILTAKEN,HADE PALESTINSKA FLAGGOR, OCH VI SVENSKAR ÄLSKAR TYDLIGEN PALESTINIER...

Inte ens Polisen hade några invändningar...

Noterade för sent att jag hade Caps Lock intryckt, så...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev frogfish:

Folk som inte svarar på mail. När man efter 2 dagar ringer och frågar, så svarar de "Jag såg det, men har inte hunnit svara" eller liknande.

Hur j*vla svårt kan det vara......🤔

Det kan vara så att de har viktigare saker att göra, än att svara på varenda jävla E-mail som kommer in från diverse tomtar/tomtegummor...

Kallas ofta för att "Jobba", och de prioriterar antagligen de mail som de tycker är viktiga?

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Det kan vara så att de har viktigare saker att göra, än att svara på varenda jävla E-mail som kommer in från diverse tomtar/tomtegummor...

Kallas ofta för att "Jobba", och de prioriterar antagligen de mail som de tycker är viktiga?

MVH

Numera måste ju alla arbetslösa söka 3-10 jobb i månaden,så då söker alla vilket jobb som helst för att fylla sin kvot,behörig eller inte spelar ingen roll.

Måne

Dela på andra sajter

On 2021-06-15 at 17:37, skrev Mr atm:

Knappast någon liten skitsak som tråden handlar om så kanske en diskussion i älgtråden.

Dela på andra sajter

Teckenspråkstolkar:
Fattar inte varför dessa tolkar skall ha så stor plats i rutan. Se på bilden ifrån Stefans och Annies presskonferens igår. Undrar om inte tolken har nästan 60% av bildens bredd.  Dessutom står kameran som fotar tolken väldigt nära medans kameran som fotar Stefan och Annie verkar vara en 15-20 meter ifrån. Jag försöker också lägga med en bild om hur tolkarna brukar visas utomlands, i en liten ruta i ett hörn. Nu kom bilderna i fel ordning men det klarar läsarna säkert av.

Sedan kan jag inte låta bli att kommentera tolken: Finns det verkligen inte någon lite mer representativ teckenspråkstolk på regeringskansliet än denna enorma köttklump iklädd en svart burka. Hon är nog bland det mest anskrämliga jag någonsin sett och jag undrar vad det igentligen var för budskap man ville förmedla. Något om regeringens politik eller Alla människors lika värde?

sign-language-interpreter.thumb.jpg.c7608c564076585b874c51af6138d8a4.jpg1661699622_Namnls.png.8b14749922600a661ec49d79ece14cb3.png

Ändrades av lasseiudon
stavfel
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Teckenspråkstolkar:
Fattar inte varför dessa tolkar skall ha så stor plats i rutan. Se på bilden ifrån Stefans och Annies presskonferens igår. Undrar om inte tolken har nästan 60% av bildens bredd.  Dessutom står kameran som fotar tolken väldigt nära medans kameran som fotar Stefan och Annie verkar vara en 15-20 meter ifrån. Jag försöker också lägga med en bild om hur tolkarna brukar visas utomlands, i en liten ruta i ett hörn. Nu kom bilderna i fel ordning men det klarar läsarna säkert av.

Sedan kan jag inte låta bli att kommentera tolken: Finns det verkligen inte någon lite mer representativ teckenspråkstolk på regeringskansliet än denna enorma köttklump iklädd en svart burka. Hon är nog bland det mest anskrämliga jag någonsin sett och jag undrar vad det igentligen var för budskap man ville förmedla. Något om regeringens politik eller Alla människors lika värde?

sign-language-interpreter.thumb.jpg.c7608c564076585b874c51af6138d8a4.jpg1661699622_Namnls.png.8b14749922600a661ec49d79ece14cb3.png

Kan det vara det att de döva kanske har mer behov än dig att SE vad som förmedlas. Jag tror att du skulle klara dig med en radio om du inte är tvungen att läsa på läpparna...

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Teckenspråkstolkar:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...