Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Precis nyss, skrev andrejsdenruskige:

4,9 glömde du

Vad ska jag ha den till, 5.0 duger fint till normala saker.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Precis nyss, skrev scorpio63:

Vad ska jag ha den till, 5.0 duger fint till normala saker.

Popnit 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev andrejsdenruskige:

Popnit 

haha. jaha där lärde man sig något nytt:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev scorpio63:

haha. jaha där lärde man sig något nytt:-)

Din 3,3mm är ju en klassisk popnitaborr så jag tänkte att du gillar popnitar. Alla har ju någon form för hobby och jag tänkte att din hobby var att popnita grejer dagarna långa. 

Dela på andra sajter

On 2021-04-07 at 19:15, skrev NiceBeaver:

Toalettstolen i ett hotellrum föll sittringen ned hela tiden. Det gick inte att få den stanna i uppfällt läge. Locket var dock fortsatt uppfällt. Vad jag än testare så lyckades jag inte. Antingen lutade golvet, man hade bytt ut sitsen till en för stor eller så var konstruktionen inte bra.

Blev tvungen att sittkissa. En skitsak i dubbel bemärkelse. 

Är det för dig som för mig"Doktorn har sagt att jag inte får bära tungt,så jag får sitta och pissa"

Måne

Dela på andra sajter

On 2021-04-23 at 23:12, skrev måne:

Är det för dig som för mig"Doktorn har sagt att jag inte får bära tungt,så jag får sitta och pissa"

Tycker inte du att det är jobbigt att pissa med dolmen nere i vattnet?

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 timmar sedan, skrev Alarik:

Skvätter ju inget då iaf......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

On 4/24/2021 at 3:08 AM, andrejsdenruskige said:

Din 3,3mm är ju en klassisk popnitaborr så jag tänkte att du gillar popnitar. Alla har ju någon form för hobby och jag tänkte att din hobby var att popnita grejer dagarna långa. 

3.2

Dela på andra sajter

Att man måste godkänna cookies på varenda jävla sida numer.🙄

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
6 timmar sedan, skrev Nicholas:

3.2

Ja, popniten. 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

Ja, popniten. 

Till hårdrock då? Jävla pop snören!:haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Changnoi:

Att man måste godkänna cookies på varenda jävla sida numer.🙄

Det ska bara ske max 1 gång per månad eller så om du inte loggat in på länge. Eller mer sällan ändå, inte helt säker.

Om det sker varje sidbyte, så har du förmodligen nån inställning som inte tillåter cookies från tredjepart...?

Jag har mailat vår support och får svar inom kort gissar jag.

Mer info då...

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Surin P3:

Det ska bara ske max 1 gång per månad eller så om du inte loggat in på länge. Eller mer sällan ändå, inte helt säker.

Om det sker varje sidbyte, så har du förmodligen nån inställning som inte tillåter cookies från tredjepart...?

Jag har mailat vår support och får svar inom kort gissar jag.

Mer info då...

Jag tror att han menade "internet" generellt och inte specifikt just MPR? För mig är MPR i alla fall i stort sett den enda sida där jag inte får upp att jag ska godkänna cookies regelbundet 🙂

/Krille

Dela på andra sajter

Thailändskor som pratar i telefon.

• De verkar inte förstå att de pratar i en telefon med en mikrofon och högtalare (Vars volym man kan höja och sänka)
  • De verkar tro att den pratar med inte har en telefon men befinner sig på flera kilometers avstånd
  • utifrån dessa parametrar så har de en ljudvolym i samtalet som låter värre än ett reaplan
  • de riktigt hightecka slår även på handsfree... och då verkar de fatta var volym är och har högtalaren på högsta blås och skriker lika djävla högt tillbaka....

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On 2021-04-25 at 09:30, skrev Alarik:

Numera räcker den inte ens fram till dragkedjan

Måne

Dela på andra sajter

Hej Bullen

En skitsak som irriterar mig är Thailändares totala oförmåga att stänga en dörr efter sig.

öppna går bra men stänga efter sig fallerar 99 gånger av 100. Om de sedan vänder tillbaka inom kort så klarar de inte heller av att stänga dörren de öppnat bara för en liten stund sedan.

Här kommer en film och som vanligt är det inte den som skrivit brevet som är med i filmen

thailändare: öppna ja

thailändare: stänga nej

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Tallviking
53 minuter sedan, skrev Enis:

Hej Bullen

En skitsak som irriterar mig är Thailändares totala oförmåga att stänga en dörr efter sig.

öppna går bra men stänga efter sig fallerar 99 gånger av 100. Om de sedan vänder tillbaka inom kort så klarar de inte heller av att stänga dörren de öppnat bara för en liten stund sedan.

Här kommer en film och som vanligt är det inte den som skrivit brevet som är med i filmen

enis

Samma problem med lådor och skåp. Stänger nog kökslådorna 10 gånger varje dag för dom sista centimetrarna verkar omöjliga för en thai att använda

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Tallviking:

Samma problem med lådor och skåp. Stänger nog kökslådorna 10 gånger varje dag för dom sista centimetrarna verkar omöjliga för en thai att använda

Självstängande kökslådor? Är väl standard numera?

Dela på andra sajter

spooncreek
On 4/27/2021 at 5:14 PM, Enis said:

• De verkar inte förstå att de pratar i en telefon med en mikrofon och högtalare (Vars volym man kan höja och sänka)
  • De verkar tro att den pratar med inte har en telefon men befinner sig på flera kilometers avstånd
  • utifrån dessa parametrar så har de en ljudvolym i samtalet som låter värre än ett reaplan
  • de riktigt hightecka slår även på handsfree... och då verkar de fatta var volym är och har högtalaren på högsta blås och skriker lika djävla högt tillbaka....

/Enis

Jag retar mig med mer på svenskar som pratar högt och brett i sina mobiltelefoner på bland annat tåg och bussar. Sist jag var i Svedala var det en kakafoni av samtal som pågick t.ex.  på tåget mellan Gävle och Stockholm. Väl framme i Stockholm hade man huvet fullt av företagshemligheter från företag man aldrig brytt sig om, och insikt i par- eller kompisrelationer man tveklöst kunde levt utan.

Dela på andra sajter

On 4/27/2021 at 5:14 PM, Enis said:

/Enis

2 hours ago, Enis said:

Hej Bullen

enis

Ja spot on på svärmor. Med tillägg att stänga av köksfläkt.

Hon klarar dock inte sätta på luftrenarna för att jag har flera gånger har sgt till henne att göra det :-)

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Enis:

I Sverige däremot gillar man att stänga dörrar och stänga dem ljudligt

för många tycker att dörrtrycket endast skall tryckas ned när dörren skall öppnas

inte då dörren stängs

Dela på andra sajter

Koh Changer
20 timmar sedan, skrev Tallviking:

Anledningen till att jag installerade lådor o skåp som stänger sig själva de sista centimetrarna. 

Pessimist blir inte besviken

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Koh Changer:

Anledningen till att jag installerade lådor o skåp som stänger sig själva de sista centimetrarna. 

Bra tänk.

En sak mindre att tjafsa om, mer tid till gemensamma aktiviteter...🙃

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...