born41 Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 On 2021-03-03 at 21:20, skrev Stefan: Japp, gamla senila kärringar över 80 som inte begriper bättre än att logga in på vårdguiden ska man bunta ihop och slå ihjäl! //S Nej du har helt missuppfattat läget! Dom kan läggas i horisontalläge och få användning av sin livserfarenhet.😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 On 2021-01-20 at 23:26, skrev Esspe: Skulle ge en bra peng för falbygdens präst nu. Annars duger dom från Australien ganska bra som substitut. Undrar om det inte var Falbygdens ost som Cajutan i Bkk sålde. Goda var de iaf. Ikeas är ok, men bara ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Batting: Folk...! Japp, håller med dig...... Jag har inget emot människor men folk är ett jäkligt störande pack....... Ändrades Mars 11, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 (ändrad) On 2021-03-03 at 21:20, skrev Stefan: Japp, gamla senila kärringar över 80 som inte begriper bättre än att logga in på vårdguiden ska man bunta ihop och slå ihjäl! //S Skall vara kärringar över 40, vända uppoch ner och sparbössa, kolla från 1:24 i YouTube nedan (hela sketchen är bra, fast inte PK): 5 timmar sedan, skrev born41: Nej du har helt missuppfattat läget! Dom kan läggas i horisontalläge och få användning av sin livserfarenhet.😜 Bunta ihop dom och slå ihjäl dom! Lars Ekborg, inte helt 100% PK så känsliga personer varnas!!! Ändrades Mars 11, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Japp, håller med dig...... Jag har inget emot människor men folk är ett jäkligt störande pack....... Det är skillnad på folk och folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Insändare Smålandsposten: Skillnad på folk och folk Jag blir beklämd när jag läser i Smålandsposten om hur en hög chef stoppas från att bygga sin drömvilla vid Helgasjöns strand. Allt på grund av den föråldrade företeelse som heter strandskydd. När Växjös styrande politiker och tjänstemän försöker vara pragmatiska, stoppas de av de statliga petimätrarna på länsstyrelsen, som i föråldrat egalitärt nit tror att alla ska ha rätt till samma naturupplevelser. Nej, det är dags att inse att det är skillnad på folk och folk. Höga chefer och politiker samt framgångsrika företagare bidrar ju så oerhört mycket mer till samhället än någon socialbidragstagare! Då är det inte mer än rätt att de rika ska få bygga sina bastubryggor var de vill, utan hinder av föråldrade sosseregler. Fattiglapparna kan väl gå Växjösjön runt eller promenera i Strandbjörket? Klarsynt Publicerades 14 januari 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 6 timmar sedan, skrev born41: Skall du till labbet och ta prov, så gå inte dit måndagsförmiddag,då är alla pensionärer där och köar. Nä han vill ju tydligen köa bakom pensionärer som bara är där för att räkna upp sina sjukdommar för receptionisten. Jag är ju själv pensionär nu så om jag bara kan får veta var Benriach bor så kan jag åka dit och belägra hans vårdcentral. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 22 timmar sedan, skrev Alarik: Insändare Smålandsposten: Skillnad på folk och folk Jag blir beklämd när jag läser i Smålandsposten om hur en hög chef stoppas från att bygga sin drömvilla vid Helgasjöns strand. Allt på grund av den föråldrade företeelse som heter strandskydd. När Växjös styrande politiker och tjänstemän försöker vara pragmatiska, stoppas de av de statliga petimätrarna på länsstyrelsen, som i föråldrat egalitärt nit tror att alla ska ha rätt till samma naturupplevelser. Nej, det är dags att inse att det är skillnad på folk och folk. Höga chefer och politiker samt framgångsrika företagare bidrar ju så oerhört mycket mer till samhället än någon socialbidragstagare! Då är det inte mer än rätt att de rika ska få bygga sina bastubryggor var de vill, utan hinder av föråldrade sosseregler. Fattiglapparna kan väl gå Växjösjön runt eller promenera i Strandbjörket? Klarsynt Publicerades 14 januari 2021 Men dom kan väl nöja sig med sjöutsikt? Hur kul är det när man går i strandkanten och njuter, och så dyker det plötsligt upp ett staket som tvingar en att ta en omväg på flera kvarter, eller helt enkelt vända om? Jag vet en jöns som var så förbannad på att han inte fick vara i fred på sin strand så han sökte byggnadstillstånd för ett jättestort båthus. Det fick han faktiskt så han slog till och byggde ett jäkla schabrak till båthus. Jag ger mig mig fan på att det går att köra in en kustjagare där. Han trodde väl att det skulle hålla folk borta, men nä, alla vi andra har lika stor rätt att vandra omkring där nere som han. För att liksom pissa in och markera sitt område lite mer så satte han upp lite statyer, och byggde en badplats. Vad jag förstår så äger han säkert marken, men kan inte hindra folk från att gå där nere vid båthuset och stranden. Lokalbefolkningen som är ute och promenerar utmed vattnat brukar stanna till vid det stora båthuset, kliar sig i huvudet och titta förundrat på skapelsen. Det mumlas och ruskas lite skeptisk på huvudena. "Fan karln har ju inte längre råd med någon båt...". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 1 timme sedan, skrev Batting: Men dom kan väl nöja sig med sjöutsikt? Hur kul är det när man går i strandkanten och njuter, och så dyker det plötsligt upp ett staket som tvingar en att ta en omväg på flera kvarter, eller helt enkelt vända om? Jag vet en jöns som var så förbannad på att han inte fick vara i fred på sin strand så han sökte byggnadstillstånd för ett jättestort båthus. Det fick han faktiskt så han slog till och byggde ett jäkla schabrak till båthus. Jag ger mig mig fan på att det går att köra in en kustjagare där. Inte helt lätt då väl alla kustjagare är skrotade..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2021 Dela Inlagd Mars 28, 2021 superlim.... världens sämsta protukt Fäster som fan på på hud och hur djävla försiktig man är så är det där det hamnar.. Sakerna man limmar... lossar ganska snart igen... men att vara utan fingeravtryck fär man vara bra länge Enis .... som skriver med näsan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 Otroligt irriterande faktiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 För att inte tala om hur en ny bits-sats kan börja rosta efter två veckor. ”Äkta” Bosch..? Yeah right! Där blev man blåst igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 9 minuter sedan, skrev Fantomen: För att inte tala om hur en ny bits-sats kan börja rosta efter två veckor. ”Äkta” Bosch..? Yeah right! Där blev man blåst igen! Hehehe Jag har en bitsats jag fått från farsan. Tror den är från 80-talet, ser ut som ny. Är det nåt som lönar sig att köpa kvalitét så är det verktyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 1 timme sedan, skrev frogfish: Hehehe Jag har en bitsats jag fått från farsan. Tror den är från 80-talet, ser ut som ny. Är det nåt som lönar sig att köpa kvalitét så är det verktyg. Coolt! Pappor har koll! 👍👍👍 Ja visst är det så! Svårt att köpa tyskt här nere dock när det ser ut som det gör på det som jag köpte idag.. 😉 Ska vi se hur lång tid det tar innan fukten gör sitt. Bosch made in Taiwan... 😖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 29, 2021 Dela Inlagd Mars 29, 2021 9 timmar sedan, skrev Fantomen: Coolt! Pappor har koll! 👍👍👍 Ja visst är det så! Svårt att köpa tyskt här nere dock när det ser ut som det gör på det som jag köpte idag.. 😉 Ska vi se hur lång tid det tar innan fukten gör sitt. Bosch made in Taiwan... 😖 Nu jäklar ska det skuvas Phillips 2:er Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Black & White Blended Scotch Whisky. Dean Martin gillade den, James Bond drack den (i Moonraker då han beställde en stor whisky & soda på en liten pub i Kingsdown). Varför går den inte att beställa på Systembolaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 38 minutes ago, Alarik said: Black & White Blended Scotch Whisky. Dean Martin gillade den, James Bond drack den (i Moonraker då han beställde en stor whisky & soda på en liten pub i Kingsdown). Varför går den inte att beställa på Systembolaget? Är vl ingen importör som är inresserad, är ju inte lätt nu att få in saker i sortimentet på bolaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 On 2021-02-10 at 18:42, skrev IsaanWarrior: Mittfilskörare som puttrar i 90 km/h på 100-väg, håll för i helvete till höger om ni era dumma jävlar inte ska köra om....satan så det börjar koka när jag skriver detta 😡🤬😈💩 På Essingeleden har polisen börjat jag dessa med blåslampa nu, men dom som ligger i 180 skiter dom i! Man börjar själv bry sig mindre och mindre om hastighets regler! Blev omkörd i måndags av två Estlands reggade firma bilar, jag höll 87 km dom höll runt 110+ km! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Snö i April Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Toalettstolen i ett hotellrum föll sittringen ned hela tiden. Det gick inte att få den stanna i uppfällt läge. Locket var dock fortsatt uppfällt. Vad jag än testare så lyckades jag inte. Antingen lutade golvet, man hade bytt ut sitsen till en för stor eller så var konstruktionen inte bra. Blev tvungen att sittkissa. En skitsak i dubbel bemärkelse. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 1 timme sedan, skrev NiceBeaver: Toalettstolen i ett hotellrum föll sittringen ned hela tiden. Det gick inte att få den stanna i uppfällt läge. Locket var dock fortsatt uppfällt. Vad jag än testare så lyckades jag inte. Antingen lutade golvet, man hade bytt ut sitsen till en för stor eller så var konstruktionen inte bra. Blev tvungen att sittkissa. En skitsak i dubbel bemärkelse. Silvertejp, gärna biltema! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Skåpbilar med mittbackspegel. Speciellt Om man är van vid en gammal sedan med en stor fin bakruta som man ser ut igenom Behöver jag tillägga att skåpbilen är av ett franskt märke. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Niklas Wikegård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 On 2021-03-29 at 12:52, skrev Fantomen: Otroligt irriterande faktiskt... Fattar inte såna borrsatser, det ska finnas 2.5, 3.3, 4.2, 6.8 som saknas. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2021 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2021 10 minuter sedan, skrev scorpio63: Fattar inte såna borrsatser, det ska finnas 2.5, 3.3, 4.2, 6.8 som saknas. 4,9 glömde du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu