SWED THAI Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 är de inte så då .. vad är FHC ett vollyboll team eller . de blir jag irriterad över kan de inte spela själva eller sja de döma domaren med kanske en ny nordpolack Stanna du pa andra sida gränsen tills du lärt dig skillnade inom olika sporter. Ska prata med tullen i västsverige att dom Kollar upp dig nästa gang du besöker framsidan. 30 svenskar pa träffen i Udon i onsdags. Där var det riktig torpar rock oh ha ja ja. Ha de gubben. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Stanna du pa andra sida gränsen tills du lärt dig skillnade inom olika sporter.Ska prata med tullen i västsverige att dom Kollar upp dig nästa gang du besöker framsidan.30 svenskar pa träffen i Udon i onsdags. Där var det riktig torpar rock oh ha ja ja. Ha de gubben. Mvh. SWED THAItjena gubben. fan avdu lärt dig mycke on alla sporter här..trodde du va en nybliven fabrikörhehehee ja du har allt o vinna men jag finns där i denna stad du ärmen har funnit nyttt..jag finns i hela thai nu.. är flytttbarjag såg din sida och de du försöker . hoppas de går brajag kommer nog bli i Sverige ett tag nu... kiss you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 tjena gubben. fan avdu lärt dig mycke on alla sporter här..trodde du va en nybliven fabrikörhehehee ja du har allt o vinna men jag finns där i denna stad du ärmen har funnit nyttt..jag finns i hela thai nu.. är flytttbarjag såg din sida och de du försöker . hoppas de går brajag kommer nog bli i Sverige ett tag nu... kiss you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 fy fan dubbla poster.. ta bort this Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) ok jag blir irriterad över de ni svenskar vill ha i Thailand.. har ni flyttat ner såär de på grund av att ni frånsäger er rätt tillsvenska varor--- men vemvill ha dessa finns i thai ja allt finns i Thailand vad söker ni . jag har allt jg behöver ost finns på big c eller liknande shops Ändrades Februari 1, 2014 av tennek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) tjena gubben. fan avdu lärt dig mycke on alla sporter här .. trodde du va en nybliven fabrikör hehehee ja du har allt o vinna men jag finns där i denna stad du är men har funnit nyttt..jag finns i hela thai nu.. är flytttbar jag såg din sida och de du försöker . hoppas de går bra jag kommer nog bli i Sverige ett tag nu... kiss you Tack vännen. Fa se om det funkar. Lägger ju ut det som en nätbutik sa man vet vad man ska beställa i början Och fa en viss överblick vad olika kunder vill ha. Trodde ju att det bara var här uppe som var svart att fa tag pa varor. Men det verkar vara sa i hela Thailand. Börjar med Osten sa far vi se. Om sedan nagon kunde importera torrvaror pa pall. (knäckebröd. senap,olika kryddor mm) Och ha ett samarbete sa hade livet här manga ganger känns lättare när suget kommer. Fick bra tips i Hong Kong av svensk importör om bra Grossist i Sverige Ha en bra dag. Vi ses SWED THAI Ändrades Februari 1, 2014 av SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tamdai Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Har aldrig upplevt några problem att uppgradera med Thai.Är det möjligtvis så att du inte är medlem i ROP utan är medlem i tex SAS vad deras bonusprogram nu heter? Och det är ju rätt naturligt att flygbolagen hellre ser att en biljett blir betald med cash än poäng PE till Hongkong har aldrig funnits på Thai utan är en specialare på CPH/ARN och fanns även förr på direktflygen till New York och LA. Det mesta antal säten Thai har haft i första klass är 14. Måste gnälla oxå Jo, fanns bara 2 risrätter på väg hem från BKK och det var ju ingen höjdare. Men o andra sidan så var faktiskt köttet helt ok och inte inrört i myräggen! Nej jag har ett Thaiairway kort där jag petar in alla mina hotellpoäng, flyttar från American express och alla andra flygresor med Star Alliance. Det var just det med att PE inte fanns men ändå hade min resebokare(JB-Travel) påstått detta, som gjorde att vi ville boka om. Även om det bara är dryga två timmar så är mitt omfång så stort att jag inte får plats där normalstora får det. Jag reser så extremt mycket men har faktiskt inte en susning om vad ROP är, berätta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nej jag har ett Thaiairway kort där jag petar in alla mina hotellpoäng, flyttar från American express och alla andra flygresor med Star Alliance. Det var just det med att PE inte fanns men ändå hade min resebokare(JB-Travel) påstått detta, som gjorde att vi ville boka om. Även om det bara är dryga två timmar så är mitt omfång så stort att jag inte får plats där normalstora får det. Jag reser så extremt mycket men har faktiskt inte en susning om vad ROP är, berätta! http://www.thaiairways.com/frequent-flyer/en/about-royal-orchid-plus.htm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tamdai Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 http://www.thaiairways.com/frequent-flyer/en/about-royal-orchid-plus.htm Jaha , så långt räckte inte mitt vetande, ja men då har jag faktiskt ett ROP kort sedan många år, numera i en gul(d) färg eftersom det är det kortet jag använder så fort jag flyger med Star Alliance. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Jaha , så långt räckte inte mitt vetande, ja men då har jag faktiskt ett ROP kort sedan många år, numera i en gul(d) färg eftersom det är det kortet jag använder så fort jag flyger med Star Alliance. Har du aldrig läst vad som står på kortet ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tamdai Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Har du aldrig läst vad som står på kortet ? Nä faktiskt inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nej jag har ett Thaiairway kort där jag petar in alla mina hotellpoäng, flyttar från American express och alla andra flygresor med Star Alliance. Det var just det med att PE inte fanns men ändå hade min resebokare(JB-Travel) påstått detta, som gjorde att vi ville boka om. Även om det bara är dryga två timmar så är mitt omfång så stort att jag inte får plats där normalstora får det. Jag reser så extremt mycket men har faktiskt inte en susning om vad ROP är, berätta! Du skrev ju innan att du försökte uppdatera dig från PE så då måste du ju haft en sån biljett men nu skriver du helt plötsligt att en sån biljett inte fanns! du får bestämma dig om du hade en sån biljett eller ej... Sedan skrev du i föregående inlägg att "men att få uppgradera på Thai är i det närmaste omöjligt." och det är inte sant om du har Guld på Thai... visst, skall du åka om 2 dagar och vill uppgradera och det är fullt så blir det svårt men annars får du ett ja till 99.9% Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tamdai Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) Du skrev ju innan att du försökte uppdatera dig från PE så då måste du ju haft en sån biljett men nu skriver du helt plötsligt att en sån biljett inte fanns! du får bestämma dig om du hade en sån biljett eller ej... Sedan skrev du i föregående inlägg att "men att få uppgradera på Thai är i det närmaste omöjligt." och det är inte sant om du har Guld på Thai... visst, skall du åka om 2 dagar och vill uppgradera och det är fullt så blir det svårt men annars får du ett ja till 99.9% Mycket enkelt att svara, jag fick besked om att PE fanns mellan Bangkok och Hongkong, kollade aldrig mer, insåg att vi hamnade i Ekonomi dagen innan. Tog oss till Suvvan, gick till deras kontor längs in efter incheckningen, bra service men inte möjligt att uppgradera med poäng, däremot så gick det att köpa en uppgradering vilket vi gjorde. För övrigt betalar ofta min arbetsgivare PE eller Buissness (jag bokar aldrig själv, de köper via JB-Travel i Stockholm) när jag flyger och därför läggs poängen på hög och även om jag har ett guldkort så har jag de få tillfälle jag försökt uppgradera haft problem. Ändrades Februari 1, 2014 av Tamdai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Idoiten till kommentatorn på Truesport 1 som lägger till ett a på vart tredje ord, när han kommenterar Italienska ligan. Ett klart irritationsmoment. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Jag tycker folk som irriterar sej på skitsaker är irriterande, fan jag irriterar mej på allting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Mycket enkelt att svara, jag fick besked om att PE fanns mellan Bangkok och Hongkong, kollade aldrig mer, insåg att vi hamnade i Ekonomi dagen innan. Tog oss till Suvvan, gick till deras kontor längs in efter incheckningen, bra service men inte möjligt att uppgradera med poäng, däremot så gick det att köpa en uppgradering vilket vi gjorde. För övrigt betalar ofta min arbetsgivare PE eller Buissness (jag bokar aldrig själv, de köper via JB-Travel i Stockholm) när jag flyger och därför läggs poängen på hög och även om jag har ett guldkort så har jag de få tillfälle jag försökt uppgradera haft problem. Och den uppgraderingen köpte du för 6000 baht för dig och din fru som du skrev. Finns inte på kartan att du kunde få den uppgraderingen för det priset... är det inte dags att lägga ner och hitta på saker för det finns väl inget att vinna på det!? För att även få lite ang trådämnet så irriterar det mig att jag glömde köpa riven ost i affären trots att det egntligen var detta som jag gick ner för... jaja, de e la åldern Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tamdai Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) Och den uppgraderingen köpte du för 6000 baht för dig och din fru som du skrev. Finns inte på kartan att du kunde få den uppgraderingen för det priset... är det inte dags att lägga ner och hitta på saker för det finns väl inget att vinna på det!? För att även få lite ang trådämnet så irriterar det mig att jag glömde köpa riven ost i affären trots att det egntligen var detta som jag gick ner för... jaja, de e la åldern Ja det var lite drygt 6000, hitta på? ToR Bangkok -Hongkong, köpt biljett av (JB-Travel i Stockholm)i Stockholm, ca drygt 6 000 svenska pengar, uppgradering dryga 6 000 baht i pengar(per person) gick inte uppgradera med poäng, fanns inte på kartan. Nog för att jag fattat att du reser mycket, men du, det är vi fler som gör! Tillbaka till ämnet, jag irriterar mig just nu på att min resa till Sverige i morse i Buissnes kostade mycket svenska pengar/person mer än i PE, när både mat service och platser vad precis det samma, det enda som skilde var att man slapp stå i den långa kön för att checka in. Och inte ens det fick vi ju utnyttja, med vårt kort så blev det ju snabbcheckin i alla fall. Men denna gång kunde vi uppgradera istället för att betala, 25 000 poäng per person tror jag det blev. Ändrades Februari 1, 2014 av Tamdai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Lite kul det där med poäng som i det närmaste är omöjliga att använda. Hade själv ca 220 000 poäng på mitt Star alliancekort(reser enormt mycket i jobbet) men att få uppgradera på Thai är i det närmaste omöjligt. De har bara ett fåtal platser per flight som går att använda poäng på och dessutom så kan dessa platser försvinna om det blir fullbokat. Försökte uppgradera med poäng från PE till första klass för mig och min fru till Hongkong, fick veta att det inte fanns möjlighet då allt redan var fullt. På Suvvan knallade jag till Thaiairdisken och frågade en gång till, nä med poäng har de fått order om att inte uppgradera, men om jag ville så kunde jag lägga 6000 baht så skulle båda vi två få uppgradering, gjorde så och det fanns ca 20 platser i första klass, vi var kanske 7-8 som åkte, fullbokat in my ass! Jag frågade vad man skulle ha sina poäng till och damen bakom disken svarade omgående och ärligt, "We dont now, boss says this is only marketing". Hitta på eller ej, du pudlar ju värre än en politiker! läs det rödmärkta i första meddelandet vad du skrev kontra vad du skrev i nästa meddelande. Och inte ens om du betalade 6000 baht/person från ekonomi till First så finns det på kartan att det priset finns/fanns... Studera nedanstående bild(långt ifrån pinfärsk) så kan väl ev observatörer dra sina egna slutsatser om du svamlar eller ej Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Jag är jäkligt irriterad över att jag inte har nån skitsak just nu som irriterar mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tamdai Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Hitta på eller ej, du pudlar ju värre än en politiker! läs det rödmärkta i första meddelandet vad du skrev kontra vad du skrev i nästa meddelande. Och inte ens om du betalade 6000 baht/person från ekonomi till First så finns det på kartan att det priset finns/fanns... Studera nedanstående bild(långt ifrån pinfärsk) så kan väl ev observatörer dra sina egna slutsatser om du svamlar eller ej tgupg.jpg Tja, du kan ju mycket om att flyga , men på planet vi flög var Buissnes det bästa som fanns och jovisst kostade det lite dryga 6000! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Tja, du kan ju mycket om att flyga , men på planet vi flög var Buissnes det bästa som fanns och jovisst kostade det lite dryga 6000! Du skrev att ni åkte Första klass!!! Från början var det PE och Första o nu e vi nere på Ekonomi och Biz... Tror inte att vi kommer längre här, ha en trevlig Lördagskväll! Nu skall jag ta en irriterande promenad ner till affären igen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Irriterande med alla jäkla inlägg om poäng hit och poäng dit, det är ju ändå bara gällande för 0,00000001 promille av de som läser den här j älva Irriterande tråden , de flesta har ju ändå inte rådd att åka business och 1a klass och skulle de till förmodan ha köpt en business eller 1a klass biljett så ser man ju på mils avstånd att det är något som katten har dragit in och att de egentligen skulle suttit i bakre delen av ekonomiklassen tillsammans med sin rismarksbrända fru... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Irriterande med alla jäkla inlägg om poäng hit och poäng dit, det är ju ändå bara gällande för 0,00000001 promille av de som läser den här j älva Irriterande tråden , de flesta har ju ändå inte rådd att åka business och 1a klass och skulle de till förmodan ha köpt en business eller 1a klass biljett så ser man ju på mils avstånd att det är något som katten har dragit in och att de egentligen skulle suttit i bakre delen av ekonomiklassen tillsammans med sin rismarksbrända fru... Det där var lite kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Renskav Vad f-n är renskav, jag ser medlemmar åka jorden runt med renskav i packningen, jag har INTE fattat grejen med renskav... Skattebetalarna i Sverige betalar antagligen miljontals kronor till alla lappjävlar så de kan gå svinga lasso på helgerna och fånga en sådan där jäkla ren och sedan fila av lite renskav så någon inavlad MPR kan ta med det till Thailand, nej fy f-n vad jag blir irriterad på renskav, lappjävlar och inavel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Renskav Vad f-n är renskav, jag ser medlemmar åka jorden runt med renskav i packningen, jag har INTE fattat grejen med renskav... Skattebetalarna i Sverige betalar antagligen miljontals kronor till alla lappjävlar så de kan gå svinga lasso på helgerna och fånga en sådan där jäkla ren och sedan fila av lite renskav så någon inavlad MPR kan ta med det till Thailand, nej fy f-n vad jag blir irriterad på renskav, lappjävlar och inavel... Inte nog med det... Ut med bidragsfuskande Jokkmoks-jokkar,skicka skiten till Norge http://forysta.bloggspace.se/1456745/Hobbyverksamhet-och-bidragsfusk-i-kulturens-namn/ Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu