stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Drick öl i stället, så är problemet löst.. FF Nja, ska forsoka att vara alkoholfri en längre tid, forhoppningsvis till jultiden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 29, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Nja, ska forsoka att vara alkoholfri en längre tid, forhoppningsvis till jultiden. Ilskan och irritationen över den där jävla plastbiten kan grusa dina planer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Ilskan och irritationen över den där jävla plastbiten kan grusa dina planer. Tur det finns Thaimacheta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Jag retar mig på när nästan alltid plastremsan går av vid kapsylen när jag ska oppna vattenflaskan, en skitsak men jäkligt irriterande 013.JPG Och när man väl fått bort plasthelvetet så har halva flaskan runnit ur Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Människor(Svenskar som mig) som springer runt på cafer och äger Sverige dom Luktar illa och dom hatar att jobba i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Retar mig som fan på rakskummsflaskan . Kvittar hur mycket jag sköljer av den så poppar det alltid ut lite lödder av den ..inget stort problem men hatar det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Irriterar mig nåt fruktansvärt på att släkt kommer på oannonserade besök titt som tätt. Nog för att vi har kaffe, men inte ens det vill de ha. Nyss drog jag på mig arbetskläder för att bygga klart vår vägg i vardagsrummet och en minut senare kommer släkt oannonserat och sätter sig på vardagsrumsgolvet. Just nu är "mormor" och flyttar på saker på baksidan av huset, för att hon tycker att de inte är rätt placerade. Hur svårt kan det vara att kolla om vi har tid att leka, innan ett eventuellt besök?? PS. Ska bli underbart skönt med nya tomten, höga murar, låst grind och ingen ringklocka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Irriterar mig nåt fruktansvärt på att släkt kommer på oannonserade besök titt som tätt. Nog för att vi har kaffe, men inte ens det vill de ha. Nyss drog jag på mig arbetskläder för att bygga klart vår vägg i vardagsrummet och en minut senare kommer släkt oannonserat och sätter sig på vardagsrumsgolvet. Just nu är "mormor" och flyttar på saker på baksidan av huset, för att hon tycker att de inte är rätt placerade. Hur svårt kan det vara att kolla om vi har tid att leka, innan ett eventuellt besök?? PS. Ska bli underbart skönt med nya tomten, höga murar, låst grind och ingen ringklocka. Det där med att flytta saker är nåt jag irriterat mig på i åratal.Även att "låna" saker som man aldrig mer får se röken av.Kan inte thaiare skilja på mitt och ditt? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 (ändrad) Det där med att flytta saker är nåt jag irriterat mig på i åratal.Även att "låna" saker som man aldrig mer får se röken av.Kan inte thaiare skilja på mitt och ditt? Ja, "bror" lånade i förra veckan vår stora batteriladdare/starthjälpare för att han inte ville köpa nytt batteri till bilen. Och detta självklart utan att fråga. Och när vi letar efter den vid i princip akut behov (traktorn stod helt fel och gick inte igång), då klämmer han ur sig att den är hemma hos dem. 4 mil ifrån vårt hus. Ändrades September 19, 2014 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 TV-apparater och kylskåp är saker som är mobila hos oss,vet inte hur många kylskåp jag köpt.Men konstigt nog kommer grejor som gått sönder tillbaka,för att sedan försvinna när de blivit lagade(eller nyinköpta)En motorcykel som stått undanställd har helt plötsligt gått 1500 mil trots att vi varit i Sverige,där kan man prata om "gosthrider" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 TV-apparater och kylskåp är saker som är mobila hos oss,vet inte hur många kylskåp jag köpt.Men konstigt nog kommer grejor som gått sönder tillbaka,för att sedan försvinna när de blivit lagade(eller nyinköpta)En motorcykel som stått undanställd har helt plötsligt gått 1500 mil trots att vi varit i Sverige,där kan man prata om "gosthrider" Är nog Thaksin och/eller Juntans fel /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 (ändrad) Är nog Thaksin och/eller Juntans fel /ENis Det tror jag oxå :im_happy:Thaksin verkar ju ha haft/har devisen "allt ditt är mitt" Ändrades September 19, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 PS. Ska bli underbart skönt med nya tomten, höga murar, låst grind och ingen ringklocka. Jaså, han börjar bli folkskygg och ilsk på äldre dar.. Det förklarar ju ett och annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 TV-apparater och kylskåp är saker som är mobila hos oss,vet inte hur många kylskåp jag köpt.Men konstigt nog kommer grejor som gått sönder tillbaka,för att sedan försvinna när de blivit lagade(eller nyinköpta)En motorcykel som stått undanställd har helt plötsligt gått 1500 mil trots att vi varit i Sverige,där kan man prata om "gosthrider" Det är ett helsike att gifta sig med hela familjen, är inte bigami förbjudet i Thailand? Håller med om att det är jäkligt irriterande att saker som lånas ut inte lämnas tillbaka utan tjat och påminnelse och det som är mest irriterande är att frugan ofta håller med dem som lånat. Nåt annat som gör mig förbannad är när jag sitter på altanen och det kommer någon och hälsar på utan att vare sig säga god morgon eller hej, brukar då följa efter och vråla good morning eller hallo. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Jaså, han börjar bli folkskygg och ilsk på äldre dar.. Det förklarar ju ett och annat Ja, det är nog sant. När man var yngre och inte hade nåt att göra, så var det bara kul om nån orkade hälsa på. Numera är det mest irriterande med gäster som är oinbjudna och dessutom inte kan bete sig som gäster, utan mera som inneboende eller till och med som husägare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Ja, det är nog sant. När man var yngre och inte hade nåt att göra, så var det bara kul om nån orkade hälsa på. Numera är det mest irriterande med gäster som är oinbjudna och dessutom inte kan bete sig som gäster, utan mera som inneboende eller till och med som husägare. Skönt då att ha ett internetforum fullt med fåntrattar att ta ut sin ilska på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 (ändrad) Skönt då att ha ett internetforum fullt med fåntrattar att ta ut sin ilska på Ja det är skönt. Men det är väldigt sällan jag gör det. Brukar separera på riktiga livet och forumet. Det som är skönt är ju att det finns trådar som man kan ta ut sin ilska i. Ändrades September 19, 2014 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 PS. Ska bli underbart skönt med nya tomten, höga murar, låst grind och ingen ringklocka. Mja, att byta ut tomten tror jag inte ger fler julklappar då är det bättre att du försöker vara lite snäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Skulle hämta ut ett paket på spel och tobaksbutiken igår, bara jag och två arabiska kvinnor (kund och kassörska) i butiken. Verkar inte som tanten ska handla utan bara prata av sig, själv blev man tokignorerad. Börjar bli jävligt irriterad, protesterar med högljudda hostningar och harklingar men nada... Kassörskan utbrister plötsligt "inshallah" följt av ett klockrent högljutt "BALLE!". Får en skrattattack, uppmärksamhet och följaktligen mitt paket så den irritationen blev kortvarig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Mja, att byta ut tomten tror jag inte ger fler julklappar då är det bättre att du försöker vara lite snäll. Vadå, menar du att P3 är dum som han är nu? Det här kan rendera i 7 dagar i buren om det vill sig illa för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 (ändrad) Irriterar mig på att jag inte är ekonomiskt beroende Ändrades September 19, 2014 av burrabus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 ekonomisktoberoende ihopskrivningar är irriterande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Vadå, menar du att P3 är dum som han är nu? Det här kan rendera i 7 dagar i buren om det vill sig illa för dig Mja, tror inte han är varesig dum eller snäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Irriterar mig på... ingenting, tja snus för 870kr kanske var lite i överkant kan jag tycka men dom dosorna ska räcka i 90 dar. Kanhända att jag packat reseburken och nu inte kan skriva mer på VB.NET projektet jag höll på med, men då kan jag ju fundera vidare på den andra kursen med webbutveckling. Jo, nu hittade jag en sak som jag retar mig på litegrann, att jag lämnat in sista uppgiften i MATLAB men fortfarande har dom inte rättat den så jag får inte nåt litet bidrag från CSN. 0kr/månad i flera månader kan ju vara lite irriterande, ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2014 Idag var det oxfilé här ute i vattnet. Ah, beasås! - tänkte jag och slevade på. Det jag glömde var att jag är i Norge och här är beasåsen alltid så satans sur. Nu förstörde jag oxfilén med sur-bea! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu