Kalas Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jag vill klaga på den usla bildkvaliteten på fotbollsVM. Halva plan i flödande sol, andra i skugga... Näe fy, man ser ju inget... Inte för att jag eg bryr mig, men om jag nu vill se en match vill jag se den som jag vill, inte som påtvingas mig... Tacka vet jag The Championship, sparka spring och snö ibland! Men alltid bra bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Var precis inne i en sån där affär som säljer vinsatser , för att köpa vätska till min elcigg . Framför mej står en kille som frågar utförligt om varenda artikel . Tio minuter senare.. lite halvirriterad . Tillslut får han syn på sådana elcigg som liknar en stor cigarett och frågar : Är dessa bra ? Nä inte speciellt säger ägaren , det är därför vi skänker bort dom säger ägaren , varsågod och ta några stycken säger han varpå killen plockar på sig 100 stycken av ca 125 . Då säger jag lite ironiskt : Ta alla vetja . Killen uppfattar inte ironin och säger hehe det gäller att passa på när det är gratis . Helirriterad . My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Själv blir jag skitsné över att fotbolls VM existerar. Vad med VM i ping-pong show? Varför får man inte se sådant? Precis, dom kidnappar TV, radio, tidningar för att hålla koll på nån liten läderkula. Kan dom inte hålla sig till en kanal (gärna nån betalkanal som jag inte har) och P1 som jag inte lyssnar på. Skriva i hänt i veckan (som jag inte läser, men däremot äter ibland men kallar pyttipanna). ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Att folk inte är lika intelligenta som jag är, man känner sig så ensam. Man måste överförklara allt för att de ska fatta, så irriterande. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Att folk inte är lika intelligenta som jag är, man känner sig så ensam. Man måste överförklara allt för att de ska fatta, så irriterande. Jaha... Har du börjat benämna hundar och katter som folk nu? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Att folk inte är lika intelligenta som jag är, man känner sig så ensam. Man måste överförklara allt för att de ska fatta, så irriterande. Vad menar du? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jaha, nu är jag irriterad på att folk inte förstår ironi... suck.' manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jaha, nu är jag irriterad på att folk inte förstår ironi... suck.' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jaha, nu är jag irriterad på att folk inte förstår ironi... suck.' Bara du inte börjar samtala med katter så är det ok. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jaha, nu är jag irriterad på att folk inte förstår ironi... suck.' Alltid roligt att sparka in öppna dörrar, jag kan inte hålla mig ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Dessa ständiga särskrivningar i inlägg efter inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Dessa ständiga särskrivningar i inlägg efter inlägg. Ja.Det blir SÄRSKOLA nästa. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Dessa ständiga särskrivningar i inlägg efter inlägg. Dufårursäktamiggickutnianmed1,7iisnittdetärintesålättattskrivarättmenjagförsökergöramittbästa. Ff www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Dessa ständiga särskrivningar i inlägg efter inlägg. Det är rättstavningsfunktionen som gör att man felaktigt delar upp ord. Mendetbehövsjuingamellanslagheller,dethardusårätti.KollabarapåThailändskaskriftspråketsomFFverkarhabemästratredan. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Älgfan Helge som avatar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Irriterar mig mest på att det inte är nåt drag på detta förbannade forumet längre! Fan, alla goa gubbar har ju tacklat av fullständigt! Nej, det var fan bättre förr! Jag är skitirriterad! Förbannade skitforum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Irriterar mig mest på att det inte är nåt drag på detta förbannade forumet längre! Fan, alla goa gubbar har ju tacklat av fullständigt! Nej, det var fan bättre förr! Jag är skitirriterad! Förbannade skitforum! Vilket e bättre då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Att inte E-mailen fungerar i Thailand men gmailen kanske kommer igång då jag kunde skriva i ett mobilnummer.Outlook kunde jag inte skriva i alls. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Att inte E-mailen fungerar i Thailand men gmailen kanske kommer igång då jag kunde skriva i ett mobilnummer. Outlook kunde jag inte skriva i alls. Handhavandefel Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Gmailenkom kom igång men använder den inte normalt. Outlooken eller hotmailen ville ha mina fyra sista siffror på kreditkortet är de galna? De fick namn och så. Finns personer som ser till lägenheten så det borde inte vara problem men börjar nästan bli lite paranoid. Kanske kommer igång med detta så småningnom. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 (ändrad) Köpte en jättefin TV 48tum för 13000 bath och paraboll med mera för 5000b till. Min TV hemma på 46 tum utan något gick på 17000kr och fick fixa allt själöv. Ändrades Juli 6, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 (ändrad) När jag var i matvarubutiken idag och handlade, så ställde jag mig i en lång kö med en kvinna framför mig.Hon hade inga varor, så jag tyckte nästan synd om henne att hon var tvungen att stå i en lång kö för att kanske bara handla en sak.Men efter ett tag så kom hennes man och ställde sig bredvid henne med en stor varukorg full med prylar.Dom hade alltså planerat att när dom kom in i affären så ställer sig kvinnan i kön och mannen laddar varukorgen full för att sedan gå förbi kön. På söndagseftermiddagen är det alltid lång kö i den affären. Jag höll på och bli förbannad , men just som det var, så sa kassan bredvid till mig att varsågod.Efter det så hade jag lust att visa lång näsa åt dom. En annan sak som kan vara jävligt irriterande är när man går in i en restaurang där man får hämta maten själv.Efter att man har hämtat och betalt, så frågar man om lediga platser och folk sitter där utan mat och säger nej tyvärr fullt.Dom går alltså och håller platserna, medans dom andra går och hämtar mat eller vad det nu är. Om dom inte var så egoistiska så skulle det finnas platser åt alla. Ändrades Juli 6, 2014 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 Irriterar mig mest på att det inte är nåt drag på detta förbannade forumet längre! Fan, alla goa gubbar har ju tacklat av fullständigt! Nej, det var fan bättre förr! Jag är skitirriterad! Förbannade skitforum! U no why? B cose u av become such a pussy... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Jag retar mig på när nästan alltid plastremsan går av vid kapsylen när jag ska oppna vattenflaskan, en skitsak men jäkligt irriterande BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Jag retar mig på när nästan alltid plastremsan går av vid kapsylen när jag ska oppna vattenflaskan, en skitsak men jäkligt irriterande 013.JPG Drick öl i stället, så är problemet löst.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu