kitungmakmak Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 F@@n man kanske skulle flytta dit Vinsten från 5B till 2.92B blir ju i sig värt flytten. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Att de lagar hissen i vårt hus(5:e våningen Motionspass 3 genomfört Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Vinsten från 5B till 2.92B blir ju i sig värt flytten. Många bäckar små.Som ränta på ränta på bankontot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 F@@n man kanske skulle flytta dit Ja du är välkommen och priset på vattnet har säkert varit det samma i 5-6 år, frågade faktiskt Sjökvisten om han inte räknat fel en gång för länge sedan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja ja, ger man 5 baht för en flaska vatten så kan förvänta sig nåt annat. Ja, men du har dig själv att skylla. Varför köpa vatten när det finns öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja, men du har dig själv att skylla. Varför köpa vatten när det finns öl Kanske han är rädd att bli pålurad något risigt öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Att det inte går att logga in på ICA banken nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja, men du har dig själv att skylla. Varför köpa vatten när det finns öl Inte alla som har så nära till ölgrossisten som Andrejs. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Små, fega människor, inte barn, utan fjollar som försöker göra sig lustiga på andras bekostnad... Ingen småsak förresten. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja, men du har dig själv att skylla. Varför köpa vatten när det finns öl Varför köpa öl när man kan dricka rent vatten 96% som öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Att precis allting först ska försökas lagas med tejp, och eluttag är absolut inget undantag //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Att dom envisas med att placera sopnedkastet där jag ska fram och förbi //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Just nu irriterar jag mig på inget. Åker till Rom med norwegian ätit mat och dricker bra vin. Inloggad på MPR. Kan det vara bättre? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Just nu irriterar jag mig på inget. Åker till Rom med norwegian ätit mat och dricker bra vin. Inloggad på MPR. Kan det vara bättre? Just nu irriterar jag mig på att du inte publicerar bilderna på flygplansmaten du ätit. Så att vi som inte tycker om bilder på flygplansmat kan bli irriterade på dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 WIX Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Just nu irriterar jag mig på att du inte publicerar bilderna på flygplansmaten du ätit. Så att vi som inte tycker om bilder på flygplansmat kan bli irriterade på dessa. Hade jag läst detta meddelande tidigare så hade jag naturligtvis fotat flygplansmaten. Men jag får väl fota den på hemresan för att få nöjet att reta dig? Det börjar ju luta snett i tråden om jag inte är irriterad. Och du inte får fram ingredienserna som du blir irriterad på. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Det värsta är väl när man inte hittar en enda sak att reta upp sig på, sånt gör mig verkligen förbannad! Det är då jag loggar in på MPR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Just nu irriterar jag mig på att du inte publicerar bilderna på flygplansmaten du ätit. Så att vi som inte tycker om bilder på flygplansmat kan bli irriterade på dessa. Ger dig kvällsmaten att reta upp dig på istället. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Ger dig kvällsmaten att reta upp dig på istället. 1403213528948.jpg En lite lagom bränd quattro, retar väl ingen.. Jag däremot retar mig på att jag INTE är i utlandet, utan sitter hemma i vintervädret. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 20, 2014 Dela Inlagd Juni 20, 2014 (ändrad) Ger dig kvällsmaten att reta upp dig på istället. 1403213528948.jpg jahapp ingen pizzasallad. Hoppas det går bättre I fortsättningen Ändrades Juni 20, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Dubbelpostande av bilder, dvs samma bild i flera trådar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Att jag måste jobba när det är fotbolls VM på tv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2014 Att jag måste jobba när det är fotbolls VM på tv Själv blir jag skitsné över att fotbolls VM existerar. Vad med VM i ping-pong show? Varför får man inte se sådant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Att jag inte kan hitta på något att skriva här. Jag brukar irritera mig på det mesta men inte nu när jag behöver det. Fan oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Förresten, jo, det irriterar mig att det ska vara så jävla svårt att klaga på att andra klagar på andras inlägg utan att göra det själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu