hamnoi Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Jag brukar inte irritera mig på skitsaker. Varför ska man göra det? Bli upprörd för någon/något man inte kan styra över. Det kommer ju alltid att finnas människor som inte har alla hästar hemma eller har ett sifferkombinationsproblem och som man inte kan påverka. Varför ödsla energi på sådana saker - ta det med en klackspark och lägg energin på något som kan ge nytta i stället. Människor som tar saker med en klackspark är jävligt irriterande en sträck vrist är alltid att föredra. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Människor som tar saker med en klackspark är jävligt irriterande en sträck vrist är alltid att föredra. En sträck vrist i röven skall de ha de positiva asen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En sträck vrist i röven skall de ha de positiva asen! Ähh, sånt gillar de säkert. Tvinga fanskapen att se den svenska storfilmen "Sjön" med Regina Lund i huvudrollen, sen är de inte lika jävla kaxiga... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Jag brukar inte irritera mig på skitsaker. Varför ska man göra det? Bli upprörd för någon/något man inte kan styra över. Det kommer ju alltid att finnas människor som inte har alla hästar hemma eller har ett sifferkombinationsproblem och som man inte kan påverka. Varför ödsla energi på sådana saker - ta det med en klackspark och lägg energin på något som kan ge nytta i stället. Den va bra!! Du satte det direkt... men när man ändå kan klaga, Det här javla smöret i Thailand smakar faaan. Bäst före datum ligger ett år fram i tiden. Härsket när det är "nytt"!! Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Medelåldersmän som har fjortisfylla i Thailand och orma sig på stången i baren... fan vad det är patetiskt och irriterande och se! Flyget till och från Thailand... hur jävla sakta kan ett plan gå? Is i ölen när man inte beställt det! Att få ett simpelt ja eller nej! 7/11 mellan 14:00 - 17:00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Medelåldersmän som har fjortisfylla i Thailand och orma sig på stången i baren... fan vad det är patetiskt och irriterande och se! Håller med fullständigt! Patetiskt är bara förnamnet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Människor som tar saker med en klackspark är jävligt irriterande en sträck vrist är alltid att föredra. Ok för mig men att lipa för ingenting är inte heller min grej, sen kan jag ju ha respekt för att andra kan bli sjuka. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Medelåldersmän som har fjortisfylla i Thailand och orma sig på stången i baren... fan vad det är patetiskt och irriterande och se! Precis, så satans muppigt!! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Det heter trafiksignal Ja, det är också irriterande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Skulle ta en dusch nu på morgonen och någon har stängt av varmvattnet till fastigheten utan att kunna sätta upp en lapp. Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Nu blev jag förbannad på riktigt! Det var fanimej en förlust Jefvlar.jpg Blir det fest eller??? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Skulle ta en dusch nu på morgonen och någon har stängt av varmvattnet till fastigheten utan att kunna sätta upp en lapp. Lasse Ställ dig utanför Konsum 5 min så skall du få se på lapp! P-lapp!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Det är också roligt att irritera folk. Sätta kundavskiljarn på affären åt fel håll är skoj, då envisas folk att vända den rätt med ett dystert min. Ändå uppfyller kundavskiljaren sin uppgift oavsett. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Ytterst irriterande att jag inte kunnat / inte kommer att kunna påbörja en reseberättelse med den geniala titeln ....sportlov bland snö och is Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 Sånt stör mig nästan lika mycket som folk som går sakta och ivägen... Precis som när man skall köra om ett antal bilar och framför sig, i omkörningsfilen, har man en slöhög som åker långsammare än en jak parar sig. Sedan när omkörningen är klar, ja då gasar han på som en biltjuv. Usch tvi vale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 "Mittfältskramare" på 3/4-filiga motorvägar där dom kastar sig ut i mittfältet så fort dom kör på motorvägen och ligger där krampaktigt i strax under 100 km/h ända fram till deras avfart då dom kastar sig över högerfilen och ut på avfarten. Till och med sent på nätterna när det är totalt tomt på vägen gör dom likadant ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 När jag ligger på vinden och isolerar för fullt samt grannen sitter på en stol med en ÖL samt tittar på och säger Du får en när du är klar!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2014 "Mittfältskramare" på 3/4-filiga motorvägar där dom kastar sig ut i mittfältet så fort dom kör på motorvägen och ligger där krampaktigt i strax under 100 km/h ända fram till deras avfart då dom kastar sig över högerfilen och ut på avfarten. Till och med sent på nätterna när det är totalt tomt på vägen gör dom likadant ! Jag blir skitirriterat på motorvägar som bara har trekvarts filer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 17, 2014 Dela Inlagd Februari 17, 2014 När jag ligger på vinden och isolerar för fullt samt grannen sitter på en stol med en ÖL samt tittar på och säger Du får en när du är klar!!!!!! När grannen insåg hur torr jag var i strupen samt hur det kliade under pu.gen tog han sin Crecent och hojjade ner till Kumla samt innhandlade en kasse PYSS åt mig. Hur många det blev ser ni på en annan tråd.. PYYYYSSSSSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 18, 2014 Dela Inlagd Februari 18, 2014 Vägbeskrivningar... i Thailand... Till och av thailändare... Är fruktansvärt... irriterande. Suck. Hur svårt kan det vara? Var kommer du ifrån? Svar: Vet inte... Ta reda på det, då... Svar: OK. Men jag vet inte... Kör du själv? Svar: Ja. Och du vet inte varifrån du kommer? Svar: Nej. ... ... ...... suck ... Två minuter senare... OK, ser du Nissan bil-butiken? Svar: Ja. Är den på din höger eller vänstersida? Svar: Har kört förbi redan... Ja, men var det på höger eller vänstersidan? Svar: ..... bakom mig.... Nu skriker P3 till frun att lägg på luren för i H-E...!!!!! Satans tomtar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2014 Vägbeskrivningar... i Thailand... Till och av thailändare... Är fruktansvärt... irriterande. Suck. Hur svårt kan det vara? Var kommer du ifrån? Svar: Vet inte... Ta reda på det, då... Svar: OK. Men jag vet inte... Kör du själv? Svar: Ja. Och du vet inte varifrån du kommer? Svar: Nej. ... ... ... suck ... Två minuter senare... OK, ser du Nissan bil-butiken? Svar: Ja. Är den på din höger eller vänstersida? Svar: Har kört förbi redan... Ja, men var det på höger eller vänstersidan? Svar: .. bakom mig. Nu skriker P3 till frun att lägg på luren för i H-E...!!!!! Satans tomtar... Mmmm, me like. Ett inlägg som passat tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Dom som skriver i det gula fältet på Svenska fanan från vilka avkrokar dom kommer ifrån. Det är fruktansvärt irriterande och fult,undrar om det är tillåtet igentligen. Det lär väl inte vara ett högprioriterat bott som GW brukar säga. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 7, 2014 Dela Inlagd Mars 7, 2014 Att snön vräker ner och jag förmodligen måste skotta rent i ståndet imorgon. Lions gör nog ej det. Dom vill bara ha hyra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sylvia Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Att snön vräker ner och jag förmodligen måste skotta rent i ståndet imorgon. Lions gör nog ej det. Dom vill bara ha hyra Hej! Vad säljer du för något på marknaderna? Själv så säljer jag karameller. Med vänlig hälsning Sylvia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Hej! Vad säljer du för något på marknaderna? Själv så säljer jag karameller. Med vänlig hälsning Sylvia Och vad gör du uppe denna tid??? (04,36) Är här istället för Jens.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu