Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Skitsaker som är Irriterande -att man inte vågar fisa för att man är dålig i magen!

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Gävligt irriterad på min vinterkräksjuka nu i två dygn :13: o så ska man åka till Thailand i morgon :crazy:  ja ja blir bättre o bättre , Ja vad blir man då irreterad på, jo skall ligga tre dagar vid khao san road o nu oroligt där nere , Ja kan det börja bättre,, Men blir nere i sex veckor så har tid på mig med fler kräksjukor :ahh:

Dela på andra sajter

Inte mycket jag orkar haka upp mig på men nu kom jag på nåt :)

Avloppet i handfat/dusch som det är mer eller mindre stopp i retar mig... så de så!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Skitsaker som är Irriterande -att man inte vågar fisa för att man är dålig i magen!

Är du rädd för full pott eller är det av hänsyn till omgivningen  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Är du rädd för full pott eller är det av hänsyn till omgivningen :crazy:

Hatar att stå i flottigt vatten från min lekamen upp till anklarna!

Skål iaf :)

5umy8yty.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Förbannad är bara förnamnet.

Fick ett försenat flyg från SVG på torsdag.

Det innebar att jag fick sätta nytt skandinaviskt rekord på distansen mellan T5 och gate 42 (T4) eller sova på Radisson.

Trött, less, IRRITERAD och skitförbannad kliver jag ombord på kärran i SVG.

Och där står världens vackraste flygvärdinna. Hon hade även varit vackrast i de flesta andra yrken också.

Dessutom så hade hon inte ens behövat vara snygg. Hennes sätt får en att må bra.

Dessutom så tror jag att hon är thailändska.

Synd att det går typ 6månader mellan gångerna som man får äran att flyga med den damen.

Andrejsdenruskige blir mild och timid och allt känns bra.

Aldrig får man vara riktigt förbannad  :13:

SVG ?? Sveg har väl för tusan ingen flygplats..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Facebook!

Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook.

Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv.

Dessutom så har jag en "vän" som uppdaterar sin satans bild rätt ofta, eller bara postar in några bilder på sig själv.

Alla dessa bilder är till 90% likadana. Samma vinkel samma ansiktsuttryck, samma tomma blick som ser helt fjärn ut och det som irriterar mig mest är att hon alltid har några jävla HÖRLURSSLADDAR hängandes. Ibland röda, ibland vita. Man undrar om inte evolutionen snart ser till att hennes avkommor föds med hörlurssladdar av mänsklig vävnad.

Satan så fånigt det ser ut.

Jag är ursinnig!

Du BORDE väl inte bli irriterad alls du ! Du jobbar ju i världens rikaste U-land! hehe

Fd agronomklepptoman

Dela på andra sajter

SVG ?? Sveg har väl för tusan ingen flygplats..

Ja där ser man va dom där sörläningarna vet !

Fd agronomklepptoman

Dela på andra sajter

Är du rädd för full pott eller är det av hänsyn till omgivningen  :crazy:

Jag skiter i omgivningen.men skitirriterande när man tror att man blåser ut lite svartrök o så blir man blåst o istället får en liten liten skvätt lumumba i sina vita Björn borgkallingar.

Dela på andra sajter

Att dom parkerar sina moppar så perfekt på trottoaren,skyltar,o all skit så att man måste gå slalom ut på gatan.Likadant med försäljarna som brer ut sina grejor så att det blir trångt och jävligt när man går.Att kärringarna i hela världen absolut måste gå i mitten eller i bredd och inte kan ge plats,det är så satans mycket lättare att passera två män på över 100kg än två kvinnor på 70 kg.När man ska försöka passera alla kvinnor

På en trång marknadsgång och dom har ingen koll på omvärlden bara går i mitten i 1km fart och tittar på kläder och man kommer inte förbi.

Allt tjatande om masaaaage eller taxi taxi,jo jag ser att du har taxi och jag ser ditt massageplace och vill jag använda tjänsterna så är det större chans till det om dom kniper..

På barerna om dom tigger ladydrinkar.Att det ska spelas musik i 130 decibel och dom inte bryr sig ett skit om omgivningen eller att dom inte fattar att dom förstör sin hörsel när dom eller deras barn sitter en meter från högtalarna.

Att om man hade makten så skulle man kunna göra några små ändringar och det skulle förändra Thailand till så mycket bättre.När man är i ens toalett i Isaan och släpper ett par kraftigare sjunkbomber men avloppsröret bara är en tum och man ska försöka få med lite dasspapper med ner också när man spolar.Ett moment 22.

osv.osv. aaarghh

Dela på andra sajter

När jag åker långfärdsbuss och bussen stannar 5-6 gånger på cirka 1 kilometer i små samhällen for att plocka upp resenärer, tycker att resenärerna kunde ta sig till ett upphämtningsställe i stället.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nu ska jag planlägga mitt nästa irritationsmoment.

Eftersom jag ska hem idag från jobbet (ja, bara det är ju irriterande), så blir det den vanliga rutten och de vanliga flighterna.

Första flyget är alltid försenat. Då brukar jag bli småförbannad eftersom jag vet att jag inte har tid att äta på ARN.

Givetvis får jag köpa mig en äcklig pølse eftersom flygplansmackorna inte är något vidare goda när man tryck i sig 700st genom åren.

Men denna gången ska jag vara förberedd. Det brukar jag vara ibland.

Då köper jag en baguette eller något liknande + den vanliga lunchen.

Eftersom jag köper en macka så kan jag med stor sannolikhet säga att planet kommer att vara i tid och det finns tid för krubb på ARN, och är det dumt att inte vara hungrig.

Dessutom blir det på MAX eftersom alla proffstyckare i Sverige har blivit upprörda över något brev som de anställda fick.

Det kommer att bli dubbla portioner bara för att stödja MAX.

Det som jag dock kommer att vara irriterad över är att jag blåste hela 26Nok i onödan. 

Ska jag hålla på så varje vecka så slänger jag bort 2st set med torkarblad, av den bättre klassen, varje år.

Säg mig, blir man inte väldigt irriterad då?

Ändrades av andrejsdenruskige
Dela på andra sajter

När det skrivs gött istf gott.

Visst, är ju själva fan att det finns de som skriver på dialekt, leve ekensnacket! :police:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Visst, är ju själva fan att det finns de som skriver på dialekt, leve ekensnacket! :police:

Det är helt ok att skriva på dialekt ibland, men att konsekvent göra det blir lite töntigt och lamt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Blir irriterad när käringa inte släpper till.

Orsaken att hon inte släpper till är att hon är irriterad.

Dela på andra sajter

Nu ska jag planlägga mitt nästa irritationsmoment.

Eftersom jag ska hem idag från jobbet (ja, bara det är ju irriterande), så blir det den vanliga rutten och de vanliga flighterna.

Första flyget är alltid försenat. Då brukar jag bli småförbannad eftersom jag vet att jag inte har tid att äta på ARN.

Givetvis får jag köpa mig en äcklig pølse eftersom flygplansmackorna inte är något vidare goda när man tryck i sig 700st genom åren.

Men denna gången ska jag vara förberedd. Det brukar jag vara ibland.

Då köper jag en baguette eller något liknande + den vanliga lunchen.

Eftersom jag köper en macka så kan jag med stor sannolikhet säga att planet kommer att vara i tid och det finns tid för krubb på ARN, och är det dumt att inte vara hungrig.

Dessutom blir det på MAX eftersom alla proffstyckare i Sverige har blivit upprörda över något brev som de anställda fick.

Det kommer att bli dubbla portioner bara för att stödja MAX.

Det som jag dock kommer att vara irriterad över är att jag blåste hela 26Nok i onödan. 

Ska jag hålla på så varje vecka så slänger jag bort 2st set med torkarblad, av den bättre klassen, varje år.

Säg mig, blir man inte väldigt irriterad då?

Du brukar ju klaga på att du inte förstår danska men du kan ju för sjutton t.o.m. stava på Dansk!

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du brukar ju klaga på att du inte förstår danska men du kan ju för sjutton t.o.m. stava på Dansk!

Danska? Tänkte du på bokstaven "Ø"?

Det är inte ett danskt "Ö", det är ett skånskt "Ö".

Skånskan är däremot mer obegriplig än danskan.

Dela på andra sajter

Danska? Tänkte du på bokstaven "Ø"?

Det är inte ett danskt "Ö", det är ett skånskt "Ö".

Skånskan är däremot mer obegriplig än danskan.

Men det har vi ju pratat om att det är ett mycket avancerat språk, så ska vi köra det vidare och jag ska hjälpa dig med det får jag nog se till att öppna en "grupp" för det tar lång tid!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...