Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

"Den tyske turisten som inte kom iväg nog fort  och och gjorde finger åt den thailändare som stod bakom och tutade på honom, skulle nog inte gjort det om han om han kunde veta att han skulle skjutas ihjäl på fläcken av Thailändaren, tragiskt, det skedde i Chiang Mai för kanske 2 år sedan. Så var försiktig med "Fingervisning". 

I det här fallet så kanske det var farangen som bokstavligen förlorade ansiktet...

Pga att en thai överreeagerade efter att förlorat ansiktet.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

oj nu blir jag irriterad över de som sitter bakom sitt nick och skriver så mycke de blir irriterade över vad andra skriver..

sitter ni där bara för att ni inte kan säga det rent ut till verkligheten.. eller känner ni er säkra bakom nicket.. fan va jag blev irriterad nu

Dela på andra sajter

jo de jag irriterar mig på är att sp många tydligen irreterrar sig på face book..

jag är inte ens medlem så jag kan bara blir irriterad på de som intr gillar face book

fy fan för dem som är medlemmar där och klagar på nåt man inte behöver

Ändrades av tennek
Dela på andra sajter

jo de jag irriterar mig på är att sp många tydligen irreterrar sig på face book..

jag är inte ens medlem så jag kan bara blir irriterad på de som intr gillar face book

fy fan för dem som är medlemmar där och klagar på nåt man inte behöver

Vad gör du här?

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

Jag irriterar mig som fan på folk som vill få andra att göra vad de själva kan göra...

ja de tror jag att du gör men du, jag är ju en medlem här och hur mycke skriver jag, så ha medlidande.

ok jag blir irriterrad då du ska hoppa på folk som inte skriver så ofta här.. men va fan ska jag bli irriterad kan jag lika gärna bli förbannad. de är jag nu,, hehehe men ska jag skriva ironi nu med .. du gör mig irriterad som jag skrev i en annan tråd du sitter bakom ditt nicjk och är tuff.. fan de är ju sorgligt ,är du en moderator i dine inlägg heehhhehehe men de vill du ju vara , men kan inte bli en son

Dela på andra sajter

Vad gör du här?

Mvh. SWED THAI

tja swed thai.

nu är jag icke irriterad men ok

hahah

fan ska va här i Norge nu snö o elande ,ja de blir jag irriterad av

men allt är ok . jag kommer til thai i slutet av feb elle i början av mars då höres vi

Dela på andra sajter

jag är här för att jag blev irriterad av nån vem vet jag icke heheheh hu har vi skoj

Varma hälsningar fran Ban Dung.

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

ja de tror jag att du gör men du, jag är ju en medlem här och hur mycke skriver jag, så ha medlidande.

ok jag blir irriterrad då du ska hoppa på folk som inte skriver så ofta här.. men va fan ska jag bli irriterad kan jag lika gärna bli förbannad. de är jag nu,, hehehe men ska jag skriva ironi nu med .. du gör mig irriterad som jag skrev i en annan tråd du sitter bakom ditt nicjk och är tuff.. fan de är ju sorgligt ,är du en moderator i dine inlägg heehhhehehe men de vill du ju vara , men kan inte bli en son

Detta var minsann hieroglyfer som inte skådats sen Clion for till Afrika...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

så du förstår inget men hoppas du inte är den ende som inte kan läsa mellan raderna
Dela på andra sajter

så du förstår inget men hoppas du inte är den ende som inte kan läsa mellan raderna

Jag tolkar detta som att du hoppas att ingen annan heller förstår vad du skriver...

Dela på andra sajter

oj du har problem med att bli iriiterad av vad folk skriver.. sorry

va detta inte en tråd om vad jag blev irriterad över.

men ska jag svara på det

eller ska jag bli mer irriterrad

Dela på andra sajter

Jag tolkar detta som att du hoppas att ingen annan heller förstår vad du skriver...

fan va svårt de ska vara att läsa

Dela på andra sajter

men ska jag svara på det

så på detta forum måste man vara en journa list för att skriva .. fan så roligt de va o kmma hit ocn försöka

Dela på andra sajter

men ska jag svara på det

Nja, du har redan blivit irriterad över det inlägget 1 gång, så du behöver inte skämmas för det...

Dela på andra sajter

så på detta forum måste man vara en journa list för att skriva .. fan så roligt de va o kmma hit ocn försöka

ok så om du är en utbildad skol lärare så tror jag icke på vad du gör här , men omdu är en journalist ( ve´t inte hur de stavas ) så dra..

de jag blir irriterad över är översittare

Dela på andra sajter

Om du nu nödvändigtvis måste bli arg på en skribent, måste du då bli arg på dig själv?

Dela på andra sajter

ok så om du är en utbildad skol lärare så tror jag icke på vad du gör här , men omdu är en journalist ( ve´t inte hur de stavas ) så dra..

Håller med dig. Såna där översittare kan dra härifrån...

Dela på andra sajter

j

jag skäms inte... men du ska skriva här me vadd fan blir du irriterad över ?... att jag är en som inte skriver här så odta ..ok skräm bort mig .. fan vad tycker moddsen om det!!!!!!!!!

fy fan eller är du en modds! ok jag ska genasy sluta skriva ... har just börjat

Dela på andra sajter

j

jag skäms inte... men du ska skriva här me vadd fan blir du irriterad över ?... att jag är en som inte skriver här så odta ..ok skräm bort mig .. fan vad tycker moddsen om det!!!!!!!!!

fy fan eller är du en modds! ok jag ska genasy sluta skriva ... har just börjat

Har du precis börjat att inte skriva eller var det nåt annat du inte börjat med som du ville berätta?

Dela på andra sajter

Håller med dig. Såna där översittare kan dra härifrån...

du är ju redan här .. skräm bort oss nybörjare..

nu ska jag sluta skriva .. ja de vill du ju så du kan bestämma vad folk gör här...

jag sja ta ett snackk med p3 om dina på hop nu

Dela på andra sajter

nu ska jag sluta skriva .. ja de vill du ju så du kan bestämma vad folk gör här...

Nybörjare?  Är du inte lite väl dramadrottning nu?

Men visst ta ett snack med cheferna.

Ett tips bara, ta det imorgon istället va...

Dela på andra sajter

Har du precis börjat att inte skriva eller var det nåt annat du inte börjat med som du ville berätta?

ursäkta min stavning,,, men de går att läsa .. men du kanske kräver rätt stavning..

fan dig blir jag irriterad över

Dela på andra sajter

Jag tror du är irrterad för att du missade onsdagsträffen i Udon Thani

Veckan som gick.

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

Nybörjare?  Är du inte lite väl dramadrottning nu?

Men visst ta ett snack med cheferna.

Ett tips bara, ta det imorgon istället va...

ok

varför det .du vill ju bara irritera folk

blir väl betre formulerat i morgon

då du svarar i denna tråd.

eller.. du lir irriterad.. men du ta hand om de som börjar skriva och inte bara läser ... men de är kanske de du vill skrämma bort folk från denna sait

.. så du och de dina kan styra här .. fan då tar du fel jag ska börja skriva mer om ert pack som vill ta över denna sait

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...