Enis Inlagd Juni 27, 2024 Dela Inlagd Juni 27, 2024 Att man var så djävla korkad att tala om att sådana här bussar cirkulerade på stan 😆 enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 27, 2024 Dela Inlagd Juni 27, 2024 44 minuter sedan, skrev Enis: Att man var så djävla korkad att tala om att sådana här bussar cirkulerade på stan 😆 enis Är huvudet dumt får plånboken lida 🤣 1 6 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 On 2024-06-26 at 21:01, skrev Fritz: Är väl inte direkt irriterad över att jag inte kan göra inlägg i tråden med humorbilder men lite märkligt kan jag tycka att det är. Du och Boa, säkerligen av samma anledningar......😆 2 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Du och Boa, säkerligen av samma anledningar......😆 Nåt åt det hållet i alla fall. Konspirationsteoretiker som jag är av födsel och ohejdad vana så tror jag inte att jag bara råkat bli avstängd från tråden pga nåt slumpartat fel på mjukvaran eller vad det nu heter. 1 3 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Du och Boa, säkerligen av samma anledningar......😆 Jo, jag har nog spammat sönder tråden. 555 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Frugan får restskatt, men vem får betala. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Var finns ett 2032 batteri när man behöver ett. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 5 minuter sedan, skrev gorjos: Var finns ett 2032 batteri när man behöver ett. Jag har några 😉 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jag har några 😉 Hjälper ju föga. Kommer inte in i bilen, nyckeln jag har saknar paniknyckeln 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Försökt förklara för frugan hur lite/mycket hon får om jag trillar av pinn. Då fick man reda på vilket fattighjon man varit. 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 3 timmar sedan, skrev gorjos: Var finns ett 2032 batteri när man behöver ett. Kjell å company, JULA, Biltema, WiLLys, i min skrivbordslåda, ICA, OSV... MVH 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Precis nyss, skrev Tommy: Kjell å company, JULA, Biltema, WiLLys, i min skrivbordslåda, ICA, OSV... MVH Har väl 2 mil till närmsta och batteriet går till bilnyckeln. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 55 minuter sedan, skrev apknug: Du får tänka på att det är viktigt att inte fel personer kan lägga in nåt olämpligt i respektive tråd, kan bli mat på tallrik eller nåt starkt att dricka i därför avsedd tråd. Det vore inte bra. Har Boa dubbelpeggat med ditt MPR konto? Om så skett, hände det i så fall före, efter eller B-ormen(ev. Skulle Boa ev.anlända)? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 1 timme sedan, skrev gorjos: Försökt förklara för frugan hur lite/mycket hon får om jag trillar av pinn. Då fick man reda på vilket fattighjon man varit. Om man trillar av pinnen, det har väl aldrig hänt förut?😆😂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 22 minuter sedan, skrev apknug: BTT? DDT? Har båda dina vapendragare ormen 52 och Broder tuk lurat in dig något som du inte vill medverka i/till? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 8 minuter sedan, skrev apknug: Batting? Eller en luring. Gissa själv... Nästa fråga, blir den om % halten av bomull i mobbarvästen? Du kanske ska rådfråga mannen I grottan eller ev. Ännu bättre Stein... Dom individerna verkar vara på samma nivå som tror sig veta allt om skillnaden Dong Tan 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 6 timmar sedan, skrev apknug: Mycket snack om gamla medlemmar. Saknar du dem så mycket så du måste leta efter dem här..... Stein. Mmm minnen minnen minnen. Som vanligt så kommer du med försök till dimridåer... Dong tan som ju är din hemarena, det regnar i Jomtien just nu. Frågan är om du får mer/fler pegragg med denna huvudbonad? https://webshop.bullens.se/sv/bullens-produkter/snyggt-skydd-bullens-vandbara-solhatt.html Stein lär nog hålla sig borta ifrån både Sötnos och Harrys Pattaya framledes! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 1 timme sedan, skrev apknug: Hoppas Stein dyker upp på Hasses Softrock då. Tråkigt att Sötnos har dragit ner på antal rum men de kör lite tema käk vissa dagar. Även utsocknes är välkomna då! Som sagt, något nytt med relevans lär inte dyka upp ifrån dig... Billigt, så man blir förbannad! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 26 minuter sedan, skrev apknug: Hett tips, ta in. Inte en utan flera. Jag får nöja mig med detta utbudet.. Hur länge gäller långtidsparkeringen utanför cafe mini? Du måste ju ta hand om dina Dyrgripar... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 51 minuter sedan, skrev apknug: Hett tips, ta in. Inte en utan flera. Jag får nöja mig med detta utbudet.. Serveras inte Archa på Långburk? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 Fy fan vad dyr OKQ8:s Gör Det Själv hall blivit, hyrde en liftplats i 2 och ½ timme och det gick på 630 SEK. Och det var med medlemsrabatt. Startpriset är 229 SEK så det är inte värd att byta olja/filter själv längre. Mer att vara irriterat, kamremmen har hoppat en eller två tänder och motor varningslampa lyser, bilen går till LIMP mode och ger bara halv effekt. 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 2 timmar sedan, skrev Amigo: Fy fan vad dyr OKQ8:s Gör Det Själv hall blivit, hyrde en liftplats i 2 och ½ timme och det gick på 630 SEK. Och det var med medlemsrabatt. Startpriset är 229 SEK så det är inte värd att byta olja/filter själv längre. Mer att vara irriterat, kamremmen har hoppat en eller två tänder och motor varningslampa lyser, bilen går till LIMP mode och ger bara halv effekt. I höstas kostade det 50kr i startavgift, sen byte av olja o filter tar ju max 40 min, om man e försiktig o motorn varm. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev C-dude: I höstas kostade det 50kr i startavgift, sen byte av olja o filter tar ju max 40 min, om man e försiktig o motorn varm. C;D Vet inte om alla stationer har individuell prissättning? Här monterades en ny hiss i våras, de hade en pelarhiss förr, sån som har en pelare i mitten och ramper. Nu var det en som lyfter på tröskeln, med lösa klossar, ser väldigt enkel ut och enl mig motiverar inte en så hög prisökning, vi hade 60 kr i startavgift, sen minns jag inte vad per minut? Idag kollade jag kamremmen så det tog tid, och blev inte klokare för man måste ta av tandhjulet från vevaxeln och hade inte ork (verktyg och styrka) att göra det. Om detta stämmer så har den hoppat flera tänder, 3-4 men den går att köra och finga missljud eller ryck när motorn är igång? Nere i vevaxel var märken i jämsides, men det kan ju vara märke för tändingen, blev lite osäker där så avbröt utan att konstatera med säkerhet. Idag var det 221 kr i startavgift och 3.32 per minut, 10 % medlemsrabatt på det, så var inne 144 min och kostnaden landade 630 SEK. Olja + filter byter man på 30 min i min bil, filtret ligger lätt åtkomligt och har en verktyg för det. Så det blir ca 300 och man får slita själv! 221+99 = 320 - 10% = 289 sek. Man betalar ju det för byte om man köper oljan och filtret från samma verkstad. Men sen är det ju klart att det är billigare olja i Templet (Biltema) Ändrades Juni 29, 2024 av Amigo 4 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 6 minuter sedan, skrev Amigo: Vet inte om alla stationer har individuell prissättning? Här monterades en ny hiss i våras, de hade en pelarhiss förr, sån som har en pelare i mitten och ramper. Nu var det en som lyfter på tröskeln, med lösa klossar, ser väldigt enkel ut och enl mig motiverar inte en så hög prisökning, vi hade 60 kr i startavgift, sen minns jag inte vad per minut? Idag var det 221 kr i startavgift och 3.32 per minut, 10 % medlemsrabatt på det, så var inne 144 min och kostnaden landade 630 SEK. Olja + filter byter man på 30 min i min bil, filtret ligger lätt åtkomligt och har en verktyg för det. Så det blir ca 300 och man får slita själv! 221+99 = 320 - 10% = 289 sek. Man betalar ju det för byte om man köper oljan och filtret från samma verkstad. Men sen är det ju klart att det är billigare olja i Templet (Biltema) Gå inte i konkurs nu bara!🤠 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 1 minut sedan, skrev audirs2: Gå inte i konkurs nu bara!🤠 Det är jävla nära nu, köpa glasögon, smart klocka, buds, ny telefon, verktyg för en massa (allt är torxs) Hur fan ska man klara sig? Det är fel på regeringen. De där Jimmy + Ebba igen. 😁 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu