Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 16, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 16, 2024 Nu är miljötallibanerna på gång igen. 3 föråkare och 2 följebilar hann jag räkna till. Allt för en vinge till en vindsnurra. 18 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 16, 2024 5 minuter sedan, skrev rolba: Nu är miljötallibanerna på gång igen. 3 föråkare och 2 följebilar hann jag räkna till. Allt för en vinge till en vindsnurra. Dessutom släpper varje vinge ifrån sig ca 2 ton mijöavfall innan den grävs ner vid skrotning, bara för att den inte går att återvinna 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2024 Dela Inlagd Juni 17, 2024 Att man alltid har segskallar framför sig i paketutlämningskön enis 2 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2024 Dela Inlagd Juni 17, 2024 39 minuter sedan, skrev Enis: Att man alltid har segskallar framför sig i paketutlämningskön enis Skicka frugan. 😉 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 17, 2024 Dela Inlagd Juni 17, 2024 6 timmar sedan, skrev Enis: Att man alltid har segskallar framför sig i paketutlämningskön enis Jag brukar smyga upp bakifrån med ett horn i vardera hand och lägga an emot vardera öra på sega människor som behöver vakna. 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 18, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 18, 2024 Idag kom det en vinge igen. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2024 Dela Inlagd Juni 18, 2024 4 minuter sedan, skrev rolba: Idag kom det en vinge igen. Ska ru ut och flyga? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 25, 2024 Dela Inlagd Juni 25, 2024 Fasen, har totalt glömt att åka in till stan och springa ivägen för @Enis och andra löneslavar. Nytt försök på torsdag då. 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 26, 2024 Dela Inlagd Juni 26, 2024 Fått restskatt på 3 kronor, att dom orkar skriva ut 3 brev för detta. FF 1 10 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 26, 2024 Dela Inlagd Juni 26, 2024 Är väl inte direkt irriterad över att jag inte kan göra inlägg i tråden med humorbilder men lite märkligt kan jag tycka att det är. 2 2 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 26, 2024 Dela Inlagd Juni 26, 2024 1 timme sedan, skrev Fritz: Är väl inte direkt irriterad över att jag inte kan göra inlägg i tråden med humorbilder men lite märkligt kan jag tycka att det är. Märkligt, du får väl lägga dem här så får P3 flytta dem. 🤔 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2024 Dela Inlagd Juni 27, 2024 Att man var så djävla korkad att tala om att sådana här bussar cirkulerade på stan 😆 enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 27, 2024 Dela Inlagd Juni 27, 2024 44 minuter sedan, skrev Enis: Att man var så djävla korkad att tala om att sådana här bussar cirkulerade på stan 😆 enis Är huvudet dumt får plånboken lida 🤣 1 6 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 On 2024-06-26 at 21:01, skrev Fritz: Är väl inte direkt irriterad över att jag inte kan göra inlägg i tråden med humorbilder men lite märkligt kan jag tycka att det är. Du och Boa, säkerligen av samma anledningar......😆 2 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Du och Boa, säkerligen av samma anledningar......😆 Nåt åt det hållet i alla fall. Konspirationsteoretiker som jag är av födsel och ohejdad vana så tror jag inte att jag bara råkat bli avstängd från tråden pga nåt slumpartat fel på mjukvaran eller vad det nu heter. 1 3 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Du och Boa, säkerligen av samma anledningar......😆 Jo, jag har nog spammat sönder tråden. 555 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Frugan får restskatt, men vem får betala. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Var finns ett 2032 batteri när man behöver ett. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 5 minuter sedan, skrev gorjos: Var finns ett 2032 batteri när man behöver ett. Jag har några 😉 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jag har några 😉 Hjälper ju föga. Kommer inte in i bilen, nyckeln jag har saknar paniknyckeln 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Försökt förklara för frugan hur lite/mycket hon får om jag trillar av pinn. Då fick man reda på vilket fattighjon man varit. 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 (ändrad) Jag kan inte skriva eller citera i "018 Donald Trump"-tråden. Irriterar mig inte, tycker bara det är konstigt... Ändrades Juni 28, 2024 av uptoyou Felstavning 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 3 timmar sedan, skrev gorjos: Var finns ett 2032 batteri när man behöver ett. Kjell å company, JULA, Biltema, WiLLys, i min skrivbordslåda, ICA, OSV... MVH 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 Precis nyss, skrev Tommy: Kjell å company, JULA, Biltema, WiLLys, i min skrivbordslåda, ICA, OSV... MVH Har väl 2 mil till närmsta och batteriet går till bilnyckeln. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 28, 2024 Dela Inlagd Juni 28, 2024 55 minuter sedan, skrev apknug: Du får tänka på att det är viktigt att inte fel personer kan lägga in nåt olämpligt i respektive tråd, kan bli mat på tallrik eller nåt starkt att dricka i därför avsedd tråd. Det vore inte bra. Har Boa dubbelpeggat med ditt MPR konto? Om så skett, hände det i så fall före, efter eller B-ormen(ev. Skulle Boa ev.anlända)? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu