måne Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 Att i morgon protesterar någon utanför Israels ambassad och ska tydligen bränna Thoran,here we go again Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 11 minuter sedan, skrev måne: Att i morgon protesterar någon utanför Israels ambassad och ska tydligen bränna Thoran,here we go again Det är bara att hoppas att en massa mussar sluter upp och bränner sina svenska pass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 1 minut sedan, skrev uptoyou: Mussarna bryr väl inte sig om thoran? Nä, just fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 10 timmar sedan, skrev uptoyou: Mussarna bränner knappast sina svenska pass för att en Torah brinner? Då tycker de säkert att det är ok att bränna en bok “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 10 timmar sedan, skrev måne: Att i morgon protesterar någon utanför Israels ambassad och ska tydligen bränna Thoran,here we go again Undrar om Sveriges judar kommer samlas i stora folksamlingar över landet och elda bilar, skapa upplopp och försöka mörda poliser? Detta medan judiska mödrar står och hejar på sina barn i detta. Ska bli intressant att jämföra hur anhängare av olika religioner uppträder.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 Mossad kommer plocka dom senare 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 Att inte en av @Myrans resetrådar från 2010/2011 någon gång verkar finnas kvar, för den hade jag tänkt rekommendera från arkivet. Kommer ihåg den som en mycket skön resetråd. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev Enis: Att inte en av @Myrans resetrådar från 2010/2011 någon gång verkar finnas kvar, för den hade jag tänkt rekommendera från arkivet. Kommer ihåg den som en mycket skön resetråd. /Enis När jag hittade denna sajt så plöjde jag igenom @Drivern tråd från start till mål. Ändrades Juli 28, 2023 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 On 2023-06-05 at 08:31, skrev audirs2: Njet, inte det heller! Korvingvar e bättre! Fast bra silvertejp har B*********a! Biltemas silvertape är bra om man vill ha loss den lätt, annars så köper man tex 3M om den ska sitta bra. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Det finns en barägare här i Pattaya, han är dansk + frans, hans största idol är Putin, jag betalade och gick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 19 minuter sedan, skrev pust: Det finns en barägare här i Pattaya, han är dansk + frans, hans största idol är Putin, jag betalade och gick Vilken bar? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 24 minuter sedan, skrev UglyFarang: Vilken bar? Vill inte skriva ut det, man ska inte hänga ut folk, välkommen du märker snart, det är inte bara det, mannen är inte normalt, men Soi Diana 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 En jag pratade med då var han kapten på en båt, när jag pratade med han då var han inom flyget 👌😁🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 On 2023-07-27 at 15:30, skrev Boa52: Ok har du inte råd med 30 -40 kr för en mjukglass lär dej göra själv om du är så sugen- tror det var ett år sen jag åt en skulle jag vilja ha en 40 kr ok men det händer inte … att du kommenterade inlägget samt att IKEAs mjukglass nu kostar 7 kr / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: … att du kommenterade inlägget samt att IKEAs mjukglass nu kostar 7 kr / Enis Men visst ska man kommentera ett inlägg ellertycker du inte det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: … att du kommenterade inlägget samt att IKEAs mjukglass nu kostar 7 kr / Enis HUTLÖST!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 att det var så lite svamp på våra ställen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 On 2023-07-15 at 23:02, skrev Tommy: En verklig skitsak som irriterar ibland, är när jag får ett "pannslag" eller "snurrigt" för ett hyfsat snällt inlägg, från nån jag brukar ha en bra relation med, och inte få nån kommentar vad som är tex "snurrigt"! Antar att mankan är som @Mankan är, mest negativ, men andra gör mej fundersam... Inte viktigt, men en irriterande skitsak... MVH Gör som @Kenneth4618 titta aldrig på vem som kommenterar😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev HighWai: Gör som @Kenneth4618 titta aldrig på vem som kommenterar😀 Åter igen en redig söndagsfylla ser jag 🤣🤣 Ändrades Juli 30, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Expressen asså! Igår föll en ko ur en lastbil i 120 km som körde i England! Idag föll den ur i hög hastighet! Alla lastbilar i väst får köra i 90 km! Är det hög hastighet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 1 minut sedan, skrev audirs2: Alla lastbilar i väst får köra i 90 km! Är det hög hastighet? Fråga kossan som föll! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 6 minuter sedan, skrev Amigo: Fråga kossan som föll! Muuuuuuuu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Angående vegetarisk mat, vad f-n är köttfria köttbullar för något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 39 minuter sedan, skrev Thaiger: Angående vegetarisk mat, vad f-n är köttfria köttbullar för något? Finns även köttfri köttfärssås numera 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Finns det bensinfri bensin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu