GreenValley Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 21 minuter sedan, skrev apknug: Fast dig skulle jag vilja prata med Boa. Du inleder nog inte en mening med "Jag tänker att". Öppet mål för antagonister, kör hårt! Boa tänker aldrig så det är helt uteslutet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Precis nyss, skrev spooncreek: Ny rad för varje ny mening man skriver är ett annat otyg. Jösses! När jag inte gjorde det tidigare så blev det gnäll på det. Tänk vad ni kan när man visar på dåliga sätt att uttrycka sig. Bättre än så kan du,,,eller? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Precis nyss, skrev Mr Ning Ning: Jösses! När jag inte gjorde det tidigare så blev det gnäll på det. Tänk vad ni kan när man visar på dåliga sätt att uttrycka sig. Bättre än så kan du,,,eller? Mellanslag för varje ny mening man skriver kan vara etter värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Precis nyss, skrev spooncreek: Mellanslag för varje ny mening man skriver kan vara etter värre. Det går bra att blocka så slipper du lida så. Eller skapa en liten klubb för inbördes beundran så du kan gotta dig i den. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Precis nyss, skrev spooncreek: Mellanslag för varje ny mening man skriver kan vara etter värre. Det är ett forumm varför gnäller ni på om nån stavat fel eller inte rätt meningsbygnad har ni så dj-la lite att jöra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Precis nyss, skrev Boa52: Det är ett forumm varför gnäller ni på om nån stavat fel eller inte rätt meningsbygnad har ni så dj-la lite att jöra Japp. Och bilen går bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Det går bra att blocka så slipper du lida så. Eller skapa en liten klubb för inbördes beundran så du kan gotta dig i den. Den har du redan skapat, din egen klubb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Precis nyss, skrev spooncreek: Japp. Och bilen går bra? Ha Ha mina bilar och snöslungerna går bra, Kom och hälsa på så får du se Har Gjäst stuga, bastu,bad men lite Öl deom har jag druckit upp😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Ha Ha mina bilar och snöslungerna går bra, Kom och hälsa på så får du se Har Gjäst stuga, bastu,bad men lite Öl deom har jag druckit upp😄 Ha en bra kväll på er nu går jag på sängen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Det börjar verka kärlek 💞 mellan Boa och Apkungen banne mig 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 46 minuter sedan, skrev Mankan: Ja de var väl inte direkt någon övermäktig uppgift att leta reda på några inlägg där du var du varit dum så varsågod. Det vore ju snygg om du själv någon gång också plockar fram bevis för dina påståenden om mig och andra. Hur går det med länken till tråden där de pratar om mig på grannforumet som du påstod fanns. Är det inte dag att plocka fram den nu? Jag har inte sett någon prata om dig på TS så det är nog bara svammel som vanligt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 1 minut sedan, skrev Boa52: Ha en bra kväll på er nu går jag på sängen I början tyckte jag du var lite kul! Nu vet jag ej längre om du driver med folk eller bara är ........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 2 minuter sedan, skrev Issanbonde: I början tyckte jag du var lite kul! Nu vet jag ej längre om du driver med folk eller bara är ........... Liten Clirre Dum eller har 28 bokstavskombinationer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 (ändrad) Att AI fortfarande lite trist och PK. Ändrades April 1, 2023 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 7 minuter sedan, skrev spooncreek: Att AI fortfarande lite trist och PK. Där ser man AI är klokare än några av MPR medlemmar, ingen nämnt, ingen glömt! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 6 timmar sedan, skrev Boa52: Det är väl inget nytt ord kanske på en barkbåt, där återkopplar man väl inte till något Korkskalle, du förstår inte ens i vilket sammanhang jag syftar på 🤣🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Ytterligare en Svensk som Svenska staten mer än gärna vill ha hem, varför kan vissa inte sköta sig han är inte 18 år utan en vuxen man. Borde porta sådana att åka från Sverige eller alkoholförbud då dom inte kan sköta sig (finns antabus), då dom skämmer ut andra Svenskar. Men detta fall blir det inga problem, han lär väl bli portad från ett antal flygbolag. https://thethaiger.com/hot-news/tourism/swedish-man-arrested-for-alleged-sexual-assault-on-Bangkok-mumbai-flight-claims-mental-health-issues Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 1 minut sedan, skrev Nerike: Ytterligare en Svensk som Svenska staten mer än gärna vill ha hem, varför kan vissa inte sköta sig han är inte 18 år utan en vuxen man. Borde porta sådana att åka från Sverige eller alkoholförbud då dom inte kan sköta sig (finns antabus), då dom skämmer ut andra Svenskar. Men detta fall blir det inga problem, han lär väl bli portad från ett antal flygbolag. https://thethaiger.com/hot-news/tourism/swedish-man-arrested-for-alleged-sexual-assault-on-Bangkok-mumbai-flight-claims-mental-health-issues Stamkund hos lexbase. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 1 minut sedan, skrev Nicholas: Stamkund hos lexbase. Och skyller på sin *mental health problems*, va fan åker han från Sverige då om han inte kan sköta sig pga. Av sina problem Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 23 minuter sedan, skrev uptoyou: Svensk? Det är en Gotlänning Nu kan du sluta upp med att åka till Khon Kaen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 Rockklassiker har vart min favo station länge! Men på söndagar så är det en brutta som heter Nina Södergren eller nått, hon upprepar sitt namn hela tiden, det blir jobbigt att höra detta gnäll hela tiden! Är det Nina radio eller Rockklassiker man lyssnar på?🥵 Och nu är hon med i morgon programmen åxå, va fan!!! Nä nu blir det Bandit och Vinyl framöver"!Perkele!!! Saaatana!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 De förbannade fiskmåsarna är tillbaka i stan. I skärgården hittar man dem knappast alls nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 30 minuter sedan, skrev audirs2: Rockklassiker har vart min favo station länge! Men på söndagar så är det en brutta som heter Nina Södergren eller nått, hon upprepar sitt namn hela tiden, det blir jobbigt att höra detta gnäll hela tiden! Är det Nina radio eller Rockklassiker man lyssnar på?🥵 Och nu är hon med i morgon programmen åxå, va fan!!! Nä nu blir det Bandit och Vinyl framöver"!Perkele!!! Saaatana!! Men reklamen då? 🤢 Därför ingen privatradio eller Tv för min del får ”klåda” av den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 Mancold i veckan så att man fick avkoka flyget till Kiruna för vidare förd till Kattuvuoma. Jag är inte bitter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 Att starta datorn på morgonen och det är en massa gröna pixlar på externa skärmen jag inte får bort.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu