Kötthandlarn Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Stängd från dom trådarna som jag skrev Är du förvånad....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Boa52: Irriterad på några av er jag kan inte svara på vissa trådar, vad har du gjort idag bildtråd och dagens humorbild. Det är helt klart samma gubbar som gnäller till Surin och förmodligen ni som tycker att forumet ska vara en matlagnings forum. Finns inte det för ni som bara vill visa att ni kokat potatis och sånt, ???? Grann forumet har tyvärr mycke bättre inehåll i sina inlägg, Maipenrai bara laga mat 2 timmar sedan, skrev Boa52: Stängd från dom trådarna som jag skrev Tråkigt @Boa52 Jag håller inte alltid med dej, men tycker ofta att du ibland skriver roliga inlägg. Hoppas du så småningom fattar att du har en tendens att uttrycka dej lite korkat och nedsättande mot oss andra här på MPR? Jag tycker att dina inlägg för det mesta är underhållande, även när jag inte delar din uppfattning, så är det ändå intressanta saker du babblar om. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 10 timmar sedan, skrev Tommy: Hoppas du så småningom fattar att du har en tendens att uttrycka dej lite korkat "Lite korkat", det var snällt skrivet......jag tycker oftast att det är utomordentligt korkat i de inlägg man förstår. 10 timmar sedan, skrev Tommy: så är det ändå intressanta saker du babblar om. Problemet är att de inäggen oftast inte går att förstå, såvida man inte läser dem 3-4 gånger.....så vet i fan om det är så intressant. Men bra han är avstängd i vissa trådar, så slipper man tjafs och oförskämdheter i dem. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1. Är det inte längre villaägarnas, och för all del även andra fastighetsägares skyldighet att skotta/ploga runt egna kåken längre? 2. Övergångsställen fungerar ganska bra i Sverige till skillnad mot tex Thailand. Bilister stannar oftast och släpper över en gammal farbror som undertecknad. Men gäller inte detta även cyklister? Det är ALDRIG någon som stannar och släpper över mig utan jag förväntas att lämna dem företräde. Ska det vara så? Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 50 minuter sedan, skrev Lucky: 1. Är det inte längre villaägarnas, och för all del även andra fastighetsägares skyldighet att skotta/ploga runt egna kåken längre? 2. Övergångsställen fungerar ganska bra i Sverige till skillnad mot tex Thailand. Bilister stannar oftast och släpper över en gammal farbror som undertecknad. Men gäller inte detta även cyklister? Det är ALDRIG någon som stannar och släpper över mig utan jag förväntas att lämna dem företräde. Ska det vara så? Cyklister i Stockholms innerstad är terrorister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1 timme sedan, skrev Lucky: 1. Är det inte längre villaägarnas, och för all del även andra fastighetsägares skyldighet att skotta/ploga runt egna kåken längre? 2. Övergångsställen fungerar ganska bra i Sverige till skillnad mot tex Thailand. Bilister stannar oftast och släpper över en gammal farbror som undertecknad. Men gäller inte detta även cyklister? Det är ALDRIG någon som stannar och släpper över mig utan jag förväntas att lämna dem företräde. Ska det vara så? Vid obevakat övergångsställe har fordonsförare väjningsplikt mot"gående" Alltså får man kliva av och leda cykeln för att räknas som gående. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1 timme sedan, skrev Lucky: 1. Är det inte längre villaägarnas, och för all del även andra fastighetsägares skyldighet att skotta/ploga runt egna kåken längre? 2. Övergångsställen fungerar ganska bra i Sverige till skillnad mot tex Thailand. Bilister stannar oftast och släpper över en gammal farbror som undertecknad. Men gäller inte detta även cyklister? Det är ALDRIG någon som stannar och släpper över mig utan jag förväntas att lämna dem företräde. Ska det vara så? 12 minuter sedan, skrev Peolito: Cyklister i Stockholms innerstad är terrorister. Dessa hänsynslösa cyklister är miljöpartiets hämnd på den normala befolkningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 19 minuter sedan, skrev Peolito: Cyklister i Stockholms innerstad är terrorister. Precis som i cykelstaden Uppsala där MP har haft ett stort inflytande under lång tid 🤬 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 idi*ter som inte kan uppföra sig. https://thethaiger.com/news/national/swedish-man-accused-of-swindling-money-charged-for-overstaying?fbclid=IwAR1RJqmzuPh0m4wleNXl1L0k24yxPlYBwYRSfAzVg8CXbpLz0y_lteYmJ10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 59 minuter sedan, skrev 65Selander: idi*ter som inte kan uppföra sig. https://thethaiger.com/news/national/swedish-man-accused-of-swindling-money-charged-for-overstaying?fbclid=IwAR1RJqmzuPh0m4wleNXl1L0k24yxPlYBwYRSfAzVg8CXbpLz0y_lteYmJ10 idi*ter är definitivt rätt ord. Har man overstay borde man försöka hålla sig undan. Inte göra så att man blir uppmärksammad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 3 timmar sedan, skrev Peolito: Cyklister i Stockholms innerstad är terrorister. Inte någon skillnad på andra ställen. Cyklar har något inbyggt fel. Cyklar borde förbjudas där det finns annan trafik. Det märker man själv när man sätter/ställer sig på en cykel. Är det inga andra i närheten går det bra. När man befinner sig på en gata med andra trafikanter blir cykelns nackdelar uppenbara. Cykeln är inte gjord för att stanna/starta i oändliga sekvenser. Stanna du ska du ner med fötterna på jorden. Ett mycket problematiskt och felaktig ställning för en cyklist. Helt naturligt väcker denna ställning det värsta hos cyklisten. Det som följer är en anspänning av muskler/energi som behövs för att få upp farten. Detta är helt emot de flesta människors natur. Miljöpartister har det extra svårt eftersom energi inte ska förbrukas. Är det någon som känner att han/hon inte påverkas negativt av de myckna stanna/starta sekvenserna med cykeln så är du att gratulera! Människan är inte byggd för detta. När det är cykelväder ska vi sitta och njuta av öl på en uteservering. Dispens för cykling till från uteserveringen kan i ömmande fall godkännas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 6 timmar sedan, skrev Peolito: Cyklister i Stockholms innerstad är terrorister. Då har du inte vart i Örebro, där finns inga regler för cyklister dom är som kamikaze piloter allihop Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 10 timmar sedan, skrev Soengsang: "Lite korkat", det var snällt skrivet......jag tycker oftast att det är utomordentligt korkat i de inlägg man förstår. Problemet är att de inäggen oftast inte går att förstå, såvida man inte läser dem 3-4 gånger.....så vet i fan om det är så intressant. Men bra han är avstängd i vissa trådar, så slipper man tjafs och oförskämdheter i dem. År det inte så att några av er är lättkränkta som fjortisar tål inte att någon tänker inte som er Där förstår jag inte att ni orkar, allt ni inte tycker om är skit, väx upp allt är inte skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 5 timmar sedan, skrev rolba: Dessa hänsynslösa cyklister är miljöpartiets hämnd på den normala befolkningen. År det M p som uppfunnit cykeln Är det inte den som framför cykeln som är ansvarig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 3 minuter sedan, skrev Boa52: Är det inte den som framför cykeln som är ansvarig Jo, miljöpartisterna som framför cykeln😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jo, miljöpartisterna som framför cykeln😁 Jäklar vad massa miljöpartister det finns i så fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 2 minuter sedan, skrev JohanR: Jäklar vad massa miljöpartister det finns i så fall. Det är väl kommentarer från dom som inte orkar cykla och den håller inte för tunga, nu var jag snäll för feta borde det vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 4 timmar sedan, skrev 65Selander: idi*ter som inte kan uppföra sig. https://thethaiger.com/news/national/swedish-man-accused-of-swindling-money-charged-for-overstaying?fbclid=IwAR1RJqmzuPh0m4wleNXl1L0k24yxPlYBwYRSfAzVg8CXbpLz0y_lteYmJ10 Heter han ens Alexander? Och är inte alla svenska mångmiljonärer? Vad som inte framgår är, åker han hem nu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 3 minuter sedan, skrev audirs2: Heter han ens Alexander? Och är inte alla svenska mångmiljonärer? Vad som inte framgår är, åker han hem nu? Han kommer åtalas för overstay, så hem kommer inte än hoppas han blir kvar länge. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 8 minuter sedan, skrev Nerike: Han kommer åtalas för overstay, så hem kommer inte än hoppas han blir kvar länge. Blir han åtalad för overstay blir han hem skickad, enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Inte någon skillnad på andra ställen. Cyklar har något inbyggt fel. Cyklar borde förbjudas där det finns annan trafik. Det märker man själv när man sätter/ställer sig på en cykel. Är det inga andra i närheten går det bra. När man befinner sig på en gata med andra trafikanter blir cykelns nackdelar uppenbara. Cykeln är inte gjord för att stanna/starta i oändliga sekvenser. Stanna du ska du ner med fötterna på jorden. Ett mycket problematiskt och felaktig ställning för en cyklist. Helt naturligt väcker denna ställning det värsta hos cyklisten. Det som följer är en anspänning av muskler/energi som behövs för att få upp farten. Detta är helt emot de flesta människors natur. Miljöpartister har det extra svårt eftersom energi inte ska förbrukas. Är det någon som känner att han/hon inte påverkas negativt av de myckna stanna/starta sekvenserna med cykeln så är du att gratulera! Människan är inte byggd för detta. När det är cykelväder ska vi sitta och njuta av öl på en uteservering. Dispens för cykling till från uteserveringen kan i ömmande fall godkännas. Nu fick du mej att tänka på de verkliga miljöbovarna i stadstrafiken, FOTGÄNGARNA! Lagen som ger dem företräde vi obevakade övergångsställen ger upphov till en massa onödig bränsleförbrukning och miljöförstörelse... En (1) fotgängare har rätt att tvinga en massa fordon att stanna för dem under tiden de går långsamt över gatan, stirrandes i sina mobiler, detta gör att trafikflödet blir ryckigt och en massa stopp, start och tomgångskörning (som tillsammans ger ökad bränsleförbrukning), för att inte tala om de stackars cyklisterna som också får stanna och sen ha det tungt att starta igen, helt i onödan. Allt bara för att några människor som inte alls har bråttom (fotgängare alltså), för om de hade bråttom så hade de väl åkt bil, buss eller ÅTMINSTONE cyklat, skall gå först... Detta irriterar mej. MVH Ändrades Mars 31, 2023 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 6 minuter sedan, skrev Boa52: Blir han åtalad för overstay blir han hem skickad, enkelt Om han kan betala sina böter, annars blir sitta av tiden, han har tydligt lånat och ljugit till en massa personer under sin tid i Thailand så det är många som vill ha pengar av han. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 20 minuter sedan, skrev Nerike: Om han kan betala sina böter, annars blir sitta av tiden, han har tydligt lånat och ljugit till en massa personer under sin tid i Thailand så det är många som vill ha pengar av han. Sedan har han 10 år han inte får vistas i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1 timme sedan, skrev JohanR: Jäklar vad massa miljöpartister det finns i så fall. Hur kom du fram till det? Har inte sett någon siffra,på antal 🤔 1 timme sedan, skrev Boa52: Det är väl kommentarer från dom som inte orkar cykla och den håller inte för tunga, nu var jag snäll för feta borde det vara Cyklar varje dag, inomhus på vintern. Du kan väll inte ens cykla så jävla korkad som du är, möjligtvis på en trehjuling då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 8 minuter sedan, skrev Wangthong: Sedan har han 10 år han inte får vistas i Thailand. Än vad det blir är han körd i Thai och det ska han vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu