Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 19 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Det verkar som att vissa tycker att det ska gullas med oförskämda och otrevliga personer här. Inte konstigt att samhället ser ut som det gör för där pågår samma sak. Är trevligare nu när man stoppat några stycken i soptunnan. Tyvärr syns dom vid citeringar vilket troligen inte går att få bort. Du har troligen, men jag kan svara dej så jag ligger inte i soptunnan då Vi har lite olika synpunkter vilka som är otrevlga, vissa är lättkränkta tål inte nån som inte tycker som dom, måste vara jobbigt att tänka så. och din tanke på att det är dåligt för samhället att inte har samma synpunkter, tankar som du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Vad menar du? Vilket inlägg och vilket ältande? Det enda som eventuellt är ältande är att du inte riktigt är helt med i matchen. Att jaginte viste var Thailand låg innan jag reste dit, det har ni gubbar kört med ett antal ggr och du senast, Ett litet skämt som fasta i era hjärnor. Ni är inte bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 51 minuter sedan, skrev Boa52: Att jaginte viste var Thailand låg innan jag reste dit, det har ni gubbar kört med ett antal ggr och du senast, Ett litet skämt som fasta i era hjärnor. Ni är inte bättre Och ditt ältande om Sörlänningar i var och varannan tråd då ? Precis som Apkungens ältande om karma 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 8 minuter sedan, skrev apknug: Folk vill tyvärr inget annat än förlöjliga dig, håna dig och få bort dig från forumet. Fy fan för sådana människor säger jag. Gubben som är värst fick du en skratt grej av. En liten gubbe som tycker han är bäst och han fattar inte att jag svarar han inte längre, noll koll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 mansförskylning... det är djävligt skitsak att vara irriterad över... just nu /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 minuter sedan, skrev Boa52: Gubben som är värst fick du en skratt grej av. En liten gubbe som tycker han är bäst och han fattar inte att jag svarar han inte längre, noll koll Hur tänkte du nu? 🤣🤣🤣🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Ölen tar slut i sejdeln så att man måste förpassa sig till kylskåpet för att hämta en ny vilket kämpande 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 minuter sedan, skrev Enis: mansförskylning... det är djävligt skitsak att vara irriterad över... just nu /Enis Inte kul men gnäller man nog mycket och högljut så brukar lilla gumman komma och bädda om en 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 4 minuter sedan, skrev goli006: Ölen tar slut i sejdeln så att man måste förpassa sig till kylskåpet för att hämta en ny vilket kämpande 😂 Synd om dej du måste skaffa dej en ,nån som fixar det låter jobbigt😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Billarm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 timmar sedan, skrev Boa52: Det är väl lite så att jag skriver alldrig i phonen med hjälpstavning utan skriver alltid i min gammla laptop där man måste hålla koll att alla nedslag fungerade. Det är väl gött att vissa gubbar har skoj och kan skriva flera inlägg på min stavning det bjuder jag på För egen del sånär det inte stavningen som är det som är det mest lustiga med dina inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2023 2 timmar sedan, skrev Boa52: Att jaginte viste var Thailand låg innan jag reste dit, det har ni gubbar kört med ett antal ggr och du senast, Ett litet skämt som fasta i era hjärnor. Ni är inte bättre Du vet nog knappt var Thailand ligger även idag. Du utgår ifrån att alla är lika ovetandes som dig. Det är ditt problem…..och vårat nöje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Folk vill tyvärr inget annat än förlöjliga dig, håna dig och få bort dig från forumet. Fy fan för sådana människor säger jag. Nej nej! Vi har samma slags lyteskomik. Vi gillar Boa och inläggen han producerar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 (ändrad) 🙂 Ändrades Mars 11, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Att ni bara orkar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev M33: Billarm. Typiskt västkusten rena rama gangsterparadiset. Ändrades Mars 11, 2023 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev M33: Billarm. Typiskt västkusten rena ram gangsterparadiset. Sen att det var dubbelpost de gjorde inte saken bättre…. Med min första felstavning eller uteglömda ”a”…. Ändrades Mars 11, 2023 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 8 minuter sedan, skrev Rillex: Typiskt västkusten rena rama gangsterparadiset. Exakt! Här tänkte jag skriva en dräpande kommentar till svar. Men så blev det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Engelska lektioner förknippar jag stark med låten Pipeline vilket introt till lektionerna alltid började med. Tror det var rullband eller var det super 8 ? Här med Johnny Thunders & the Heartbrearkers som öppnade med den på Hedberska skolans aula i Punksvall efter en skandal omsusad turné 82. https://www.youtube.com/watch?v=kH8TuI2uzvo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 9 timmar sedan, skrev goli006: Ölen tar slut i sejdeln så att man måste förpassa sig till kylskåpet för att hämta en ny vilket kämpande 😂 Ett mycket lindrigt fall av Cenosillicaphobia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 (ändrad) Fanns ju kurs på Tv på 70 talet och denna från 1959 🙂 https://www.svtplay.se/video/Kk9bEze/this-is-english/avsnitt-2?id=Kk9bEze Ändrades Mars 12, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 On 2023-03-10 at 20:34, skrev Boa52: att alla på MPR kan så bra Engelska i många dagens humor är det på ENGELSKA Ni är gammala gubbar Ok en del kan säker översätta men som det nu är läggs det in typ humor grejer på Engelska förstår den som lägger in humorn eller bara chansar för att ha lagt in nåt dom hitta på typ Face book, konstigt Läs humorinläggen och ta det som en uppfräschning av din engelska. On 2023-03-11 at 00:50, skrev Boa52: Hon måste ha lärt sej engelska på nåt sätt eller hu rEn bra människa som kan engelska bara så där Morsan var även hyffsad på tyska och franska. Tyska vet jag för det har jag själv läst en del. Franskan har jag svårare att kolla då jag själv är kass på det språket. Morsan gick väl 7 år misstänker jag i folkskola. Sen gick hon säkert ett par tre år på något jag tror hette allmänna läroverket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 51 minuter sedan, skrev rolba: Läs humorinläggen och ta det som en uppfräschning av din engelska. Morsan var även hyffsad på tyska och franska. Tyska vet jag för det har jag själv läst en del. Franskan har jag svårare att kolla då jag själv är kass på det språket. Morsan gick väl 7 år misstänker jag i folkskola. Sen gick hon säkert ett par tre år på något jag tror hette allmänna läroverket. Hur översätter man, med bibehållen humor? "I Glasgow har de inga problem med snön, för alla skottar." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 12, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2023 54 minuter sedan, skrev rolba: Läs humorinläggen och ta det som en uppfräschning av din engelska. Morsan var även hyffsad på tyska och franska. Tyska vet jag för det har jag själv läst en del. Franskan har jag svårare att kolla då jag själv är kass på det språket. Morsan gick väl 7 år misstänker jag i folkskola. Sen gick hon säkert ett par tre år på något jag tror hette allmänna läroverket. Ja, farsan var även han helt ok på tyska. Tydligen behövde han tyskan på jobbet för annars kan man inte lära sig ett skit. En del franska kunde han dessutom, men jag tror inte han hade sådana kunskaper så han kunde använda franskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 55 minuter sedan, skrev rolba: Läs humorinläggen och ta det som en uppfräschning av din engelska. Morsan var även hyffsad på tyska och franska. Tyska vet jag för det har jag själv läst en del. Franskan har jag svårare att kolla då jag själv är kass på det språket. Morsan gick väl 7 år misstänker jag i folkskola. Sen gick hon säkert ett par tre år på något jag tror hette allmänna läroverket. Det kanske t.o.m. var "Högre Allmänna Läroverket"! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu