Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 8 minuter sedan, skrev apknug: Fler och fler påpekar nu desperat att de inte ALLS bryr sig om karma vissa kan som vanligt inte skilja på sak och person och börjar med okvädningsord. Trodde du skulle bli glad när man jämför dig med idolen Boa 🤔 Gråt en skvätt så känns det bättre sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Lustigt att dom som påstår att andra är besatta av karma verkar vara mest besatta själva och drar upp det i absurdum. Patetiska figurer som inte ens kan hålla sig till sanningen. Dom verkar ha satt i system att bara provocera andra på forumet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Livsmedelsbutiker som gör allt för att "luras" Vill att man skall använda deras appar för att man skall få tillgång till allt. Personlig förstås, inloggad med verifierat konto Sedan när man kolla kvittot, ingen rabatt.. Nä... du måste aktivera rabattkupongen inne i appen för att få tillgång till specialpriset. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 2 timmar sedan, skrev Boa52: Du kan väl inte påstå att han föddes med den kunskapen. Din far är 9 år äldre än mej hade dom en sån bättre skola då, Engelska upp till 9 klass var inte mycket att hurra för så han måste lärt sej senare i livet eller måste lära sej på grund av jobb. Dom svenska gubbar man träffar med Thai damer både i Thai och Sverige kan inte ens Thaiengelska Nu har du fel igen, jag hade engelska på schemat från o med årskurs 4, det som då kallades nellanstadiet. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Att snart alla privata livsmedelsbutiker äts upp av dom stora jättarna. Vi hade flera privata butiker här med mkt bra service och utbud Sen klev Hemköp in. Nu översvämmas hyllorna av Garant och Eldorado varor som håller sämre kvalitet. Men priserna har dom inte sänkt. Skamligt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 timmar sedan, skrev Boa52: Du kan väl inte påstå att han föddes med den kunskapen. Din far är 9 år äldre än mej hade dom en sån bättre skola då, Engelska upp till 9 klass var inte mycket att hurra för så han måste lärt sej senare i livet eller måste lära sej på grund av jobb. Dom svenska gubbar man träffar med Thai damer både i Thai och Sverige kan inte ens Thaiengelska Du har aldrig tänkt på att livet utanför din lilla sfär kan existera. Du känner andra genom sig själv och tror att de flesta är totalt obildade. Det föds massor av folk med talang och intelligens. Alla är inte som du. Min farsa hade nog någon lärare i engelska som var född på 1800-talet, så även då kunde man tydligen prata engelska i Sverige. Det är du som har varit avskärmad från allt som var utanför familjens staket. Du visste ju knappt var Thailand låg första gången du reste dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 52 minuter sedan, skrev Baa: Nu har du fel igen, jag hade engelska på schemat från o med årskurs 4, det som då kallades nellanstadiet. Hade jag också men lärde man sej nåt som man kan använda 40 år senare, Som jag skrev träffar gubbar som har en Thai dam Hon kan inge svenska och inge Engelska och gubben kan inte engleska utan dom lärt sej ett eget språk lite svenska och Thai engelska har du inte träffat på några såna gubbar i Udon, Träffat på många i Thai och tyvärr i Sverige. Damer som bott i Sverige i 10 år kan inte prata svenska och ännu mindre läsa skriva klart dom är utan jobb. Dom här gubbarna gnäller över att inte invandrarna lär sej Svenska Om det är så lätt att lära sej ett språk varför kan inte alla här på MPR thailändska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du har aldrig tänkt på att livet utanför din lilla sfär kan existera. Du känner andra genom sig själv och tror att de flesta är totalt obildade. Det föds massor av folk med talang och intelligens. Alla är inte som du. Min farsa hade nog någon lärare i engelska som var född på 1800-talet, så även då kunde man tydligen prata engelska i Sverige. Det är du som har varit avskärmad från allt som var utanför familjens staket. Du visste ju knappt var Thailand låg första gången du reste dit. Hur länge tänker du älta det inlägget jag hade för ca 10 år sen Du pratar mest skit tyvärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 6 minuter sedan, skrev Boa52: Hur länge tänker du älta det inlägget jag hade för ca 10 år sen Du pratar mest skit tyvärr Om han pratar skit så pratar du avloppstunnel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 18 timmar sedan, skrev Mankan: Förmodligen en väldigt liten människa: Stoppa in tutten i munnen nu och gå och lägg dig. ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev apknug: Så det är inte sant att han har svart bälte i karma? Jag misstänkte att det var nåt skumt när det så desperat måste förnekas den yttersta vikten av dessa betydelse. Tanken har aldrig slagit dig att om man lägger in bildtrådar om resor, mpr träffar, husbyggen med mera så finns det de som klickar som uppskattning. Tyvärr kan man inte göra någonting för att hindra detta. Prova själv att lägga in någonting annat än bara korkade kommentarer i andras inlägg så kanske du också kan få ett + karma 🙂 Bilder på en ölflaska och en gammal termometer är inte mycket att hänga i julgranen 😁 Du är så jävla patetisk med ditt ältande om karma hela tiden, skaffa dig ett liv Självinsikt är inget ord du känner till va? Ändrades Mars 11, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Hade jag också men lärde man sej nåt som man kan använda 40 år senare, Som jag skrev träffar gubbar som har en Thai dam Hon kan inge svenska och inge Engelska och gubben kan inte engleska utan dom lärt sej ett eget språk lite svenska och Thai engelska har du inte träffat på några såna gubbar i Udon, Träffat på många i Thai och tyvärr i Sverige. Damer som bott i Sverige i 10 år kan inte prata svenska och ännu mindre läsa skriva klart dom är utan jobb. Dom här gubbarna gnäller över att inte invandrarna lär sej Svenska Om det är så lätt att lära sej ett språk varför kan inte alla här på MPR thailändska Det där dravlet gäller inte i Sörlandet men säkert hos dig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Om det vore en MPR-tävling om vem som var sämst på att stava, sämst koll på det samtida samhället i Sverige och Thailand samt allmänt sämst allmänbildning så vore tveklöst Boa stark medaljkandidat i samtliga grenar. Vore det dock en MPR-tävling om otrevligaste medlem eller medlem med minst självinsikt eller medlem med allmänt tristaste attityd så vore inte Boa en kandidat för topp 10. Boa kan vara väldigt plump men oftast handlar det nog om oförmågan att uttrycka sig i kombination med den minimala förståelsen för omvärlden; väldigt lätt att skämta bort eller ignorera tycker jag. Svårare att förstå är personer som jag vet är intelligentare och har bättre koll men som ändå måste kommentera alla dumheter Boa skriver. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 6 timmar sedan, skrev Atom: Om det vore en MPR-tävling om vem som var sämst på att stava, sämst koll på det samtida samhället i Sverige och Thailand samt allmänt sämst allmänbildning så vore tveklöst Boa stark medaljkandidat i samtliga grenar. Vore det dock en MPR-tävling om otrevligaste medlem eller medlem med minst självinsikt eller medlem med allmänt tristaste attityd så vore inte Boa en kandidat för topp 10. Boa kan vara väldigt plump men oftast handlar det nog om oförmågan att uttrycka sig i kombination med den minimala förståelsen för omvärlden; väldigt lätt att skämta bort eller ignorera tycker jag. Svårare att förstå är personer som jag vet är intelligentare och har bättre koll men som ändå måste kommentera alla dumheter Boa skriver. Värst är det ändå när det medvetet missförstås det han skriver bara för att kunna göra hånfulla inlägg. För ett par dagar stavade han ordet "sig" lite ovanligt som "sej" vilket fick en lustigkurre att göra ett hånfullt inlägg där det frågades om det var fisken sej han menade. Att det numera är helt ok att skriva sej i.st.f sig fanns det inte tid att kolla upp innan det hånfulla inlägget. Det finns massvis med liknande exempel. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 24 minuter sedan, skrev Atom: Om det vore en MPR-tävling om vem som var sämst på att stava, sämst koll på det samtida samhället i Sverige och Thailand samt allmänt sämst allmänbildning så vore tveklöst Boa stark medaljkandidat i samtliga grenar. Vore det dock en MPR-tävling om otrevligaste medlem eller medlem med minst självinsikt eller medlem med allmänt tristaste attityd så vore inte Boa en kandidat för topp 10. Boa kan vara väldigt plump men oftast handlar det nog om oförmågan att uttrycka sig i kombination med den minimala förståelsen för omvärlden; väldigt lätt att skämta bort eller ignorera tycker jag. Svårare att förstå är personer som jag vet är intelligentare och har bättre koll men som ändå måste kommentera alla dumheter Boa skriver. Det är väl lite så att jag skriver alldrig i phonen med hjälpstavning utan skriver alltid i min gammla laptop där man måste hålla koll att alla nedslag fungerade. Det är väl gött att vissa gubbar har skoj och kan skriva flera inlägg på min stavning det bjuder jag på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Angående engelskkunskaper bland svenskar. Mina föräldrar föddes 1946 och min saliga Mor, född på landet, hade bara ett år av marginell engelskundervisning medans Farsan fick lite mer. Farsan hade ett jobb då han någon enstaka gång behövde använda lite engelska samt ett visst intresse, och kanske förmåga, att plocka upp lite. Morsan hade dock inget jobb eller några intressen som krävde någon engelska och hade därför noll kunskaper när de i mitten av 90-talet, då jag och brorsan var utflyttade, hade pengar över att åka utomlands. Farsan hade lika mycket överskott i sitt självförtroende för sina engelskkunskaper som Morsan hade underskott, så givetvis var det alltid Farsan som på en blandning av svenska, engelska och västgötska, och allmänt hög volym, skötte alla diskussioner. Är dock imponerad över hur Morsan faktiskt snabbt, vid 60-års ålder, lärde sig lite engelska när jag träffade frugan. Mina farbröder, fastrar, grannar etc, födda från 1935 till 1950, är överlag väldigt dåliga på engelska; nästan ingen har mer än 7-9 års grundskola och deras resor utanför Norden har nästan enbart varit charter. Även bland mina gamla kompisar och släktingar, födda tidigt 70-tal, så finns det ganska många som inte är särskilt bra på engelska. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 4 minuter sedan, skrev Fritz: Värst är det ändå när det medvetet missförstås det han skriver bara för att kunna göra hånfulla inlägg. För ett par dagar stavade han ordet "sig" lite ovanligt som "sej" vilket fick en lustigkurre att göra ett hånfullt inlägg där det frågades om det var fisken sej han menade. Att det numera är helt ok att skriva sej i.st.f sig fanns det inte tid att kolla upp innan det hånfulla inlägget. Det finns massvis med liknande exempel. Nu fick du 2 Oj oj av forumets bästa gubbar på gnäll, dom fattar inte mycket, sej är ett talord och skrivord som används mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 4 minuter sedan, skrev Fritz: Värst är det ändå när det medvetet missförstås det han skriver bara för att kunna göra hånfulla inlägg. För ett par dagar stavade han ordet "sig" lite ovanligt som "sej" vilket fick en lustigkurre att göra ett hånfullt inlägg där det frågades om det var fisken sej han menade. Att det numera är helt ok att skriva sej i.st.f sig fanns det inte tid att kolla upp innan det hånfulla inlägget. Det finns massvis med liknande exempel. Det var @Kötthandlarnsom skrev. En av de som aldrig är otrevliga. Detta måste vara det sämsta exemplet du kunde hitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Det verkar känsligare än nånsin det där med Karma idag, ta och lägg ut lite snurriga gubbar och kolla karma toppen så kan du säkert ta en öl, kolla temperaturen på internet och slappna av lite sen, det är ju ändå lördag. Skål på dig. Varför skriver du om dig själv i tredje person ? Är du även schizofren 🤔 Sök hjälp om ditt sjuka intresse av karma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 minuter sedan, skrev Atom: Angående engelskkunskaper bland svenskar. Mina föräldrar föddes 1946 och min saliga Mor, född på landet, hade bara ett år av marginell engelskundervisning medans Farsan fick lite mer. Farsan hade ett jobb då han någon enstaka gång behövde använda lite engelska samt ett visst intresse, och kanske förmåga, att plocka upp lite. Morsan hade dock inget jobb eller några intressen som krävde någon engelska och hade därför noll kunskaper när de i mitten av 90-talet, då jag och brorsan var utflyttade, hade pengar över att åka utomlands. Farsan hade lika mycket överskott i sitt självförtroende för sina engelskkunskaper som Morsan hade underskott, så givetvis var det alltid Farsan som på en blandning av svenska, engelska och västgötska, och allmänt hög volym, skötte alla diskussioner. Är dock imponerad över hur Morsan faktiskt snabbt, vid 60-års ålder, lärde sig lite engelska när jag träffade frugan. Mina farbröder, fastrar, grannar etc, födda från 1935 till 1950, är överlag väldigt dåliga på engelska; nästan ingen har mer än 7-9 års grundskola och deras resor utanför Norden har nästan enbart varit charter. Även bland mina gamla kompisar och släktingar, födda tidigt 70-tal, så finns det ganska många som inte är särskilt bra på engelska. Ett mycket bra och vettigt inlägg så uppfattar jag också hur äldre kan Engelska men några här på forumet har föräldrar, äldre som är mycket duktiga på Engelska Supermänniskor eller ljug från forumgubbarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 6 timmar sedan, skrev M33: Det var @Kötthandlarnsom skrev. En av de som aldrig är otrevliga. Detta måste vara det sämsta exemplet du kunde hitta. Det finns bättre exempel helt klart men det var det senaste och jag nämnde inget namn för jag tyckte att det var oväsentligt vem som skrev. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Ett mycket bra och vettigt inlägg så uppfattar jag också hur äldre kan Engelska men några här på forumet har föräldrar, äldre som är mycket duktiga på Engelska Supermänniskor eller ljug från forumgubbarna Lite som mina föräldrar då födda på 30-talet Pappa halvdansk. Morsan stockholmare hon läste tyska (det var ju då det främsta utrikiska språket som gällde) och reste till Tyskland efter kriget. Hennes flytande Tyska sitter kvar. Sen jobbade hon på laboratorium då var det engelska det grejade hon så hon var min engelska lärare när jag var ung och totalt ointresserad av språk. Lite knepigt det man var minst intresserad av i skolan är man mest intresserad av idag, som språk och religon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Det verkar som att vissa tycker att det ska gullas med oförskämda och otrevliga personer här. Inte konstigt att samhället ser ut som det gör för där pågår samma sak. Är trevligare nu när man stoppat några stycken i soptunnan. Tyvärr syns dom vid citeringar vilket troligen inte går att få bort. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Folk som gärna har åsikter om andras inlägg och bilder men aldrig bidrar med något eget, fy fan 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 timmar sedan, skrev Boa52: Hur länge tänker du älta det inlägget jag hade för ca 10 år sen Du pratar mest skit tyvärr Vad menar du? Vilket inlägg och vilket ältande? Det enda som eventuellt är ältande är att du inte riktigt är helt med i matchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu