GreenValley Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Engelskalektion #1: Dunk = Can. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 18 minuter sedan, skrev berlitz: Sucks to be you then. det är inte tråkigt att vara mej själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Engelskalektion #1: Dunk = Can. va du kan, engelsklärare tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 3 timmar sedan, skrev Mickey1969: Alltså hur i helsike gammal är du egentligen? 😀 Morsan snackade utmärkt engelska och hon var född 1949. Svenskar är ju allmänt kända för att tala engelska. Antar att alla fattar humorn i det dom postar, varför annars bry sig... 2 timmar sedan, skrev Boa52: Har svårt att tro att födda 49 är bra på engelska om dom inte haft jobb där engelska behövs Det är bra ni verkar ha haft duktiga föräldrar Min morsa var född 32 och riktigt skaplig på engelska. Å inte hade hon nåt jobb som hon behövde använda annat än svenska språket i. Dessutom var hon född och skolad i Piteå så riktig sörlänning kan man inte kalla henne heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 3 timmar sedan, skrev Boa52: Kan så var att ni är sörläningar men beror det inte på skolning och jobb, En snickare inge fel på dom läst lite engelska i skolan alldrig använt i livet, vad tror du om hans läsförståelse i engelska Snickare vet jag inte, men svetsare... ujujuj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 10 minuter sedan, skrev rolba: Min morsa var född 32 och riktigt skaplig på engelska. Å inte hade hon nåt jobb som hon behövde använda annat än svenska språket i. Dessutom var hon född och skolad i Piteå så riktig sörlänning kan man inte kalla henne heller. Hon måste ha lärt sej engelska på nåt sätt eller hu rEn bra människa som kan engelska bara så där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Det verkar vara mycket som faller utanför "oraklets" måttstock. Och då är det omedelbart lögn eller skitsnack enligt honom. Tänk att det är så svårt att förstå att andra har lärt sig saker och kan dom. Trångt i tankeboden där. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 4 minuter sedan, skrev Boa52: Hon måste ha lärt sej engelska på nåt sätt eller hu rEn bra människa som kan engelska bara så där Ja, hon gick ju i skolan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 4 timmar sedan, skrev Boa52: att alla på MPR kan så bra Engelska i många dagens humor är det på ENGELSKA Ni är gammala gubbar Ok en del kan säker översätta men som det nu är läggs det in typ humor grejer på Engelska förstår den som lägger in humorn eller bara chansar för att ha lagt in nåt dom hitta på typ Face book, konstigt 🤣🤣🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 (ändrad) Jag är rätt gammal och kan hyfsat bra engelska. Men jag kan även svenska, och jag blir ganska förundrad över hur många det är som verkar älska att kasta skit på Boa. Jo ibland skriver han obegripligt och lite tokigt, men vem fan gör inte det? Tagga ner lite på hatet gubbar♥️ Ändrades Mars 10, 2023 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 16 minuter sedan, skrev Boa52: Hon måste ha lärt sej engelska på nåt sätt eller hu rEn bra människa som kan engelska bara så där Är inte "sej" en stor, kraftig fiskart i ordningen torskartade fiskar? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Ja självklart så ska en person kunna klanka på och nervärdera som han vill utan kritik. Jantelagen ska styra även på MPR. Ingen hatar nog Boa men han borde vara lite mindre plump mot andra. Som man ropar får man ju svar som det heter. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Precis nyss, skrev jlh66: Jag är rätt gammal och kan hyfsat bra engelska. Men jag kan även svenska, och jag blir ganska förundrad över hur många det är som verkar älska att kasta skit på Boa. Jo ibland skriver han obegripligt och lite tokigt, men vem han gör inte det? Tagga ner lite på hatet gubbar♥️ Håller med lite grann, men.. när det blir personangrepp gång efter en annan blir åtminstone jag jävligt trött och förbannad, så Boa52 kan jag vara utan som jag känner det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 3 minuter sedan, skrev ellim63: Håller med lite grann, men.. när det blir personangrepp gång efter en annan blir åtminstone jag jävligt trött och förbannad, så Boa52 kan jag vara utan som jag känner det! Jag har nog aldrig sett att Boa gör personangrepp, men jag har sett att många gör det mot honom. Självklart ser jag inte allt folk skriver här och jag kan givetvis ha helt fel. Men det är jäkligt tråkigt att läsa helt rena påhopp så fort Boa skriver något. Inlägg som du gör på detta forum uppskattar jag däremot 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev ellim63: Håller med lite grann, men.. när det blir personangrepp gång efter en annan blir åtminstone jag jävligt trött och förbannad, så Boa52 kan jag vara utan som jag känner det! Nåja de här personerna som går i bräschen för att utmåla Boa och BTT som mobbingoffer har en helt annan agenda än de utgör sig för att ha. Dom har egentligt ingnet intresse av att rättfärdiga deras existens. Huvudsyftet är att bråka med dig och mig. Ändrades Mars 10, 2023 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 1 minut sedan, skrev jlh66: Jag har nog aldrig sett att Boa gör personangrep 55555555555555555555555555555 5555555 5555. De var verkligen roligt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 5 minuter sedan, skrev Mankan: 55555555555555555555555555555 5555555 5555. De var verkligen roligt. Så kul att jag kan roa dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 3 minuter sedan, skrev jlh66: Så kul att jag kan roa dig. Ja tack för den. De är ju svårt att inte skatta. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 2 minuter sedan, skrev Mankan: Ja tack för den. De är ju svårt att inte skatta. Du gnäller något jävligt på folk hit och dit. Om du är så jäkligt perfekt som du vill föreställa dig så lär dig att stava till skratta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Skitsaker jag irriterar mig på (utöver gubbar som gnäller på varandra) Snö Denna djävulens påfund... Varför i h-e ska f-nskapet komma i mars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 2 minuter sedan, skrev jlh66: Du gnäller något jävligt på folk hit och dit. Om du är så jäkligt perfekt som du vill föreställa dig så lär dig att stava till skratta Nej det gör jag inte. Däremot är det ju precis vad du gör. En snabb koll på dina senaste inlägg ger ju facit. Du är och förblir en patetisk människa. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 1 minut sedan, skrev Mankan: Nej det gör jag inte. Däremot är det ju precis vad du gör. En snabb koll på dina senaste inlägg ger ju facit. Du är och förblir en patetisk människa. Puss på dig 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 3 minuter sedan, skrev jlh66: Puss på dig 😁 Puss på dig själv din anonyma människa. Det finns några av er som gärna utmärker er men ändå stanna anonyma. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 4 minuter sedan, skrev Mankan: Puss på dig själv din anonyma människa. Det finns några av er som gärna utmärker er men ändå stanna anonyma. Jag har nog aldrig i hela livet sett en lika patetisk liten människa som dig? Vad är det för fel på dig? Va nappen som mamma gav dig för hård? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 1 minut sedan, skrev jlh66: Jag har nog aldrig i hela livet sett en lika patetisk liten människa som dig? Vad är det för fel på dig? Va nappen som mamma gav dig för hård? Jag är rätt offentlig på forumet vem är du? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu