Alarik Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Boa99 Nu var du väldigt snäll. Jag tror Boa55 är mer korrekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 Precis nyss, skrev Alarik: Nu var du väldigt snäll. Jag tror Boa55 är mer korrekt. Jag lägger ned för i kväll ni är inte roliga längre, Sörlänningar kanske tycker det här är humor inte jag. Det kallas mobbing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 5 timmar sedan, skrev Mankan: I Högdalen bakom Matdax har staden stängt av parkering och byggt om några månader. Resultatet blev en gång väg mellan bilarna och till kostnad av ca: 10 st färre parkeringsplatser. Ombyggnaden kostade förmodligen en hel del pengar. Till vems nytta undrar jag? Vem är målgrupp för denna gångväg. Ska barnfamiljerna gå och strosa på denna ca 40 meter gångväg? Nej självklart inte. Dom enda som kommer att nytta gångvägen är de som använder parkeringen och de hade förmodligen hellre haft tillgång till 10 fler platser. Tyvärr är det nog en medveten strategi för att försvåra för bilägarna. Det vill säga klassisk miljöpartistisk politik. Ingen vinnare bara förlorare. Detta är egentligen mer än en skitsak men jag hittade ingen annan lämplig tråd. Innan ombyggnad Var ju där polisen blev skjuten på 80 talet vid ett bankrån! Dom som gjorde det går fria fortfarande! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 7 minuter sedan, skrev audirs2: Var ju där polisen blev skjuten på 80 talet vid ett bankrån! Dom som gjorde det går fria fortfarande! På den parkeringen , det var som f-n HUVA. Men inget med att göra med dagens bygge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 5 minuter sedan, skrev Boa52: På den parkeringen , det var som f-n HUVA. Men inget med att göra med dagens bygge Ge inte upp nu, jag har laddat upp med kakor och godis å bira och whiskey för denna kvällen! Slipper Netflix när man får sin underhållning här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Hur vet du om dom inte tänkt till en och flera ggr men ändå bättre att göra nånting, kanske inte blir hundra än inte göra nåt Jag vet i alla fall att du ytterst sällan gör det. Hur vet du att det bara finns ett klagomål än så länge? I detta fall var det hade det varit bättre att inte göra något. Ändrades Februari 17, 2023 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 38 minuter sedan, skrev audirs2: Ge inte upp nu, jag har laddat upp med kakor och godis å bira och whiskey för denna kvällen! Slipper Netflix när man får sin underhållning här! Netflix!!! Vad fan är det???? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 3 timmar sedan, skrev Mankan: Jag vet i alla fall att du ytterst sällan gör det. Hur vet du att det bara finns ett klagomål än så länge? I detta fall var det hade det varit bättre att inte göra något. högdalen måste vara bland det tristaste som finns hur man än vrider och vänder på gatorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 17, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2023 5 minuter sedan, skrev Nicholas: högdalen måste vara bland det tristaste som finns hur man än vrider och vänder på gatorna. Nu ska du inte avslöja din adress Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu ska du inte avslöja din adress Åkte imorse och jobbade i Överrum. Sedan en fika i Åtvidaberg, vid stortorget. Se bild nedan på en sjö längs vägen. Nu är jag på Färingsö, där jag växte upp. Imorgon är jag i Thailand. Dock har jag inte varit i Högdalen idag. Inte Hökarängen heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 I måndags var jag i Mjölby. Men det är ju inget att irritera sig på, vilket säkert kan irritera någon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 18 minuter sedan, skrev Nicholas: I måndags var jag i Mjölby. Men det är ju inget att irritera sig på, vilket säkert kan irritera någon. Går sopbilen så långa sträckor, ja där ser man sparar inte på disel eller är det bara för ert fika för ensam kan du inte vara, nån måste köra också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 16 minuter sedan, skrev Boa52: Går sopbilen så långa sträckor, ja där ser man sparar inte på disel eller är det bara för ert fika för ensam kan du inte vara, nån måste köra också Diesel är till för att brännas. Körkort har jag också. Notera stavningen på Diesel. Tack för att du irriterar dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2023 Dela Inlagd Februari 17, 2023 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Netflix!!! Vad fan är det???? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 Klåfingrighet i litteraturen. Enligt The Telegraph har hundratals ord bytts ut eller tagits bort i Roald Dahls böcker. Flera grupper av fantasifulla karaktärer har också gjorts könsneutrala. Ordet ”tjock” har genomgående tagits bort. Karaktären August Glupsk i ”Kalle och chokladfabriken” beskrivs nu som ”enorm”. Även ord som ”svart”, ”galen” och ”ful” har ändrats eller strukits i böcker som ”James och jättepersikan” och ”Häxorna”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 On 2023-02-17 at 12:50, skrev Mankan: I Högdalen bakom Matdax har staden stängt av parkering och byggt om några månader. Resultatet blev en gång väg mellan bilarna och till kostnad av ca: 10 st färre parkeringsplatser. Ombyggnaden kostade förmodligen en hel del pengar. Till vems nytta undrar jag? Vem är målgrupp för denna gångväg. Ska barnfamiljerna gå och strosa på denna ca 40 meter gångväg? Nej självklart inte. Dom enda som kommer att nytta gångvägen är de som använder parkeringen och de hade förmodligen hellre haft tillgång till 10 fler platser. Tyvärr är det nog en medveten strategi för att försvåra för bilägarna. Det vill säga klassisk miljöpartistisk politik. Ingen vinnare bara förlorare. Detta är egentligen mer än en skitsak men jag hittade ingen annan lämplig tråd. Innan ombyggnad Daniel Helden och hans anhang. Gör allt för att jävlas med oss. Men pension ska dom ha hela livet som vi arbetat ihop hos skithögarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 12 minuter sedan, skrev John Khonken: Daniel Helden och hans anhang. Gör allt för att jävlas med oss. Men pension ska dom ha hela livet som vi arbetat ihop hos skithögarna. Har inte dom också arbetat ihop till pension eller är det bara du som gjort det, Alla som jobbar bet in till pension även vilket arbete dom har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 22 minuter sedan, skrev John Khonken: Daniel Helden och hans anhang. Gör allt för att jävlas med oss. Men pension ska dom ha hela livet som vi arbetat ihop hos skithögarna. Har du jobbat med Daniel Hellden? Det var som f-n! Hade jag aldrig trott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 2 timmar sedan, skrev Esspe: Att det inte finns taxi eller tuk-tuk så fort man kommer utanför turiststråken eller dom större städerna. Och skulle det finnas så står alla 45 vid market och väntar. Ring en Bolt bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 1 timme sedan, skrev Esspe: Bolt finns inte överallt. Men Grab funkar lite här o där…. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 Live music och fotboll. När det finns öl och stångdans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Dumjävlar & danskjävlar som har teamsmöten utan lurar. Resten av folket i loungen vill inte höra deras samtal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 23, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 23, 2023 1 timme sedan, skrev M33: Dumjävlar & danskjävlar som har teamsmöten utan lurar. Resten av folket i loungen vill inte höra deras samtal. Har du varit i CPH? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 18 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Har du varit i CPH? Alldeles för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 24, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2023 1 timme sedan, skrev M33: Alldeles för mycket. Jag var där mellan ca 17-19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu