Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev apknug:

Ja, om man sitter och uppmanar folk att sluta citera vad man själv skriver på ett öppet forum så.

Och där kom nästa hobbymoderator.

Dags att stoppa fler i soptunnan.

Veteran

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning:

Och där kom nästa hobbymoderator.

Dags att stoppa fler i soptunnan.

Soptunnan är redan full

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev apknug:

Ja ja, just det här med snurriga gubbar och karma är oooootroligt viktigt för vissa här så det gör man tydligen allt för!

Ja, folk gör till och med inlägg om karma o snurrgubbar, så tydligt de bryr sig….

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Just nu är jag mest irriterad över käbblet i denna tråd. Hoppas få vara irriterad över vettigare saker framöver 😉

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev JohanR:

Just nu är jag mest irriterad över käbblet i denna tråd. Hoppas få vara irriterad över vettigare saker framöver 😉

Man brukar inte vara så irriterad över vettiga saker 😃

😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja, folk gör till och med inlägg om karma o snurrgubbar, så tydligt de bryr sig….

Dessutom gör han det rätt ofta 🤣

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Man brukar inte vara så irriterad över vettiga saker 😃

😉

nä, får väl nöja mig med det lilla

Dela på andra sajter

Själv e jag irriterad över att jag måste lämna in katten i morgon hos vet, och det e väl sista gången och sedan så kommer tårarna! Fan vad man kan sakna sina djur!🤒

Men man vet att blir bättre för henne sen, slipper lida!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Egentligen behöver man bara citera trådrubriken, den säger allt...

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

I den hyllade filmen ”12 years a slave” spelade den brittiske stjärnskådespelaren Benedict Cumberbatch plantageägare. Nu riskerar han skadestånd på grund av att hans förfäder var det i verkligheten, skriver The Telegraph.

Nu går det väl i alla fall för långt.

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Alarik:

I den hyllade filmen ”12 years a slave” spelade den brittiske stjärnskådespelaren Benedict Cumberbatch plantageägare. Nu riskerar han skadestånd på grund av att hans förfäder var det i verkligheten, skriver The Telegraph.

Varför skulle han åka på skadestånd?

Vilket land har en lagstiftning där efterlevande släktingar kan dömas för sina förfäders synder?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Alarik:

"The family of Oscar-nominated actor Benedict Cumberbatch faces the prospect of facing demands to pay reparations for slavery over historical links to a sugar plantation in Barbados, according to The Telegraph."

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev UglyFarang:

"The family of Oscar-nominated actor Benedict Cumberbatch faces the prospect of facing demands to pay reparations for slavery over historical links to a sugar plantation in Barbados, according to The Telegraph."

Varför inte gå ett steg längre.

Barbados borde överlämnas till ättlingarna till den indianska urbefolkningen som fördes som slavar till Haiti.

Nuvarande befolkning återvända till sina ursprungsländer.

Dela på andra sajter

Det väl utbeprövade tricket som handels kör med

"Jag lägger kvittot i påsen"   (Hehe tänker de i sitt stilla sinne, den dumma djäveln kommer slänga påsen med kvittot i)

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On 2023-01-01 at 17:04, skrev Alarik:

Varför inte gå ett steg längre.

Barbados borde överlämnas till ättlingarna till den indianska urbefolkningen som fördes som slavar till Haiti.

Nuvarande befolkning återvända till sina ursprungsländer.

Det ska bli intressant och se om man kan stämma efterlevande släktingar för vad deras förfäder har gjort för 100+ år sedan och som troligen inte var i strid med dåtidens lagar.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
6 timmar sedan, skrev Enis:

Det väl utbeprövade tricket som handels kör med

"Jag lägger kvittot i påsen"   (Hehe tänker de i sitt stilla sinne, den dumma djäveln kommer slänga påsen med kvittot i)

/Enis

Förutom det faktum att inte en jävel slänger en påse i dagens Sverige. 

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Förutom det faktum att inte en jävel slänger en påse i dagens Sverige. 

En skitsak av många, som stör mej är att sedan den idi*tiska plastpåse-skatten infördes, så får man frågan i butiken när man handlat kläder för några tusen spänn: "Vill du köpa till en påse?" "JA!!! men bara om den är av äkta plast!!!"

Kassar ingick ofta i priset före plast-skatten, men eftersom Papperskassar ÄR dyrare för butikerna än vad plastkassen var, så har de börjat ta betalt (En pappkasse kostar ca 2 kr att köpa för oss, plasten kostade 50 öre).

Jag har skämtat med vår kunder på Thaihaket, "Vill ni köpa till en behållare till Take Away maten, eller har ni redan en burk?", ingen skrattar...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Tommy:

En skitsak av många, som stör mej är att sedan den idi*tiska plastpåse-skatten infördes, så får man frågan i butiken när man handlat kläder för några tusen spänn: "Vill du köpa till en påse?" "JA!!! men bara om den är av äkta plast!!!"

Kassar ingick ofta i priset före plast-skatten, men eftersom Papperskassar ÄR dyrare för butikerna än vad plastkassen var, så har de börjat ta betalt (En pappkasse kostar ca 2 kr att köpa för oss, plasten kostade 50 öre).

Jag har skämtat med vår kunder på Thaihaket, "Vill ni köpa till en behållare till Take Away maten, eller har ni redan en burk?", ingen skrattar...

En av dem som skrattade.

För första stycket skulle jag vilja ge dig ❤️

Dela på andra sajter

Folk som inte har förstånd nog o börja nya trådrubriker med stor bokstav.

T.ex.

1560910780_Skarmavbild2023-01-04kl_16_50_33.png.7372b6b1c3e2347ca4072e5083bc3866.png

1056821419_Skarmavbild2023-01-04kl_16_50_15.png.03953a2f671dc5dbb1255f428669bbc3.png

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

@Enis,

Vilket hotell är det som blev skändat?

Screenshot_20230104-221821_Chrome.thumb.jpg.661f5bba223161699c94997c110c5ad1.jpg

1 timme sedan, skrev 65Selander:

image.png.3fafd1856051670fdc7d01abfc765b09.png

ligger på ”min” gata tre kvarter bort

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev 65Selander:

image.png.3fafd1856051670fdc7d01abfc765b09.png

17 minuter sedan, skrev Enis:

ligger på ”min” gata tre kvarter bort

enis

Ja, där var det tydligen kvinnor och inte ett hotell som blev utsatta vilket naturligtvis är tråkigare än en märklig rubrik.

Undrar varför man skiljer på var våldtäkten utspelar sig?

Våldtäkt på ett hotell låter i mina öron bättre än hotellvåldtäkt om det nu måste specificeras var det utspelades.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...