Enis Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 lördagsdisken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: lördagsdisken enis Va, har du fotat hemma hos oss? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 Fjärkontrollen som inte vet hur den ska uppföra. Köpte en ny TV i april, med en sån fin smart fjärrkontroll som laddas genom solcell. I september började originalet (den som följde med i paketet) tappa ström mot slutet av dagen, inget hjälpte så gick till El-giganten och fick en annan likadan, begagnat men vad spelar det för roll. Nu har även den tappat kontakten med TV:n, har försökt para ihop dem flera gånger utan att lyckas. Tur att man kan slå på och av TV:n med den och byta källa (olika HDMI uttag) med den och sen sköta annat via tv-boxen. Det är bara det att jag är perfektionist och allt ska funka som det är avsett, faan knappt kunde sova inatt pga detta. Vore så skönt att sköta alla enheter med en och samma fjärr, den heter ju universal fjärrkontroll, nu har man tre olika, + mus och keypad. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 1 timme sedan, skrev Esspe: Du får väl titta på TV utomhus då. Får den bättre kontakt med fjärren då? Var på El-giganten igen, ingen säljare kom trots 20 min väntan på avd, tänkte att man kunde ha testat i deras apparater men nix, Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Var på El-giganten igen, ingen säljare kom trots 20 min väntan på avd, Du kanske vart där förut.....🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Du kanske vart där förut.....🤣 Hehehe. Århundradets jobbigaste kund, alla har "fikarast"......😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 48 minuter sedan, skrev Soengsang: Du kanske vart där förut.....🤣 Kan vara så, men lyckligtvis finns valmöjligheter, finns hur många nätbutiker som helst som levererar hem. Du kanske inte har besökt en vanlig butik på länge? Hela avd var tom, inga andra, ens andra kunder. När jag har köpbyxorna på mig brukar jag handla rejält, i mars köpte jag två telefoner, Samsungs värstningar, sen TV för 15 loppor, nu ska jag snart byta dator och köpa hemmabio system men kanske ska jag välja en annan butik! Fast jag är medveten att ett köp på 20 000 SEK på eletronik är inget att bry sig om, för säljare. Dessutom är det ett par nick igen som försöker göra sig roliga, deras humor räcker inte längre, tyvärr. Jag unnar dem det, man ska låta barn ha sitt slickepinne Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 Glömde dela pannslag, så pojkar får förhöjd blodtryck. 55555 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 11 minuter sedan, skrev Amigo: Kan vara så, men lyckligtvis finns valmöjligheter, finns hur många nätbutiker som helst som levererar hem. Du kanske inte har besökt en vanlig butik på länge? Hela avd var tom, inga andra, ens andra kunder. När jag har köpbyxorna på mig brukar jag handla rejält, i mars köpte jag två telefoner, Samsungs värstningar, sen TV för 15 loppor, nu ska jag snart byta dator och köpa hemmabio system men kanske ska jag välja en annan butik! Fast jag är medveten att ett köp på 20 000 SEK på eletronik är inget att bry sig om, för säljare. Dessutom är det ett par nick igen som försöker göra sig roliga, deras humor räcker inte längre, tyvärr. Jag unnar dem det, man ska låta barn ha sitt slickepinne Men det där inlägget från Soengsang var väl enbart humor så det var väl inget att jaga upp sig för. Lite måste man väl kunna skoja med varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 22 minuter sedan, skrev JohanR: Men det där inlägget från Soengsang var väl enbart humor så det var väl inget att jaga upp sig för. Lite måste man väl kunna skoja med varandra. Tills hans pojkvän började kompa! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 40 minuter sedan, skrev Amigo: finns hur många nätbutiker som helst som levererar hem Tur för vissa kanske? Är det inte jobbigt att vara så bitter, humorlös och korkad? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Är det inte jobbigt att vara så bitter, humorlös och korkad? Vet inte, har ingen erfarenhet! Du kanske kan upplysa oss? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 2 minuter sedan, skrev Amigo: Vet inte, har ingen erfarenhet! Du kanske kan upplysa oss? Oss, har du flera identiteter? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 1 minut sedan, skrev Soengsang: Oss, har du flera identiteter? Jag kan upplysa Dig att det finns fler här på MPR. Ser du, du lär dig nåt varje dag, sakta men säkert. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 2 minuter sedan, skrev Amigo: Jag kan upplysa Dig att det finns fler här på MPR. Tänkte inte på att du företräder dem, sorry..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 Precis nyss, skrev Soengsang: Tänkte inte på att du företräder dem, sorry..... Fan du är en märklig människa! Jag ger upp, Du vann. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Amigo: Fan du är en märklig människa! Jag ger upp, Du vann. Ingen fara, hoppas NI har en bra kväll i ER norrländska våning med kök. Ändrades Oktober 26, 2022 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 9 minuter sedan, skrev Esspe: Solcell.... Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Skulle ta och ladda upp den med kabeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 30 minuter sedan, skrev Nicholas: Skulle ta och ladda upp den med kabeln. Det gjorde jag, men den har jag bytt redan en gång, Nu varande håller strömmen men tappade kontakten med apparaten, och har provat alla sätt, gjort TV:n strömlös o startat om parat ihop som vanligt med bakåtpil och framåt spolning samtidigt, bakåt pil och multiwiev då kommer man till en meny där man redigerar HDMI ingången, ja i stort sett allt som jag läst o kommit på. Får ge upp och lära mig att tv kanaler styr man med tv-boxens fjärr, sen allt annat får man rota fram på en annan fjärr. Förr kunde jag styra både tv:n och tv-boxen med en och samma fjärr. Den hittar enheten, påstår att parningen lyckades men lika förbaskat funkar inte t.ex kanalbyte inte längre, med smart fjärren, men med boxens fjärr funkar. Kanske I-landets problem men irriterande. 🤨 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 29 minuter sedan, skrev Amigo: Det gjorde jag, men den har jag bytt redan en gång, Nu varande håller strömmen men tappade kontakten med apparaten, och har provat alla sätt, gjort TV:n strömlös o startat om parat ihop som vanligt med bakåtpil och framåt spolning samtidigt, bakåt pil och multiwiev då kommer man till en meny där man redigerar HDMI ingången, ja i stort sett allt som jag läst o kommit på. Får ge upp och lära mig att tv kanaler styr man med tv-boxens fjärr, sen allt annat får man rota fram på en annan fjärr. Förr kunde jag styra både tv:n och tv-boxen med en och samma fjärr. Den hittar enheten, påstår att parningen lyckades men lika förbaskat funkar inte t.ex kanalbyte inte längre, med smart fjärren, men med boxens fjärr funkar. Kanske I-landets problem men irriterande. 🤨 Minns fjärrkontrollen med ultraljud, hunden ylade varje gång man bytte kanal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 Smart-TV med appar är rätt smidigt ändå, istället för boxar och skit som ska kopplas till TV med egen fjärr. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 13 timmar sedan, skrev Amigo: Fjärkontrollen som inte vet hur den ska uppföra. Köpte en ny TV i april, med en sån fin smart fjärrkontroll som laddas genom solcell. I september började originalet (den som följde med i paketet) tappa ström mot slutet av dagen, inget hjälpte så gick till El-giganten och fick en annan likadan, begagnat men vad spelar det för roll. Nu har även den tappat kontakten med TV:n, har försökt para ihop dem flera gånger utan att lyckas. Tur att man kan slå på och av TV:n med den och byta källa (olika HDMI uttag) med den och sen sköta annat via tv-boxen. Det är bara det att jag är perfektionist och allt ska funka som det är avsett, faan knappt kunde sova inatt pga detta. Vore så skönt att sköta alla enheter med en och samma fjärr, den heter ju universal fjärrkontroll, nu har man tre olika, + mus och keypad. Kan du inte köra med mobiiiiiilen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 Kolla också om burken har en uppdatering på G. Kunde varit värre om den var vindkraftdriven 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Fyllde år idag. Fick av frugan ett par snygga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu