Boa52 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 minut sedan, skrev Baa: Ironi och satir är svåra konstarter som du uppenbarligen inte besitter, försök göra nåt annat, skruva sönder en cykel eller nåt men det du håller på med nu blir bara tröttsamt, och ändå skrollar jag förbi mer än hälften...fortsätt rapportera om dina projekt i verkstan istället för att hänga vid datorn hela dagarna. Lätt för dej skrolla förbi alla så mår du bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 (ändrad) 29 minuter sedan, skrev Boa52: Byt glasögon dom där söta flickorna är inte från sörlandet, utan importerade eller hur Svenska medborgare boende i Sörlandet. Kallar du din egen fru fru för import? Enligt svensk media är man då svensk-thai och inte thai-svensk Ändrades Oktober 15, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Svenska medborgare boende i Sörlandet. Kallar du din egen fru fru för import? Enligt svensk media är man då svensk-thai och inte thai-svensk Utan dumheter så är min fru och alla andra Thadamer som vi" tagit" hit import eller hur inget dumt med det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Utan dumheter så är min fru och alla andra Thadamer som vi" tagit" hit import eller hur inget dumt med det Hej jag heter Boa och det här är min import. Ja ja är man en bonnläpp a la Jägarna så........... “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hej jag heter Boa och det här är min import. Ja ja är man en bonnläpp a la Jägarna så........... Tror att en bonnläpp kan se skilnad på export och import, inte du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 8 minuter sedan, skrev Boa52: Tror att en bonnläpp kan se skilnad på export och import, inte du Tycker riktigt synd om din fru. Kanske bäst du exporterar henne söderut “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 2 timmar sedan, skrev Amigo: Skit samma, inte ofta man behöver citera flera idi*ter. Men just nu är jag irriterat på våran COOP handlare eller hans köttmästare! Köpte 800 g färdigpackat köttfärs, plockade bara en paket utan att kolla. Hemma började jag göra köttfärsbiffar, tänkte att fixa tre dagars lunch samtidigt. Tyckte att det doftade lite när jag blandade med smeten, det blev 9 rejäla biffar. Satte i ugnen och började vänta men lukten bara ökade? Rotade fram plasten från soppåsen, och ser att det står bäst före 14.10.2022 Det var bara att slänga skiten och kvitton finns ju så klart inte. Nu luktar hela lägenheten apa, eller ska man säga boa? Det gick inte, texten som jag höll på försvann, normalt om man skriver och varken publicerar eller raderar finns texten kvar med en remsa där det frågas om man vill radera, även om man haft maskinen avstängt eller läst annat. Kan ju vara min dator också som dra sista valsen snart, musen strular rätt mycket. 1, På köttfärs står det nästan alltid "Sista förbruknings dag", inte "bäst före" eftersom köttfärs har en tendens att bli farligt snabbare än, tex hela köttbitar. 2, Om du inte klarar att läsa vid vilket datum produkten du köper går ut, så kan det vara dags att ta hjälp av någon läskunnig... 3, Om du känner behovet att citera idi*ter, citera gärna dig själv, en så kallad "Clirre" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 3 minuter sedan, skrev Tommy: 1, På köttfärs står det nästan alltid "Sista förbruknings dag", inte "bäst före" eftersom köttfärs har en tendens att bli farligt snabbare än, tex hela köttbitar. 2, Om du inte klarar att läsa vid vilket datum produkten du köper går ut, så kan det vara dags att ta hjälp av någon läskunnig... 3, Om du känner behovet att citera idi*ter, citera gärna dig själv, en så kallad "Clirre" MVH Du är så trevlig, igen Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 15 minuter sedan, skrev Amigo: Du är så trevlig, igen Tack! Vill vara tydlig, skönt att det uppskattas! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 2 minuter sedan, skrev Tommy: Tack! Vill vara tydlig, skönt att det uppskattas! MVH Stackars dig, du blev sur för lite elprisinfo. Kan trösta, det kommer mer! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 8 minuter sedan, skrev apknug: Om det är.det här interna skämtet igen så använd PM! Absolut inte. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 41 minuter sedan, skrev Amigo: Stackars dig, du blev sur för lite elprisinfo. Kan trösta, det kommer mer! Det där tog jag som ett rullande skämt, som jag bjöd in dej på! Klart som korvspad att du nappade, och priserna du lägger in är inte nåt du eller jag kan påverka (Om inte mitt val av regering är motsatt ditt val, jag röstade åt höger). Ta det lugnt, jag är inte sur på dej, jag bara tvivlar på om/att du är klok. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Å så börjar tjafset igen.......🤬 Nästan så man längtar till måndag, då en del personer förhoppningsvis har nyktrat till lite inför en ny arbetsvecka..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Svenska medborgare boende i Sörlandet. Kallar du din egen fru fru för import? Enligt svensk media är man då svensk-thai och inte thai-svensk Hon är ingen import, Boa hittade henne på flygplatsen så hon räknas som taxfree! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 On 2022-10-14 at 19:18, skrev M33: God uppfostran är att veta när det är dags att lägga av. Något varken du eller @Boa52 har begåvats med. Får väl tyvärr erkänna att jag själv saknar insikten oftare än önskvärt. Men erat jävla trams är ju varken roligt eller underhållande, enbart patetiskt. Jess! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 13 timmar sedan, skrev Benriach: Filipinskt väskbandsbeteende... . Extra skönt när lite drygt 190 cm falang som i stort sätt “alltid” får sin väska först och står lite lurandes i bakgrunden så de små liven får det stressigt när man ” ryter” fram och förstör deras lilla samkväm framme vid banden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Hemmabio och Hifi-nördrar med kanaler på Youtube som spelar in "sound demos" av deras anläggningar så vi som tittarare skall få höra hur fantastiskt det låter 🤔 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Hemmabio och Hifi-nördrar med kanaler på Youtube som spelar in "sound demos" av deras anläggningar så vi som tittarare skall få höra hur fantastiskt det låter 🤔 Enis "Min röst ska nu komma från en obestämd plats i rummet". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 I senaste numret av Nya Tider skrivs det om en 77-årig invalidiserad kvinnlig pensionär som dömts till 5000 kr i böter för att hon blivit arg på en afrikansk invandrare som misshandlat personal på en McDonald´s restaurang eftersom han inte fick maten han beställt fort nog. Kvinnan skall även betala 800 kronor till brottsofferfonden och 3300 kronor av den offentlige försvararens kostnader. I ett inlägg på Facebook kallade hon invandraren för ohyra som man borde skicka Anticimex på. Inlägget har av rätten tolkats som att hon menade att alla invandrare borde utrotas............. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Man har brådis ibland på mörra och skall slänga på sig en skjorta, första armen går bra, men sedan börjar helvetet!! Den andra finns inte!!!! Jodå, lugn, frugan som tvättat den har lagt ena armen på fel sida så att säga och man letar å letar å letar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 18 minuter sedan, skrev audirs2: Man har brådis ibland på mörra och skall slänga på sig en skjorta, första armen går bra, men sedan börjar helvetet!! Den andra finns inte!!!! Jodå, lugn, frugan som tvättat den har lagt ena armen på fel sida så att säga och man letar å letar å letar! Blev först alldeles förfärad när jag läste inlägget och såg @audirs2 fara omkring i huset letande efter sin saknade arm 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 bananflugor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: bananflugor Enis Har du flugor på trumpeten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 5 timmar sedan, skrev Alarik: I senaste numret av Nya Tider skrivs det om en 77-årig invalidiserad kvinnlig pensionär som dömts till 5000 kr i böter för att hon blivit arg på en afrikansk invandrare som misshandlat personal på en McDonald´s restaurang eftersom han inte fick maten han beställt fort nog. Kvinnan skall även betala 800 kronor till brottsofferfonden och 3300 kronor av den offentlige försvararens kostnader. I ett inlägg på Facebook kallade hon invandraren för ohyra som man borde skicka Anticimex på. Inlägget har av rätten tolkats som att hon menade att alla invandrare borde utrotas............. Fler röster till SD blir resultatet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Intelligensbefriat folk som tycker och sliter i gardiner för att mörklägga när vi har persienner det bara är att vrida lite lätt på enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu