Kötthandlarn Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 On 2022-09-20 at 17:32, skrev Kenneth4618: Dum Annie Dummare MPR Dummast Boa Jösses var duktig du är på Adjektiv och Substantiv......❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jösses var duktig du är på Adjektiv och Substantiv......❤️ Till skillnad mot Boa gick jag klart skolan 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 24 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Till skillnad mot Boa gick jag klart skolan 😉 Vilken skola, särskolan tror jag du inte klara och tror du har många timmars studier i bilen kvar. Tur du har din fru som hjälper ej hem till din vårdare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 13 timmar sedan, skrev Boa52: Tur du har din fru som hjälper ej hem till din vårdare "Ej hem till vårdare" där har du en av dina obegripliga bokstavs/ordkombinationer...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 1 minut sedan, skrev Soengsang: "Ej hem till vårdare" där har du en av dina obegripliga bokstavs/ordkombinationer...... Svenska akademin noterar, nysvenska!!😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 Precis nyss, skrev audirs2: Svenska akademin noterar, nysvenska!!😅 Kanske jag som är korkad, men får inte in "ej" på något sätt i den kombinationen av ord, jag brukar annars kunna tyda ormens texter efter att ha läst dem ett par-tre gånger, tycker det är rätt intressant med krypto annars, så därför ofta lite roligt att läsa ormens inlägg..... Kan ju faktiskt vara så han skulle skriva dig, men han tänkte skriva dej istället för det riktiga dig, men stavade fel till sitt initialt felstavade ord. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Kändisar som deltar i varandras frågesporter och tävlingsprogram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 On 2022-09-16 at 18:58, skrev Kenneth4618: Åkesson har blivit mordhotat många, många gånger. Här är bara ett exempel när de även hotade hans barn https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/sapo-utreder-hot-mot-akesson-och-hans-son/ Så synd att han inte har förmåga att fatta lika kloka beslut som Annie då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 2 minuter sedan, skrev Batting: Så synd att han inte har förmåga att fatta lika kloka beslut som Annie då.... Hade Annie fattat kloka beslut hade hon inte behövt avgå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 22 minuter sedan, skrev Esspe: Det enda kloka beslut hon fattat var att avgå. Bra, du förstod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 @Batting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 13 minuter sedan, skrev Alarik: @Batting Äh...sluta med det, jag är ganska harmlös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 7 timmar sedan, skrev Batting: Äh...sluta med det, jag är ganska harmlös. Äh, vi har hört att du har svarta bältet i "kamrate" och 3 Dan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 Nummer 1 "Min position" en funktion i många mobilappar . Väldigt irriterande jag är ju för f--@$%an inte vilse i normalt läge. När jag inte är vilse så behövs inte den funktionen. Den är ivägen. Eller foliehatt på andra ska spionera och veta var jag befinner mig och kartlägga och spionera och ha sig och sånt där...🤨 Och nummer 2 SJ jag behöver inte säga/skriva mer.... Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 On 2022-09-22 at 10:00, skrev Soengsang: "Ej hem till vårdare" där har du en av dina obegripliga bokstavs/ordkombinationer...... Till och med en 2 åring skulle räkna ut att ett D fll bort alltså ett dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Till och med en 2 åring skulle räkna ut att ett D fll bort alltså ett dej Vad är dej för nåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 5 minuter sedan, skrev LTD: Vad är dej för nåt? I talspråks text kan man använda, dej, mej, sej. Googla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 Varenda morgon ser jag på Tv 4 nyheter och om det hänt nåt nytt Samtidigt tittar jag på Datorn en serie och är det en reklam kanal på Datorn så kommer reklamen alltid samtidigt som TV, Går ju reglera men att nästan varje morgon ha otur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 On 2022-09-22 at 10:08, skrev Soengsang: Kan ju faktiskt vara så han skulle skriva dig, men han tänkte skriva dej istället för det riktiga dig, men stavade fel till sitt initialt felstavade ord. 5 timmar sedan, skrev LTD: Vad är dej för nåt? Dig eller dej? Hur stavas det? Det rätta svaret är att det kan stavas både dig och dej. Hälsningar Ordkollen. https://www.ordkollen.se/stavning/dig-eller-dej/ Jag kan hålla med om att Boa gör många löjliga inlägg här på forumet men han har stor konkurrens av inlägg som görs av dom som ingår i drevet som jagar honom. Det är en skitsak som irriterar mig en smula. Ignorera mera !! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 (ändrad) 53 minuter sedan, skrev Fritz: Ignorera mera !! Då kanske du ska lyda ditt eget råd då 😁 Som jag misstänkte då, det gäller inte dig själv 🤣 Ändrades September 30, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 På alla människor som inte bryr sig om andra än sig själva. Ta ett exempel dom går mot en rulltrappa, och helt plötsligt stannar framför rulltrappan för att kolla mobilen och vi andra måste vänta på dom Eller när dom skall ut från en butik/shoppingcentrum så stannar dom till vid utgången, så andra inte kommer ut Eller dom idi*terna som stanna framför rulltrappan/utgången eller en trång passage, och stannar med andra idi*ter och börjar prata så andra inte kommer förbi Fast dom värsta är väl cyklisterna i Örebro city, dom cyklar överallt på trottoaren mitt i vägen fast det finns cykelbanor, och dom tror att dom har företrädde överallt Dom stannar inte vid övergångsställen eller vid korsningar mm. Dom bara cyklar på som att dom vore själva på vägen, och vi bilister måste tvärnita för dom idi*terna. Värst är det vid övergångsställena, vi stannar med bilen för att låta dom gå över och då kan du ge dig fan på att det kommer en cykleldåre, har sett många gånger hur nära det har vart att folk blir påkörda av cyklister vid övergångsställena. Och det är gammal som ung, kille eller tjej, spelar ingen roll vad för sort har dom en cykel äger dom vägen, fast värst är kärringar med cykelhjälmar. Nu fick jag ut mig lite ilska, så nu kan jag lugnt jobba vidare Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 Mammor som använder ordet "Mammahjärta". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 2 timmar sedan, skrev Fritz: Det är en skitsak som irriterar mig en smula. Mycket som irriterar dig, det är det ju ingen tvekan om...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Mycket som irriterar dig, det är det ju ingen tvekan om...... Jag tycker att jag är ganska sparsam med inlägg på MPR numera men visa mig gärna att jag har fel. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 3 timmar sedan, skrev Nerike: På alla människor som inte bryr sig om andra än sig själva. Ta ett exempel dom går mot en rulltrappa, och helt plötsligt stannar framför rulltrappan för att kolla mobilen och vi andra måste vänta på dom Eller när dom skall ut från en butik/shoppingcentrum så stannar dom till vid utgången, så andra inte kommer ut Eller dom idi*terna som stanna framför rulltrappan/utgången eller en trång passage, och stannar med andra idi*ter och börjar prata så andra inte kommer förbi Fast dom värsta är väl cyklisterna i Örebro city, dom cyklar överallt på trottoaren mitt i vägen fast det finns cykelbanor, och dom tror att dom har företrädde överallt Dom stannar inte vid övergångsställen eller vid korsningar mm. Dom bara cyklar på som att dom vore själva på vägen, och vi bilister måste tvärnita för dom idi*terna. Värst är det vid övergångsställena, vi stannar med bilen för att låta dom gå över och då kan du ge dig fan på att det kommer en cykleldåre, har sett många gånger hur nära det har vart att folk blir påkörda av cyklister vid övergångsställena. Och det är gammal som ung, kille eller tjej, spelar ingen roll vad för sort har dom en cykel äger dom vägen, fast värst är kärringar med cykelhjälmar. Nu fick jag ut mig lite ilska, så nu kan jag lugnt jobba vidare Det är väl bara knuffa till lite lätt om de tar mer hänsyn till sin mobil än till folk runt omkring. Jag tycker det är kul att gå med bagagevagn på flygplatser, viker inte en milimeter för de som går och tittar i sin mobil🙂 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu