Boa52 Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 1 timme sedan, skrev M33: När man efter ett besök i den 30c poolen måste in på toaletten, och ac:n står på 23c. Når han inte fram till pissoaren då, du får sätta dej på den😗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 9 minuter sedan, skrev Boa52: Når han inte fram till pissoaren då, du får sätta dej på den😗 Alla har inte en Boa i byxan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 Hanna Marklund... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 22 timmar sedan, skrev hamnoi: När man helt oförberedd får gubbfötter i tråden, vidrigt🤮 Enbart för dig Hamnoi ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 (ändrad) Förutom gubbfötter, när man går på en dansinrättning och 6 par fötter dansar till totalt olika takt. Är Thai immuna mot takt?? Ändrades Juli 10, 2022 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 3 minuter sedan, skrev M33: Förutom gubbfötter, när man går på en dansinrättning och 6 par fötter dansar till totalt olika takt. Är Thai immuna mot takt?? Helt klart är dom det av nån annledning, jag gillsr att dansa styr dans och bugg nu hänger min fru med ganska bra men kommer det hit andra thaidamer, hopplöst. Som ni vet har jag en dotter Sara,Down syndrom fy tusan när min fru och hon dansar disco vilket gå finns nog på facebook Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Helt klart är dom det av nån annledning, jag gillsr att dansa styr dans och bugg nu hänger min fru med ganska bra men kommer det hit andra thaidamer, hopplöst. Som ni vet har jag en dotter Sara,Down syndrom fy tusan när min fru och hon dansar disco vilket gå finns nog på facebook Utan att försöka vara otrevlig, så ser det i princip ut som de flesta thai har DS när de dansar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 1 minut sedan, skrev M33: Utan att försöka vara otrevlig, så ser det i princip ut som de flesta thai har DS när de dansar. Nä min fru har takt går inte om du dansar styrdans,vikingarna typ, då måste du ha takt Vi var på et hotell i Bangkok, Riverside heter det, stor altan mot älven, musik vi dansa styrdans prata lite med dom som spela.2 å senare låg vi på samma hotell gick ut på altanen för att äta Orkestern ropade can you dance for me and the people who sit here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 23 timmar sedan, skrev hamnoi: När man helt oförberedd får gubbfötter i tråden, vidrigt🤮 Tyrann! En dag kommer du också få gubbfötter, har du tänkt på det?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Tyrann! En dag kommer du också få gubbfötter, har du tänkt på det?...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2022 4 timmar sedan, skrev M33: Förutom gubbfötter, när man går på en dansinrättning och 6 par fötter dansar till totalt olika takt. Är Thai immuna mot takt?? Thailändarna är de enda som kan dansa till Eilert Pilarm utan att stuka bägge fötterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Thailändarna är de enda som kan dansa till Eilert Pilarm utan att stuka bägge fötterna. Känslan är att de utformar en dans, sedan kör de denna oavsett musik. Bristen på danskunskaper väga ofta upp av bristen på kläder så man får väl ha överseende😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 ... svamp.... Vad F*n är det för fel på Thailändskor... Trissar varandra nått hel otroligt Värre än den värste lycksökare i Klondyke med guldfeber. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: ... svamp.... Vad F*n är det för fel på Thailändskor... Trissar varandra nått hel otroligt Värre än den värste lycksökare i Klondyke med guldfeber. /Enis Hörde att en del av svampbilderna som läggs ut är från förra säsongen. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Har just läst igenom 157 sidor på Flash back om flickan 9 år som blev misshandlad mm. Vi ska inte klaga men nu börjar det spåra ut!!!! Varför tar ingen ansvar??? Stackars barn som nu ligger på lasarettet istället för att ha ett skönt sommarlov. Lakristomten har i mina ögon brännt sin rätt att vara här! Han sägs vara 13-14 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Har just läst igenom 157 sidor på Flash back om flickan 9 år som blev misshandlad mm. Vi ska inte klaga men nu börjar det spåra ut!!!! Varför tar ingen ansvar??? Stackars barn som nu ligger på lasarettet istället för att ha ett skönt sommarlov. Lakristomten har i mina ögon brännt sin rätt att vara här! Han sägs vara 13-14 år Djur. Inte människor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Nicholas: Djur. Inte människor. Men vad ska dom här att göra? Iq 55-65 Pressen mörkar Polisen mörkar Politikerna mörkar Är det bara valboskap? Ändrades Juli 11, 2022 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 18 minuter sedan, skrev Issanbonde: Men vad ska dom här att göra? Iq 55-65 Pressen mörkar Polisen mörkar Politikerna mörkar Är det bara valboskap? Kärnväljare för S. SVT appen har nyheten långt långt ned. Man måste läsa alternativ media för att få reda på nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 24 minuter sedan, skrev Issanbonde: Har just läst igenom 157 sidor på Flash back om flickan 9 år som blev misshandlad mm. Vi ska inte klaga men nu börjar det spåra ut!!!! Varför tar ingen ansvar??? Stackars barn som nu ligger på lasarettet istället för att ha ett skönt sommarlov. Lakristomten har i mina ögon brännt sin rätt att vara här! Han sägs vara 13-14 år Har man läst 157 sider på Flash back är man nog inte frisk, sen inte bra med ett sån överfall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 2 minuter sedan, skrev Nicholas: Kärnväljare för S. SVT appen har nyheten långt långt ned. Man måste läsa alternativ media för att få reda på nåt. Alla här påstår ju att Thaidamerna röstar på SD eller hur varför ska andra invandrare rösta annorlunda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 20 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Thailändarna är de enda som kan dansa till Eilert Pilarm utan att stuka bägge fötterna. Det är väl för du kan inte dansa no takt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 On 2022-07-10 at 10:09, skrev Jive: En färsk undersökning visar att 60 % av thailändarnas utgifter för att kunna leva ett värdigt liv är större än deras inkomster. Därför är de tvingade till skitjobb som att pilla på andras fötter. Jag kan förstå att de har svårt att nöja sig med ett "nej tack". Var kommer den undersökningen i från, Vi har i Sverige folk som sköter om fötter åt en Skit bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Det är väl för du kan inte dansa no takt Svara mej själv, Hur ska en Thaidam lära sej dansa, itakt om inte gubben kan det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Boa är du så korkad som du gör dig eller bara trollar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 22 minuter sedan, skrev Boa52: Var kommer den undersökningen i från, Vi har i Sverige folk som sköter om fötter åt en Skit bra Jag läste undersökningen på nätet förra veckan, men kommer inte ihåg vem som hade gjort den. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu