Batting Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 15 minuter sedan, skrev M33: Revolverdörr? Är det vanlig benämning? Har aldrig hört. Revolving door = svängdörr antar jag att du avser? Nja jag tror man kan benämna de där snurrdörrarna på det viset, men jag kan ju ha fel. Jag har det ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 20 minuter sedan, skrev M33: Revolverdörr? Är det vanlig benämning? Har aldrig hört. Revolving door = svängdörr antar jag att du avser? Snurrdörr, Max 7 varv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 Men eran stavningskontroll reagerade inte heller ner ni skrev revolverdörr va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 Det här djävla vädret "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 54 minuter sedan, skrev apknug: Du tänker som vanligt på snurriga gubbar. De verkar väldigt viktiga för dig. Det är väl viktigt för dom som ger snurriga gubbar eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 2 timmar sedan, skrev Batting: Nja jag tror man kan benämna de där snurrdörrarna på det viset, men jag kan ju ha fel. Jag har det ibland Klart du kan kalla dem det,kul namn. Passar ju också med tanke på att revolving betyder just snurrande inte svängande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 Att jag ligger i ett HelloKitty-bäddset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 26, 2022 Dela Inlagd Juni 26, 2022 Blir irriterad på att landsmoder Maggan gör reklam på rockklassiker och dessutom använder ordet Sverige fel: hon säger Svärige!!!!! Med ääääääääääääää! Perkele! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 26, 2022 Dela Inlagd Juni 26, 2022 2 timmar sedan, skrev audirs2: Blir irriterad på att landsmoder Maggan gör reklam på rockklassiker och dessutom använder ordet Sverige fel: hon säger Svärige!!!!! Med ääääääääääääää! Perkele! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 Äldre damer på elcykel som utan minsta ansträngning susar förbi mig, som trampar och sliter, i uppförsbackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 6 minuter sedan, skrev JohanR: Äldre damer på elcykel som utan minsta ansträngning susar förbi mig, som trampar och sliter, i uppförsbackar. Enkelt köp en El cykel man kan inte vara 2 jämt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Enkelt köp en El cykel man kan inte vara 2 jämt Vad fan ska jag i så fall irritera mig på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 1 minut sedan, skrev JohanR: Vad fan ska jag i så fall irritera mig på? Ha Ha att du är för klen, för lite växlar på din cykel, du hänger inte med, Ditt fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Ha Ha att du är för klen, för lite växlar på din cykel, du hänger inte med, Ditt fel Fan Boa, nu är jag ju irriterad på dig också. Ännu en skitsak att irritera sig på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 Precis nyss, skrev JohanR: Fan Boa, nu är jag ju irriterad på dig också. Ännu en skitsak att irritera sig på. Du ska vara irriterad på mej då mår du bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 Är lite irreterad att det är så dj varmt just nu, 30 grader hade tänkt montera en bättre stereo i Forden men i den var det f-n 50 grader. Det är en veteran vecka i Umeå så vill ha lite dunka dunka får se i morgonbitti kl 6 tror jag det blir lämligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 31 minuter sedan, skrev Boa52: Är lite irreterad att det är så dj varmt just nu, 30 grader hade tänkt montera en bättre stereo i Forden men i den var det f-n 50 grader. Det är en veteran vecka i Umeå så vill ha lite dunka dunka får se i morgonbitti kl 6 tror jag det blir lämligt Nu är jag irriterad på att vissa inte kan stava till irriterad och lämpligt, och som dessutom särskriver veteranvecka och skriver ihop morgon bitti. Skärpning för fan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 41 minuter sedan, skrev Boa52: Är lite irreterad att det är så dj varmt just nu, 30 grader hade tänkt montera en bättre stereo i Forden men i den var det f-n 50 grader. Det är en veteran vecka i Umeå så vill ha lite dunka dunka får se i morgonbitti kl 6 tror jag det blir lämligt Umeå, jävla sörlänning... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2022 1 timme sedan, skrev Benriach: Umeå, jävla sörlänning... Stenen från sista bilden ser precis ut som en sten jag såg i Abisko 1991. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: Är lite irreterad att det är så dj varmt just nu, 30 grader hade tänkt montera en bättre stereo i Forden men i den var det f-n 50 grader. Det är en veteran vecka i Umeå så vill ha lite dunka dunka får se i morgonbitti kl 6 tror jag det blir lämligt Blir det "Ironmaidan" och Depp Purple då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 On 2022-06-28 at 19:42, skrev JohanR: Nu är jag irriterad på att vissa inte kan stava till irriterad och lämpligt, och som dessutom särskriver veteranvecka och skriver ihop morgon bitti. Skärpning för fan 😉 Det är ju mest för att du ska visa hur duktig du är, Du vet bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Jag irriterar mej på en sak. En kompis bor 8 km härifrån ringde och han hade fått punktering Ok men jag är inte hemma Så jag kan inte hjälpa dej. Har du ingen domkraft, luftpump Nä inget sånt. HUVA Han är en trevlig kille men väger ca 50 kg för mycket, hjälpt han förut Altid ont i ryggen inte svårt att veta varför, 50 kilo extra att bära på sliter på kroppen Mycket snäll man och söt fru men äter och tänker bara på mat kan snart inte ta på sej skorna Vi har ju lika danna här på MPR då är det båda som gör så HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Nu går jag lite OT i den här tråden för detta var en skitsak som jag irriterade mig på. När jag loggade in på olika sidor ska allt ju vara så jäkla trevligt så det var typ Välkommen Mats. Vilken jävIa Mats? Det är förvisso mitt första förnamn men mitt tilltalsnamn är det andra. Tänkte att dom bara plockar det första man heter. En gång i väntrummet hos tandläkaren så kallar dom på Mats. Normalt hade jag aldrig reagerat men då det endast var jag och en äldre dam där så kände jag på mig att det var jag som skulle in. När jag var inloggad och skrev i en gruppchatt stod det Mats ....sson. Garanterat ingen som visste vem det var. Började fundera på om jag skulle byta bort Mats till mitt smeknamn precis som dom flesta som heter Lars kallas Lasse. I så fall skulle det bli Lasse Lars .....sson. Då började jag att tänka på att behöva byta körkort, förarkort, pass o.s.v. så det la jag ned. Men så kollade jag på Ratsit och där stod det att inget tilltalsnamn var registrerat. En detalj som jag totalt missat efter vi att flyttade tillbaka från Thailand för några år sedan. Loggade in på folkbokföringen och klickade i vad jag ville ha som tilltalsnamn och några dagar senare så heter jag nu detta. Hade ändå föredragit mitt smeknamn men man kan inte få allt. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 20 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Hade ändå föredragit mitt smeknamn men man kan inte få allt. Skatteverket godkänner väl inte NiceBeaver...🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Jävla tattare att parkera mitt i in/utfarten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu