Amigo Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 27 minuter sedan, skrev UglyFarang: I vilket land finns Autodoc? Är det inte Pölen eller Ungern lagret ligger, annars nog Tyskland? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 40 minuter sedan, skrev Amigo: Är det inte Pölen eller Ungern lagret ligger, annars nog Tyskland? POLEN! Är det inte där reservdelarna paketeras, märks och blir "original"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 54 minuter sedan, skrev HighWai: POLEN! Är det inte där reservdelarna paketeras, märks och blir "original"? Ja Autoparts står det på kartongen men prisskillnaden är horibel, På mekonomen kostar ett lager ca 1000 kr. med frakt och allt gick två lager på 608 kr så visst är det skillnad om man har tid att vänta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 20 minuter sedan, skrev Boa52: Ja Autoparts står det på kartongen men prisskillnaden är horibel, På mekonomen kostar ett lager ca 1000 kr. med frakt och allt gick två lager på 608 kr så visst är det skillnad om man har tid att vänta Nu menade jag ju att det kanske inte är originaldelar du får bara för att det står så på förpackningen. Men vad vet jag😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 1 minut sedan, skrev HighWai: Nu menade jag ju att det kanske inte är originaldelar du får bara för att det står så på förpackningen. Men vad vet jag😥 Det är nog inte orginal delar men på en bil man kanske kör 500 mil och knapt det, OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 När man beställer delar på Autodoc så kan man välja mellan många olika fabrikat. Billigt eller dyrt😉 Till min förra bil beställde jag Brembo bromsdelar då det var orginal på den. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 7 timmar sedan, skrev Boa52: Ja Autoparts står det på kartongen men prisskillnaden är horibel, På mekonomen kostar ett lager ca 1000 kr. med frakt och allt gick två lager på 608 kr så visst är det skillnad om man har tid att vänta Skulle Mekonomen ha dom priserna så skulle dom inte ha råd med en enda anställd! Just det, tänkte inte på det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 7 minuter sedan, skrev audirs2: Skulle Mekonomen ha dom priserna så skulle dom inte ha råd med en enda anställd! Just det, tänkte inte på det! Jag vill inte montera anställda i min bil. Reservdelen räcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Jag vill inte montera anställda i min bil. Reservdelen räcker. Jag handlar delar av dom anställda som dessutom är jäkligt trevliga att ha att göra med, frågade mig för ett par år sedan vad jag gör och jag berättade om min svetsfirma:" vi har gas till dig" sa dom! Fick nästan en dejt med en brudarna som jobbar där, men man är ju gift! Så försöker inte handla gas från Autodock, det skulle ta en vecka före den kommer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 Det okontrollerade pengautflödet En man i 60-årsåldern misstänks ha kvitterat ut sin avlidne fars pension i 16 år, rapporterar SVT Nyheter. Efter ett tips i början av 2020 kunde Pensionsmyndigheten konstatera att fadern avlidit i Rumänien 2001. Men han hade ändå fått cirka 1,4 miljoner kronor utbetalt i garantipension och äldreförsörjningsstöd sedan 2004. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 On 2022-06-03 at 18:34, skrev Kötthandlarn: Den helt totalt meningslösa debatten och diskussionerna om hur lekkamraten fick vänta i kompisens rum utan att bli inbjuden till middag medans kompisen åt.....🤬 I flera dagar diskuterades detta i nyhetsuppdateringarna varje halvtimme på SR, precis som om det var en sanning att alla Svenska familjer gör på detta sättet och är snåla och ogästvänliga..... Det spreds internationellt också tack vare ngn idi*t som tog på sig offerkoftan i vuxen ålder och kände sig kränkt och startade "swedengate" (eller va fan det hette)......🤬 Va fan, om man ser till sig själv, så ibland var det så att man inte blev inbjuden men kanske var det så att kompisens föräldrar bara hade lagat mat så att det räckte till familjen? Ibland blev man inbjuden men hade redan käkat middag hemma och då tackade man nej och ibland blev man inbjuden och hade inte käkat hemma och då ringde man hem till mamma och frågade om det var ok att käka middag hos kompisen..... Sedan så sätter vissa föräldrar i system i att skicka hem sina ungar till kompisars familjer bara för att föräldrarna själva inte orkar laga mat till sina barn.....🤬 Min bror har upplevt detta med både sin sons och dotters kompisar och det är alltid samma "lekkamrater" som ringer på lagom tills middagen skall serveras.....🤬 Som sagt, hur detta har fått ett nyhetsvärde går bortom mitt förstånd........ Jag som var lite blyg tyckte att det var skönt att inte bli tillfrågad. Det värsta jag visste var folk som höll på och truga. Det är fortfarande inte speciellt trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 52 minuter sedan, skrev Alarik: Det okontrollerade pengautflödet En man i 60-årsåldern misstänks ha kvitterat ut sin avlidne fars pension i 16 år, rapporterar SVT Nyheter. Efter ett tips i början av 2020 kunde Pensionsmyndigheten konstatera att fadern avlidit i Rumänien 2001. Men han hade ändå fått cirka 1,4 miljoner kronor utbetalt i garantipension och äldreförsörjningsstöd sedan 2004. Det skulle vara återbetalningskrav på detta plus fängelse. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Esspe: Sverige noll koll landet. Väldigt enkelt att kräva personlig inställelse för utlandsfödda för att uppbära bidrag eller pension. Man kan bara ställa hårda krav på vanliga svenskar, gör man det samma på folk med utrikisk härkomst då är man rasist. Ändrades Juni 6, 2022 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 8 minuter sedan, skrev UglyFarang: Man kan bara ställa hårda krav på vanliga svenskar, gör man det samma på folk med utrikisk härkomst då är man rasist. Man betraktar invandrare som husdjur. Man har alltid oinskränkt ansvar för husdjur och dom är inte att skylla för nåt ens när dom biter dig. Alltid husses fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 Mina ungdomar i form av barn och barnbarn klarar av att sätta på Tv:n men inte stänga av den klarar av att tända en lampa men inte släcka den klarar av att öppna balkong och terass-dörrarna men inte att stänga dem enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 36 minuter sedan, skrev Enis: Mina ungdomar i form av barn och barnbarn klarar av att sätta på Tv:n men inte stänga av den klarar av att tända en lampa men inte släcka den klarar av att öppna balkong och terass-dörrarna men inte att stänga dem enis Då e det dags o slå näven i bordet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 47 minuter sedan, skrev wavis: Då e det dags o slå näven i bordet.. Det brister nog big time där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 18 minuter sedan, skrev Nicholas: Det brister nog big time där. skulle kört denna uppfostran istället är nog rätta takterna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Enis: skulle kört denna uppfostran istället är nog rätta takterna enis Peter Nilsson MNK. Livscoach. SR play. Ändrades Juni 8, 2022 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 När kaffefiltret viker sig och man får med sump i kannan /koppen. Bläää ... Folk som är kokkaffedrickare gillar nog munkänslan av kaffebönor (malet småskräp). Fast kokkaffe är rätt gott om man bara filtrerar det. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 att mitt nummer inte ens syns på tavlan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2022 4 timmar sedan, skrev Enis: att mitt nummer inte ens syns på tavlan enis Är det swedavia som lagar maten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 När kärran 17:15 blir delades till 17:35 och sedan 18:30, inte alternativa routings. Gick trots allt ut till in-checkningen och kollade. Väl tillbaka i LH loungen så finns fan ingen sittplats🤬🤬 Inställd på att få sova i München inatt 🤮🤮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2022 48 minuter sedan, skrev M33: När kärran 17:15 blir delades till 17:35 och sedan 18:30, inte alternativa routings. Gick trots allt ut till in-checkningen och kollade. Väl tillbaka i LH loungen så finns fan ingen sittplats🤬🤬 Inställd på att få sova i München inatt 🤮🤮 Själv är jag 20minuter försenad (minst). Konsten i att sätta sig ner verkar inte vara på topp på den här flighten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Själv är jag 20minuter försenad (minst). Konsten i att sätta sig ner verkar inte vara på topp på den här flighten. Kom iväg, trevlig utsikt. skitgin 😝 Sprang som en neger mellan gaterna på MUN, hann med på final call Sova hemma inatt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu