Alarik Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 7 timmar sedan, skrev apknug: Eller åka till Thailand, det är i alla fall ett thailändskt forum detta..... 8 timmar sedan, skrev apknug: Eller åka till Thailand och laga tänderna där, det är i alla fall ett thailändskt forum detta..... Irriterar mig på tjatmostrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 10 timmar sedan, skrev Alarik: Är väl inte därför, som i detta fallet, Maria gått och betalt till Folktandvården varje månad för att sedan gå till en privat tandläkare när hon behöver få gjort vid tänderna. Men ho hade kommit in på dagen efter till privat, som i mitt fall, behöver bara vänta en dag hos Aguadental! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 1 minut sedan, skrev audirs2: Men ho hade kommit in på dagen efter till privat, som i mitt fall, behöver bara vänta en dag hos Aguadental! Är det akut skall det vara samma dag på Folktandvården som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 Inte för att det på något sätt påverkar mitt liv, men småirriterande är överföring av penningar mellan två svenska banker verksamma samma land, skadet behöva ta 6 timmar? Här i Thailand tar det två sekunder....just saying... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 9 minuter sedan, skrev Baa: Inte för att det på något sätt påverkar mitt liv, men småirriterande är överföring av penningar mellan två svenska banker verksamma samma land, skadet behöva ta 6 timmar? Här i Thailand tar det två sekunder....just saying... Ja, med nuvarande IT infrastructur så är det så. Men ha förtröstan, ett betalningsprojekt kan ändra på detta i framtiden. https://nordicpayments.eu/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 att Swedavias vd Jonas Abrahamsson, som är ansvarig för kö-kaoset på Arlanda, har en grundlön på drygt 369 000 kronor i månaden eller 4,4 miljoner om året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 5 timmar sedan, skrev Alarik: att Swedavias vd Jonas Abrahamsson, som är ansvarig för kö-kaoset på Arlanda, har en grundlön på drygt 369 000 kronor i månaden eller 4,4 miljoner om året. Inte bara kökaos. Hela flygplatsen är fucked up, in i minsta detalj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2022 39 minuter sedan, skrev Nicholas: Inte bara kökaos. Hela flygplatsen är fucked up, in i minsta detalj. Skulle behövas skattepengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Skulle behövas skattepengar privatisera mera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2022 13 minuter sedan, skrev Nicholas: privatisera mera Ja, och skattepengar kan finansiera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, och skattepengar kan finansiera. och privatisera ännu mera och beskatta än mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 On 2022-05-31 at 09:29, skrev Baa: Inte för att det på något sätt påverkar mitt liv, men småirriterande är överföring av penningar mellan två svenska banker verksamma samma land, skadet behöva ta 6 timmar? Här i Thailand tar det två sekunder....just saying... Herre gud det tar 6 timmar stackars dej, vad skulle du handla som du inte kunde vänta sex timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Herre gud det tar 6 timmar stackars dej, vad skulle du handla som du inte kunde vänta sex timmar Ska man köpa en bil vill man ju inte stå och vänta 6 timmar på att överföringen ska gå igenom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Precis nyss, skrev rolba: Ska man köpa en bil vill man ju inte stå och vänta 6 timmar på att överföringen ska gå igenom. Klarar man inte 6 timmars väntan ska man inte köpa en bil, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Klarar man inte 6 timmars väntan ska man inte köpa en bil, Huva På 6 timmar hinner många andra att köpa den om det är ett fynd. Dubbel Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 14 minuter sedan, skrev rolba: På 6 timmar hinner många andra att köpa den om det är ett fynd. Dubbel Huva Har köpt många fordon i Thai inga problem att dom väntar, är köparen ärlig i sitt snack inga problem, tror inte det är problemet som Baa menar, Får ringa han och fråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Vad jag tycker är skit är att när man beställer från Auto doc tar det ca 8 dagar innan man får det. Bakhjulslagren till min Ford har tagit den tiden. Nu är det ingen bil jag behöver dagligen men ändå. Dom har billiga reservdelar och många företag som säljer bildelar köper från Auto doc, kallar det orginal delar och lägger på200 % på priset HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 44 minuter sedan, skrev Boa52: Har köpt många fordon i Thai inga problem att dom väntar, är köparen ärlig i sitt snack inga problem, tror inte det är problemet som Baa menar, Får ringa han och fråga Det var ju överföring mellan SVENSKA banker han inte var nöjd med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 26 minuter sedan, skrev Boa52: Vad jag tycker är skit är att när man beställer från Auto doc tar det ca 8 dagar innan man får det. Bakhjulslagren till min Ford har tagit den tiden. Nu är det ingen bil jag behöver dagligen men ändå. Dom har billiga reservdelar och många företag som säljer bildelar köper från Auto doc, kallar det orginal delar och lägger på200 % på priset HUVA Autodoc brukar vara snabba om man väljer direktbetalning. Men du kanske inte litar på dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Klarar man inte 8 dagars väntan ska man inte köpa bildelar på nätet, Huva😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Klarar man inte 8 dagars väntan ska man inte köpa bildelar på nätet, Huva😉 Du ska nog inte räkna med att han förstår sambandet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 30 minuter sedan, skrev rolba: Autodoc brukar vara snabba om man väljer direktbetalning. Men du kanske inte litar på dem? Klart jag bet direkt men om du har ett fordon du behöver nästan varje dag, svårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Nu är det ingen bil jag behöver dagligen men ändå. 1 minut sedan, skrev Boa52: Klart jag bet direkt men om du har ett fordon du behöver nästan varje dag, svårt 🤔 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 3 minuter sedan, skrev Mankan: Du ska nog inte räkna med att han förstår sambandet. Jag skrev ju om det, men du kan inte läsa som vanligt. Men i mitt tycke för lång leveranstid, 7 - 8 dar. Om du måste använda bilen blir det svårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 2 minuter sedan, skrev Mankan: 🤔 Du hänger inte med Forden behöver jag inte varje dag men skulle det vara en Bil jag behöver varje dag 7 - 8 dar för länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu