UglyFarang Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 On 2022-05-08 at 14:38, skrev Kötthandlarn: När pensionärparet tar kundvagnen genom den bemannade snabbkassan (max 15 varor) på Ica Maxi med närmare 30 varor och sedan delar upp köpet mellan sig med varsitt betalkort (som förmodligen är kopplat till samma konto) bara för att spara lite tid...🤬 Va fan, ni är pensionärer och har väl all tid i världen....😉😉 När jag blir pankis så ska jag köpa en A-traktor och ligga och slicka mittlinjen varje morgon och kväll som hämnd på de jävla snorungarna som gör just det nu! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 On 2022-05-12 at 01:29, skrev Koh Changer: Att klockan är 01.24, och cirkulationspumpen i husvagnen började låta som en skördetröska. Ska upp om nån timme o jobba en lång dag. Har försökt knacka på fanskapet, den tystnar. En sekund. Sen låter den som en heljävla skördetröskearme en stund, för att sen gå ner till ca 100 decibel. Det blir en kul dag i morgon. På min sista vagn så hade jag 2 cirkpumpar, en för 12 volt och en för 230 volt så bara att byta system om det är möjligt. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 16 minuter sedan, skrev UglyFarang: På min sista vagn så hade jag 2 cirkpumpar, en för 12 volt och en för 230 volt så bara att byta system om det är möjligt. Om du byter till borstlös motor så överlever den dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 1 minut sedan, skrev Nicholas: Om du byter till borstlös motor så överlever den dig. Absolut men frågan är om det finns i cirkpumpar till husvagnar. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 On 2022-05-17 at 22:17, skrev Batting: Andra världskriget är inte det första samtalsämnet som jag försöker ta upp när jag är i England. Åker du för frukosten? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jaha, jag har inte blivit tillräckligt gammal för att bära "gammelgubbkalsonger" med Y-front ännu men den tiden kommer nog också om ett tag.....🤪 Hade aldrig velat hamna i ett sovrum med en vacker dam och hon skulle behöva se en gubbfet jäkel i Y-frontkalsonger...... Hävdar dock fortfarande att nedan kalsonger regerar....... Ops ops vad säger dinna dambekanta om dom?? Eller är du solo? Kanske bör du byta sort! 🤔🤔😲😲😉😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 14 minuter sedan, skrev Issanbonde: Ops ops vad säger dinna dambekanta om dom?? Eller är du solo? Kanske bör du byta sort! 🤔🤔😲😲😉😎 Läste du mitt inlägg till fullo? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Tror jag skall polisanmäla Värmdö Kommun! Min fru har ett fast jobb på Nacka Kommun 8 timmar per dag! Sedan ringer Värmdö och undrar om inte hon kan komma efter Nacka jobbet och hjälpa dom med gamla för dom har personalbrist! Nu 19,00 ringer frugan å säger att hon måste jobba även natt! Detta har nu pågått i ca 5 år så dom har helt enkelt kidnappat min fru som jag tog hit för 12 år sedan för att just det ha en fru! Vad fan!!!!??? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev audirs2: Tror jag skall polisanmäla Värmdö Kommun! Min fru har ett fast jobb på Nacka Kommun 8 timmar per dag! Sedan ringer Värmdö och undrar om inte hon kan komma efter Nacka jobbet och hjälpa dom med gamla för dom har personalbrist! Nu 19,00 ringer frugan å säger att hon måste jobba även natt! Detta har nu pågått i ca 5 år så dom har helt enkelt kidnappat min fru som jag tog hit för 12 år sedan för att just det ha en fru! Vad fan!!!!??? Hon måste tjäna bra med 2 jobb varav ena natt. Ska hon jobba åt Nacka imorgon också? Ändrades Maj 26, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 41 minuter sedan, skrev audirs2: Tror jag skall polisanmäla Värmdö Kommun! Min fru har ett fast jobb på Nacka Kommun 8 timmar per dag! Sedan ringer Värmdö och undrar om inte hon kan komma efter Nacka jobbet och hjälpa dom med gamla för dom har personalbrist! Nu 19,00 ringer frugan å säger att hon måste jobba även natt! Detta har nu pågått i ca 5 år så dom har helt enkelt kidnappat min fru som jag tog hit för 12 år sedan för att just det ha en fru! Vad fan!!!!??? Du fick i alla fall ha ditt roliga på nätterna i 7 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Hon måste tjäna bra med 2 jobb varav ena natt. Ska hon jobba åt Nacka imorgon också? Får kolla! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Hon måste tjäna bra med 2 jobb varav ena natt. Ska hon jobba åt Nacka imorgon också? Hon hade brutto 616,000.- föra året!💪 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 3 timmar sedan, skrev UglyFarang: Åker du för frukosten? Bland allt annat, ja. Annars? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 On 2022-05-26 at 14:59, skrev Enis: Dessa djävla boxers, sjukt obekvämt klädesplagg, som säljs i varenda djävla klädesaffär var hittar man vanliga herrkalsonger / enis Jula Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 On 2022-05-26 at 14:59, skrev Enis: Dessa djävla boxers, sjukt obekvämt klädesplagg, som säljs i varenda djävla klädesaffär var hittar man vanliga herrkalsonger / enis Överskottsbolaget. Finns väl ingen som frivilligt använde Y-front år 2022? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Hyrde bil i Arlanda. Parkerade som vanligt, betalade via Easypark appen. Glömde bara lägga till hyrbilens reg nr i appen så hade liksom parkerat min egen bil som står i Kallax. Kom till bilen efter en timme när appen pipande en påminnelse. Säg en gul pappers slinga långt innan, 700 sek bara. Nu har man betalat parkering och ska även betala parkeringsböter. Jävla skit att man är glömsk. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 23 timmar sedan, skrev audirs2: Tror jag skall polisanmäla Värmdö Kommun! Min fru har ett fast jobb på Nacka Kommun 8 timmar per dag! Sedan ringer Värmdö och undrar om inte hon kan komma efter Nacka jobbet och hjälpa dom med gamla för dom har personalbrist! Nu 19,00 ringer frugan å säger att hon måste jobba även natt! Detta har nu pågått i ca 5 år så dom har helt enkelt kidnappat min fru som jag tog hit för 12 år sedan för att just det ha en fru! Vad fan!!!!??? Man får lätt personalbrist när man betalar skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 21 timmar sedan, skrev Batting: Bland allt annat, ja. Annars? Jag har endast varit i England/Storbritannien pga flygplansbyte men skulle gärna åka dit och hyra bil eller MC och snurra runt lite med några goda vänner i sällskap. Det enda land jag har åkt till för att äta frokost är faktiskt Danmark och specifikt till Rungsted Kro, deras frokostplade var fantastisk! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 24 minuter sedan, skrev UglyFarang: Jag har endast varit i England/Storbritannien pga flygplansbyte men skulle gärna åka dit och hyra bil eller MC och snurra runt lite med några goda vänner i sällskap. Det enda land jag har åkt till för att äta frokost är faktiskt Danmark och specifikt till Rungsted Kro, deras frokostplade var fantastisk! Min mamma är uppväxt 300 meter från den krogen. Morfar hade en stor villa där han drev pensionat längs strandvejen alldeles norr om krogen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 On 2022-05-26 at 14:59, skrev Enis: Dessa djävla boxers, sjukt obekvämt klädesplagg, som säljs i varenda djävla klädesaffär var hittar man vanliga herrkalsonger / enis Riktiga kalsonger finns på Lidl med jämna mellanrum. Brukar handla på mej ett lager när de dyker upp. Bra kvalité och lågt pris. De har även bra strumpor i 5-pack. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 On 2022-05-26 at 14:59, skrev Enis: Dessa djävla boxers, sjukt obekvämt klädesplagg, som säljs i varenda djävla klädesaffär var hittar man vanliga herrkalsonger / enis Kan man inte hitta kalsonger som passar en, har man dj problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Tallviking: Min mamma är uppväxt 300 meter från den krogen. Morfar hade en stor villa där han drev pensionat längs strandvejen alldeles norr om krogen Vi har seglat över ganska många gånger just för deras frokostplade men de senaste åren har jag tyvärr inte seglat alls. Då förmodar jag att din mor och morfar kände Simon Spies, han och hans Papillon(har jag för mej att det var) brukade äta där. Ändrades Maj 27, 2022 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Vi har seglat över ganska många gånger just för deras frokostplade men de senaste åren har jag tyvärr inte seglat alls. Då förmodar jag att din mor och morfar kände Simon Spies, han och hans Papillon(har jag för mej att det var) brukade äta där. Vet ej. Mormor och morfar skilde sig efter andra världskriget och mormor och mamma flyttade till Mölle och började jobba på Grand Hotel där. Villan morfar hade i många år ligger strax norr om krogen längs strandvägen. Denna bilden är tagen på huset 1936 men det ser ungefär likadant ut idag. Har stannat till utanför några gånger när man åkt förbi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 3 minuter sedan, skrev Tallviking: Vet ej. Mormor och morfar skilde sig efter andra världskriget och mormor och mamma flyttade till Mölle och började jobba på Grand Hotel där. Villan morfar hade i många år ligger strax norr om krogen längs strandvägen. Denna bilden är tagen på huset 1936 men det ser ungefär likadant ut idag. Har stannat till utanför några gånger när man åkt förbi Mycket vackert område, jag har tagit många långa promenader där när vi har legat med båten i hamnen. Det är ju ganska passande att du bosätter dej i Tågarp nu med tanke på ditt ursprung, har du eldstäder till båda skorstenarna i nya huset? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 On 2022-05-26 at 14:59, skrev Enis: Dessa djävla boxers, sjukt obekvämt klädesplagg, som säljs i varenda djävla klädesaffär var hittar man vanliga herrkalsonger / enis Trosor? Finns på damavdelningen, är boxer obekväma så har du förmodligen köpt för små ,eller är ovanligt välhängd vad det gäller både korv o ägg. Gissar på det förstnämnda😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu