ThailandNovise Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 8 minuter sedan, skrev Rillex: Eftersom jag tillhör den skaran där cm är lättare än inches (tum) så får man oavbrutet sitta med översättningsprogram. kan tillägga att många överdriver 😉 Är 1 cm lättare än 1 tum.🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev ThailandNovise: Är 1 cm lättare än 1 tum.🤔 Att räkna ut…Men nu vart jag kryptisk. Du har varit på fel internetsidor helt enkelt… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 att man aldrig mer kan bjuda hit släkten för då lär man gå i konkurs då landsfiskalen gjort hembesök hos min dunkleverantör Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 5 minuter sedan, skrev Enis: att man aldrig mer kan bjuda hit släkten för då lär man gå i konkurs då landsfiskalen gjort hembesök hos min dunkleverantör Enis Serva Seaten så tar vi en tur till Tyskland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Precis nyss, skrev rolba: Serva Seaten så tar vi en tur till Tyskland Räcker en vecka ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 57 minuter sedan, skrev Issanbonde: Räcker en vecka ju Får väl vara nyktra på tisdagar och åka då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Undrar hur min schnitzel kommer att smaka efter den här misshandeln av stekpannan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 timme sedan, skrev jlh66: skojar du nu? Nejdå, @Issanbondekänner kocken (Eat). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Att det är så förbannat svårt att sluta snusa. Efter en dryg månad snusar jag fortfarande papper..,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2022 1 timme sedan, skrev M33: Att det är så förbannat svårt att sluta snusa. Efter en dryg månad snusar jag fortfarande papper..,, Ja, det är nog mer vanan än nikotinet som är knepig att bli av med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 22 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, det är nog mer vanan än nikotinet som är knepig att bli av med. Så är det, tänker på snus all vaken tid känns det som. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Irriterar mig på dom här stora andelsspelen. Förstör för oss små spelare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, det är nog mer vanan än nikotinet som är knepig att bli av med. Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, det är nog mer vanan än nikotinet som är knepig att bli av med. Har för mig jag körde med bommulstussar i 3-4 månader innan jag vågade sluta med det. Själva nikotinberoendet försvann efter bara några dagar, men att tungan inte skulle ha något att flytta på under läppen, var värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2022 33 minuter sedan, skrev Nicholas: Nej Jaha…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2022 2 timmar sedan, skrev M33: Så är det, tänker på snus all vaken tid känns det som. Ska jag sluta snusa så är det gymmet som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ska jag sluta snusa så är det gymmet som gäller. Sluta gymma är enkelt 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2022 12 minuter sedan, skrev M33: Sluta gymma är enkelt 😜 Jo tack. Jag är inne på mitt 10:e år utan gym. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jo tack. Jag är inne på mitt 10:e år utan gym. Det viktigaste är att man har ett gymkort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Kön till max på arlanda! Snart blir det mord! Av mig för frun och pojkarna är hungriga😄😬 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 1 minut sedan, skrev Oskarudon: Kön till max på arlanda! Snart blir det mord! Av mig för frun och pojkarna är hungriga😄😬 Kan du köpa med dig en Max Original med en extra hot creole dip? Betalar vid ankomst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 1 minut sedan, skrev Oskarudon: Kön till max på arlanda! Snart blir det mord! Av mig för frun och pojkarna är hungriga😄😬 Så mycket folk som inte har loungeaccess, hur överlever de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 8 minuter sedan, skrev Oskarudon: Kön till max på arlanda! Snart blir det mord! Av mig för frun och pojkarna är hungriga😄😬 Europas mest dysfunktionella flygplats. Swedavia from hell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 1 timme sedan, skrev apknug: Se det positiva. Ni fick gå före i säkerhetskontrollen för att ni är barnfamilj. Åkte för nån vecka sen med 07.00 flight en fredag klarade oss på 30 minuter i säkerhetskontrollen. Ser inte fram mot nästa tur, jävla Swedavia Nu öppnas term 4 så det torde bli bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 4 minuter sedan, skrev apknug: Men det är väl samma säkerhetskontroll? Man kommer ju utanför sky city för att komma dit. Det blir totalt fler öppna säkerhetskontroller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu