M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 minut sedan, skrev Tommy: Att jag nyss glömde att jag kokade ägg... De kokade i en halvtimme, ungefär... Undrar om jag kan få lika många hat-kommentarer som Maitan fick för nåt kokt ägg, om jag lägger in bilder på äggen här (lite grönt runt gulan e de)??? Maitan hade väl, en god dag, viss gula i närheten av grönan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 minut sedan, skrev Amigo: Men jag är själv jävligt nöjd med resultatet, det är väl huvudsaken? Det blev faktiskt bättre än jag hade tänkt. Soffan ska stå i vårat kök, inte på nån utställning. Lite att jämföra, tapetseraren skulle ha tagit 3 050 SEK, själv fixade jag det för 105 SEK + ca en timmes jobb. Ja, du gjorde ett annorlunda jobb till ett annorlunda pris. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Precis nyss, skrev M33: Maitan hade väl, en god dag, viss gula i närheten av grönan. Jo, men om inte gulan blir till pulver när man blåser hårt på den, så är ägget löskokt! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 7, 2022 7 minuter sedan, skrev apknug: Enhet, ja, redovisningsenhet troligen. EuroBonus AB bildades 2019, om nu EuroBonus ligger där avsaknad av aktiviteter är mystiskt.... Jag är, faktiskt, i Poznan över helgen på min SAS EuroBonus poäng som höll på att gå ut. Retade upp mig på skatter och avgifter jag fick betala men nödutgångsplats vägde i viss mån upp. Gillar CRJ 900 med lite pax, känns !inte som fattigmans privatjet, i brist på first. CRJ är riktigt bra och klart comfortablaste flyget om man sitter så långt fram som möjligt (bulkhead undantaget). Tyst och mjukt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Tjejer som tillgjort börjat byta ut "Ä-ljud" mot "I". Pengar, blir "Pingar", sängar blir "Singar", Täcken blir "Ticken" o.s.v. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 (ändrad) Dubbel Ändrades Maj 7, 2022 av samet . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 2 timmar sedan, skrev apknug: Enhet, ja, redovisningsenhet troligen. EuroBonus AB bildades 2019, om nu EuroBonus ligger där avsaknad av aktiviteter är mystiskt.... Jag är, faktiskt, i Poznan över helgen på min SAS EuroBonus poäng som höll på att gå ut. Retade upp mig på skatter och avgifter jag fick betala men nödutgångsplats vägde i viss mån upp. Gillar CRJ 900 med lite pax, känns !inte som fattigmans privatjet, i brist på first. Poäng som går ut? Förstår inte riktigt... är det något nytt påhitt? Kom du inte längre än till Poznan i minus... kan det ju inte varit mycket mer än andrejs wienerbrödspoäng du hade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 32 minuter sedan, skrev Batting: Tjejer som tillgjort börjat byta ut "Ä-ljud" mot "I". Pengar, blir "Pingar", sängar blir "Singar", Täcken blir "Ticken" o.s.v. Du får flytta till samma ort som mig, här hör man tjejer ropa med tydligt uttalade "Ä-ljud" varje dag: "Häälloo Häändsome mään"! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 21 minuter sedan, skrev spooncreek: Du får flytta till samma ort som mig, här hör man tjejer ropa med tydligt uttalade "Ä-ljud" varje dag: "Häälloo Häändsome mään"! Ja utländska brytningar kan vara ganska gulliga, och inte alls tillgjorda. Jag kommer ihåg första gången som jag besökte det där trätemplet i Pattaya, "Tempel of Truth" tror jag det heter. Jag löste inträde och skulle gå iväg och titta på den fantastiska skapelsen. Jag råkade då gå åt fel håll varpå hon som satt i kassan kom utspringande efter mig. "-Häääölloo Visitoooor, Visitooooor, Visitooooor!", ropade hon andfått för att påkalla min uppmärksamhet. Jag tyckte det lät så gulligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 14 timmar sedan, skrev M33: Hade nog kvittat vilken tråd eller vilket forum va? Där sätter jag punkt för dig .Det är faktiskt väldigt viktigt att saker och ting hamnar i rätt tråd. Annars blir det ju total anarki här på forumet🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 När pensionärparet tar kundvagnen genom den bemannade snabbkassan (max 15 varor) på Ica Maxi med närmare 30 varor och sedan delar upp köpet mellan sig med varsitt betalkort (som förmodligen är kopplat till samma konto) bara för att spara lite tid...🤬 Va fan, ni är pensionärer och har väl all tid i världen....😉😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: När pensionärparet tar kundvagnen genom den bemannade snabbkassan (max 15 varor) på Ica Maxi med närmare 30 varor och sedan delar upp köpet mellan sig med varsitt betalkort (som förmodligen är kopplat till samma konto) bara för att spara lite tid...🤬 Va fan, ni är pensionärer och har väl all tid i världen....😉😉 Det finns inga som har så mycket att hinna med var dag som oss pankisar 😉 Ändrades Maj 8, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: När pensionärparet tar kundvagnen genom den bemannade snabbkassan (max 15 varor) på Ica Maxi med närmare 30 varor och sedan delar upp köpet mellan sig med varsitt betalkort (som förmodligen är kopplat till samma konto) bara för att spara lite tid...🤬 Va fan, ni är pensionärer och har väl all tid i världen....😉😉 Nja jag vet inte, jag tycker att det blev väldigt dåligt med tid så fort som jag gick i pension. Jag förstår inte hur jag hann med att jobba. Men stå i vägen, det ska du vet att det kommer det alltid att finnas tid till! Det är ju liksom våran uppgift. Om du ser en pensionär som sniglar sig fram i trafiken med en skuggande hand framför ögonen mot den bländande solen istället för att fälla ner solskyddet så kan det vara jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 Lövblåsar, dessa förbannade lövblåsar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 Vilken lycka! Dubbla gurkor, fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: När pensionärparet tar kundvagnen genom den bemannade snabbkassan (max 15 varor) på Ica Maxi med närmare 30 varor och sedan delar upp köpet mellan sig med varsitt betalkort (som förmodligen är kopplat till samma konto) bara för att spara lite tid...🤬 Va fan, ni är pensionärer och har väl all tid i världen....😉😉 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det finns inga som har så mycket att hinna med var dag som oss pankisar 😉 Som jag ser det, så har Pensionärerna MINDRE tid än de som är yngre, så låt dem gå före, och få tid över till det resterande livet! Men jag kan tänka mej att det vore bra om det var typ, lite pensionärsrabatt på tider då de som arbetar inte har tid att handla... MVH MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 6 timmar sedan, skrev Tommy: Som jag ser det, så har Pensionärerna MINDRE tid än de som är yngre, så låt dem gå före, och få tid över till det resterande livet! Men jag kan tänka mej att det vore bra om det var typ, lite pensionärsrabatt på tider då de som arbetar inte har tid att handla... MVH MVH Undvik tisdagar och onsdagar på ICA för då har pensionärerna rabattdagar https://www.ica.se/butiker/kvantum/goteborg/ica-focus-1735/butiken/seniorrabatt/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 On 2022-05-03 at 14:19, skrev Soengsang: Folk som hotar folk med pajaser o sen tror det e glömt! @husse Ronny ❤️❤️❤️❤️😥❤️ Ja du sanningen om din vän Ronny är tydligen farlig för dig, Jag tog fram sanningen om den stormyglaren och många gråter, det trodde dom inte om sin favorit Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 21 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: När pensionärparet tar kundvagnen genom den bemannade snabbkassan (max 15 varor) på Ica Maxi med närmare 30 varor och sedan delar upp köpet mellan sig med varsitt betalkort (som förmodligen är kopplat till samma konto) bara för att spara lite tid...🤬 Va fan, ni är pensionärer och har väl all tid i världen....😉😉 Det är väl det dom inte har, all tid! Bara resten som e kvar! Slutet tickar på bakom hörnet, fast det vet inte ni "ungdomar"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 10 timmar sedan, skrev husse: Ja du sanningen om din vän Ronny är tydligen farlig för dig, Jag tog fram sanningen om den stormyglaren och många gråter, det trodde dom inte om sin favorit Men ge dig nu Husse, om du är så full av hat mot så många här vad är det som lockat dig tillbaka undrar jag. Misstänker att vi har liknande ålder så även du borde lärt hur man behandlar sin omgivning. Du får gärna gärna kasta skit på mig men snälla svara också på frågan. Hoppas ni får det skoj på träffen i STHLM. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 32 minuter sedan, skrev Broskan: Men ge dig nu Husse, om du är så full av hat mot så många här vad är det som lockat dig tillbaka undrar jag. Misstänker att vi har liknande ålder så även du borde lärt hur man behandlar sin omgivning. Du får gärna gärna kasta skit på mig men snälla svara också på frågan. Hoppas ni får det skoj på träffen i STHLM. //Broskan Hej eftersom många kastar skit på mig, så kastar jag bara tillbaka, svårare är det inte Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Person A, "Det var du som började." Person B, "Nej det var du som började" Nej du Nej du Du började Du startade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 6 minuter sedan, skrev husse: Hej eftersom många kastar skit på mig, så kastar jag bara tillbaka, svårare är det inte Tack för ett städat svar 👍 "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 56 minuter sedan, skrev husse: Hej eftersom många kastar skit på mig, så kastar jag bara tillbaka, svårare är det inte Speciellt Ronny då.... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Att SAS suger getpung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu