Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev Enis:

Olästa inläggknappen på telefonen

vetefaan hur många gånger jag tryck på den när jag vill bifoga en bild

enis

Eller denna, tryck på + tecknet. Vilket jävla + tecken. Tryckt bort bilden åtskilliga gånger. 

IMG_20211127_212620.jpg.b4a25223e46da1571abe7e8a51745c93.jpg

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev MickeN:

Att rest Roma höjt priset på Paulaner från 72kr till 85kr. 

Definitivt inte ett sunkhak. 

Utanför min paygrade. 

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev rolba:

Eller denna, tryck på + tecknet. Vilket jävla + tecken. Tryckt bort bilden åtskilliga gånger. 

Så mycket bilder som du skickar in må du väl vara den som har minst problem med +-knappen!

Fortsätt att förgylla mpr, m.h.a. +-knapps ersättaren.

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev rolba:

Ändrat lite i text.

Det var en kvarleva från tidigare version.

Dela på andra sajter

Inte så irriterande kanske, mer nåt jag förundras över; den enorma tid unga kvinnor spenderar i badrummet på morgonen!

Ett av jordens mysterier...🐸

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev frogfish:

Inte så irriterande kanske, mer nåt jag förundras över; den enorma tid unga kvinnor spenderar i badrummet på morgonen!

Ett av jordens mysterier...🐸

Här har du förklaringen! Innan de provat alla kombinationer och finjusterat alla inställningar har det gått en del tid. Vi borde vara glada att de kommer ut samma dag som de går in på toa.

2084793278_tvsystem.jpg.8f574aff59c80a6088b9e5b76e991f8c.jpg

Dela på andra sajter

Det här med att thai alltid tror att det är ok att avbryta när man pratar engelska. Nu röt jag till åt en kärring som avbröt mig och frugan 3 ggr på 1 minut, fan nån måtta får det vara. Hon gick hem, blev väl kränkt av farangen🐸

Dela på andra sajter

Frugan (även fast jag älskar henne).

Hon visar ett meddelande med en massa thai-tecken och siffrorna 1500. Så jag frågar "What is this?". Får till svar "fifteen hundred" (det enda jag förstår i meddelandet)...

Tydligen skulle jag fattat att det var taxi-priset till Suvvan tor, då vi pratade om det igår. Ibland är man en riktig idi*t...😁

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev frogfish:

Frugan (även fast jag älskar henne).

Hon visar ett meddelande med en massa thai-tecken och siffrorna 1500. Så jag frågar "What is this?". Får till svar "fifteen hundred" (det enda jag förstår i meddelandet)...

Tydligen skulle jag fattat att det var taxi-priset till Suvvan tor, då vi pratade om det igår. Ibland är man en riktig idi*t...😁

Japp, såna "självklarheter" dyker det upp här med titt som tätt. Sen undrar man ibland över logiken. En nytvättad vinterjacka som inte tål att centrifugeras, dvs piiseblöt, skulle hängas på en torkställning i vardagsrummet. Där är det parkettgolv och därmed rätt olämpligt att det droppas 10 liter vatten på. Jag betraktade showen en bra stund med skålar och handdukar på golvet, innan jag lite förbigående ställde frågan varför hon inte hängde den på en galge i toaletten där det ändå är kaklat och det finns golvbrunn? Ok, you do! var det smått surmulna svaret. 😁

Pessimist blir inte besviken

Dela på andra sajter

Att det skiljer sig så ini förbannat i pris att få ett PT-PRC-test .Måste ta ett på söndag för att hinna få svar4500/2 på söndag 1990 dagen efter

Måne

Dela på andra sajter

När jag ändå är igång, det här j*vla mobilanvändandet...

Frugan och jag sitter och äter middag ute (kidsen har pizza hemma som de vill). Den äldste har fått jobb idag och alla, inte minst jag, är jätteglada. Men här börjar det. Dottern har 1000 frågor om saker (inte akuta) och pepprar med meddelanden. Ringa är ju tydligen så "gammalt". Och frugan ska svara på allt. Jag skriver att vi är hemma om en timme och svarar på allt då, men nån som tror att det funkar? Är det inte "instant" för dagens generation kan man lika gärna låta bli...

Hoppas jobbet innefattar att leva online...

Dela på andra sajter

Dumma kärringar!

Ett gäng kärringar sitter runt stenbordet (mitt) och dricker som vanligt. En trevlig tant kommer och det finns tydligen inte plats. Jag tittar på dem och flyttar på ishinken som står på ena bänken, och se tydligen finns det plats. Alla tittar på farangen som han är idi*t. Sen är det bas.

TiT...🐸

Dela på andra sajter

Frugans tysta lek och blickar, man vet ju själv att man "kan" ha gjort fel.
Varför inte ta upp det på en gång, utan det ska lekas tysta leken.
Så att en annan får dåligt samvete, och köpa nåt fint till henne.

Så den fan som kom på tysta leken, den jäveln kan jag irritera mig på.

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Fast då måste du ha right om tid? Eller är det det här PCR express med lång svarstid? Ska du flyga till Thailand så gäller 72 h innan avresa.

Har nu bokat om till måndag och får svar på kvällen samma dag 600 sparat😆 fast fortfarande dyrt att inte bo i Stockholm

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
8 timmar sedan, skrev måne:

Har nu bokat om till måndag och får svar på kvällen samma dag 600 sparat😆 fast fortfarande dyrt att inte bo i Stockholm

Alla Örebroare vet att Vaccina på Köpmansgatan 46 tar 995kr/test

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Både ICA maxi och Willys har erbjudande på glass i veckan. 

25 spänn för flerpack piggelin på ica och 4 pack vanilj och choklad strutar av okänt märke på Willys. 

Precis vad man är sugen på nu när vintern slagit till. 

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Alla Örebroare vet att Vaccina på Köpmansgatan 46 tar 995kr/test

Det funkar inte för oss,vi ska åka på en tisdag och behöver svaret på måndag+att de stänger 14.30 lördag och har stängt söndag.Det priset gäller inte i Örebro,1495 pga,de skickar till lab i Stockholm(förklaringen jag fick)Nu har det löst sig med detta till en kostnad av 1990/2,det kostar att ligga på topp.

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 timmar sedan, skrev måne:

Det funkar inte för oss,vi ska åka på en tisdag och behöver svaret på måndag+att de stänger 14.30 lördag och har stängt söndag.Det priset gäller inte i Örebro,1495 pga,de skickar till lab i Stockholm(förklaringen jag fick)Nu har det löst sig med detta till en kostnad av 1990/2,det kostar att ligga på topp.

Jag hade samma problem som du, fast i Umeå var det bara mån-fre man gjorde tester, så jag tog en hotellkväll i Stockholm. 

Dela på andra sajter

är... Thailändskor .... punkt 🤣

Några vänner sitter på max ett par meters avstånd i från varandra...

men de SKRIKER till varandra när de pratar och diskuterar

Är 100% av alla Thailänskor DÖVA och tror att det hörs bättre om de SKRIKER

/ Enis som de fakto är hörselskadad med hör denna kakafoni så man blir galen....

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Enis:

/ Enis som de fakto är hörselskadad med hör denna kakafoni så man blir galen....

Titta på alla såpor dom tittar på via Youtube etc. Alla skriker på varandra där också

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Enis:

Man kan ju slå dövörat till 😎

Måne

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev rolba:

Blixtinkallad ny personal på McFly's. Alla tidigare uthyrda.

20211201_202823.thumb.jpg.72c3fb619b63440095518e82b860aa99.jpg

En fråga, hur kommer det sig att han bjuder på BBQ?

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev 65Selander:

En fråga, hur kommer det sig att han bjuder på BBQ?

Drar väl kunder även resten av veckan.

Innan covid bjöd de även på lördagar.

Nu kör de fri killerpool på fredagar med 1000 baht till vinnaren. Går ihop om de säljer 20 öl misstänker jag. 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...