audirs2 Inlagd Augusti 17, 2021 Dela Inlagd Augusti 17, 2021 On 2021-08-15 at 22:24, skrev Tommy: En av många fördelar med att ha en högerstyrd bil är att ytterst få idi*ter parkerar för nära förardörren på min gamla KIA, då får de ju själva problem att ta sej ur sina bilar! En fördel med att ha en gammal bil är att om någon trots allt parkerar för nära förardörren, så bryr jag mej väldigt lite om om jag "råkar" repa lacken på min dörr mot den andra bilens dörr, när jag klämmer mej in på förarplatsen, det spelar lixom väldigt liten roll, för mej... MVH KIA = Kill Intelligent Asholes!😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 On 2021-08-16 at 06:50, skrev Alarik: Vi klarar i alla fall av att hitta en English breakfast.... Att upprepa samma sak år ut och år in tyder inte på någon större intelligens. Dårar brukar vara bra på att göra samma sak hela tiden utan att tröttna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 6 minuter sedan, skrev Batting: Att upprepa samma sak år ut och år in tyder inte på någon större intelligens. Dårar brukar vara bra på att göra samma sak hela tiden utan att tröttna. Ja, du gör ju misstag hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 2 timmar sedan, skrev Alarik: Ja, du gör ju misstag hela tiden. Och det har du gjort till ditt problem, eller....va? Man ska kunna skratta åt sig själv, och bjuda på sina misstag, men på denna sidan i sällskap med sådana som dig så börjar man ju undra. Det vore väl bra trist om alla försökte framställa sig själva som lyckade och framgångsrika? Det är precis vad du försöker göra genom att trycka ner bl.a. mig. Vad får du ut av det? Du måste vara en mycket olycklig människa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 2 timmar sedan, skrev Batting: Och det har du gjort till ditt problem, eller....va? Man ska kunna skratta åt sig själv, och bjuda på sina misstag, men på denna sidan i sällskap med sådana som dig så börjar man ju undra. Det vore väl bra trist om alla försökte framställa sig själva som lyckade och framgångsrika? Det är precis vad du försöker göra genom att trycka ner bl.a. mig. Vad får du ut av det? Du måste vara en mycket olycklig människa. ja, du har då inte några problem med att skapa tillfällen att skratta åt dig själv. Men i övrigt tycks du ha många problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 46 minuter sedan, skrev Alarik: ja, du har då inte några problem med att skapa tillfällen att skratta åt dig själv. Men i övrigt tycks du ha många problem. Lägg ner nu...... /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 4 timmar sedan, skrev Batting: Man ska kunna skratta åt sig själv, och bjuda på sina misstag, Och där tycker du att du är ett föredöme då eller? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 6 minuter sedan, skrev apknug: Då fortsätter vi lite då........ Ja kör på bara................. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 3 timmar sedan, skrev Mankan: Ja kör på bara................. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 5 timmar sedan, skrev Alarik: ja, du har då inte några problem med att skapa tillfällen att skratta åt dig själv. Men i övrigt tycks du ha många problem. Har DU några problem med det? Det är ju skrämmande. Jag inbillar mig att vi alla är ganska mogna gubbar här, men alla verkar inte direkt vuxna. Är du runt 60 och sitter och beter dig som en mobbare i mellanstadiet? Det är nästan lite äckligt. Vad är det för ett mongo man har i andra änden på tråden liksom. Har du inte utväxlats alls sedan mellanstadiet, eller var det så att det var du som var mobbad? Nu när du sitter vid ett tangentbord så har du en chans att ge igen. Ja jag vet inte, jag försöker bara förstå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 40 minuter sedan, skrev Batting: Har DU några problem med det? Det är ju skrämmande. Jag inbillar mig att vi alla är ganska mogna gubbar här, men alla verkar inte direkt vuxna. Är du runt 60 och sitter och beter dig som en mobbare i mellanstadiet? Det är nästan lite äckligt. Vad är det för ett mongo man har i andra änden på tråden liksom. Har du inte utväxlats alls sedan mellanstadiet, eller var det så att det var du som var mobbad? Nu när du sitter vid ett tangentbord så har du en chans att ge igen. Ja jag vet inte, jag försöker bara förstå. Ja se där, nu slets mobbingkortet upp igen. Bra jobbat Gråben.🤣 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 (ändrad) 43 minuter sedan, skrev Batting: Har DU några problem med det? Det är ju skrämmande. Jag inbillar mig att vi alla är ganska mogna gubbar här, men alla verkar inte direkt vuxna. Är du runt 60 och sitter och beter dig som en mobbare i mellanstadiet? Det är nästan lite äckligt. Vad är det för ett mongo man har i andra änden på tråden liksom. Har du inte utväxlats alls sedan mellanstadiet, eller var det så att det var du som var mobbad? Nu när du sitter vid ett tangentbord så har du en chans att ge igen. Ja jag vet inte, jag försöker bara förstå. De kallas inte "Mongo" längre, tydligen är de drabbade av nåt som kallas "Downs syndrom", men gamla övermogna gubbar är ju inte så politiskt korrekta, så jag fattar! Du menar antagligen "Okänslig idi*t". MVH Ändrades Augusti 18, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Påminner starkt om en viss sagoboksberättekse utspelat i Uppsala med omnejd, finns ett par fegisar som älskar att stå på sidan och heja på när elaka Måns gjort sitt... Bill o Bull har återuppstått. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev Krille: Lägg ner nu...... /Krille Vad menar du. Skall jag ta emot skit från en som vräker ur sig vad skit som helst, snackar om att hen blir mobbad men själv vräker ur sig både det ena och det andra men själv inte tåler det minsta. Frikostig med att ge nedsättande namn är hen. Helt utan humor är hen också. Ändrades Augusti 19, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Batting: Har DU några problem med det? Det är ju skrämmande. Jag inbillar mig att vi alla är ganska mogna gubbar här, men alla verkar inte direkt vuxna. Är du runt 60 och sitter och beter dig som en mobbare i mellanstadiet? Det är nästan lite äckligt. Vad är det för ett mongo man har i andra änden på tråden liksom. Har du inte utväxlats alls sedan mellanstadiet, eller var det så att det var du som var mobbad? Nu när du sitter vid ett tangentbord så har du en chans att ge igen. Ja jag vet inte, jag försöker bara förstå. Sök vård. Nej förresten, det är nog kört för dig. Finns nog ingen hjälp för dig att få. Det är bättre att du kryper ner i din håla igen. Ändrades Augusti 19, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Norje? Men visst är det irriterande med folk som inte fattat att det finns hörlurar och ett ställe man kan lägga mot örat på mobiltelefonen och inte bara högtalarrfuktionen. Medlemar på diskusionsforum som tjafsar fram och tillbaka om ingenting bu bää bu bäää bbuuu bläää buu bääää bu bä bu bä bubä bu bä by bääää bu bäää bu bäää bu bäää bu bää blä bäla b pruurt bajs pruut baajs bu bää bu bä bu bä bu bä bu bä bu bä bu bä du är dum nää det är du som är dum ... nää det är du som är dum din fru är en hora ja men din tjej är ful som stryk hora sjuk i huvet nää dum i huvet sjuk dum sjuk dum sjuk dum sjuk dum sjuk dum sjuk dum sjuk dum sjuk bu bää bu bää bu bää bu bäää bu bäää bu bää bu bää bu bää bu bää bu bäää Jag har komprimerat hela diskussionen till ett inlägg ni kan ju tänkta er att varje svar skulle få ett inlägg kul läsning ? NÄÄ inte enlig mig. Se den där bilden folk som är födda på 1980 talet och senare fattar inte den. Det är ju sant 🙂 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 folk som inte kan stänga munnen när de borstar tänderna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Gävle och var är Enis och Rolba. De borde stå på perrongen och vinka och bjuda på kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 3 hours ago, Peolito said: Gävle och var är Enis och Rolba. De borde stå på perrongen och vinka och bjuda på kaffe. Ute och åker U båt?? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 14 timmar sedan, skrev Tommy: De kallas inte "Mongo" längre, tydligen är de drabbade av nåt som kallas "Downs syndrom", men gamla övermogna gubbar är ju inte så politiskt korrekta, så jag fattar! Du menar antagligen "Okänslig idi*t". MVH Ja jag vet inte vad jag ska kalla det. Han sitter där och försöker framställa sig själv som framgångsrik och lyckad, men skulle verkligen någon sådan sitta och tjata om samma sak i flera år? Om man är glad och nöjd med sig själv så håller man ju inte på så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 14 timmar sedan, skrev Mankan: Ja se där, nu slets mobbingkortet upp igen. Bra jobbat Gråben.🤣 Biiii, bli, bipp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 7 timmar sedan, skrev Alarik: Sök vård. Nej förresten, det är nog kört för dig. Finns nog ingen hjälp för dig att få. Det är bättre att du kryper ner i din håla igen. Torka bort den där salivsträngen som hänger ner från din slappa underläpp, och räta upp din dåliga kroppshållning. Gå ut och möt någon trevlig människa där i miljonprogrammet. Lite frisk luft skulle nog göra gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 25 minuter sedan, skrev Batting: Torka bort den där salivsträngen som hänger ner från din slappa underläpp, och räta upp din dåliga kroppshållning. Gå ut och möt någon trevlig människa där i miljonprogrammet. Lite frisk luft skulle nog göra gott. Nu tycker du att du fick till det. Gick det för dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 4 minuter sedan, skrev Alarik: Nu tycker du att du fick till det. Gick det för dig? Nej det var ju bara ett gott råd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 16 timmar sedan, skrev Batting: Dra ner byxorna och visa din svaghet så händer det...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu