khonkaen Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 11 timmar sedan, skrev Alarik: Jo, förutom att han är barnbarn till Lill-babs och son till Kristin Kaspersen är han ju ihop med Peg Parnevik. Intresant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 6 minuter sedan, skrev khonkaen: Intresant Väldigt intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 Många fniss och skratt när jag läst sissta sidorna i tråden . Att hyra lägenhet av kommunala fastighetsbolag kan vara tålamodskrävande. (Även små privata fastighetsbolag kan vara det) Tar sig friheten att lämna ut mina kontaktuppgifter lite hur som helst på tal om lägenhetsnummer när de skulle införas så blev jag uppringd av skatteverket hej det var UllaMaj på skatteverket du har inte skickat in blanketter och redovisat lägenhetsnummer (det hade jag mycket riktigt gett fan i) vi har varit i kontakt med ditt bostadsbolag och du har lägenhetsnummer och så säger hon mitt lägenhetsnummer (jag har glömt vad det är)😉 Det ska grejas och besiktigas i tid och otid sotaren ska in och vifta i köksfläkten och draget i ventilationen mätas. Nåja det har blivit bättre på senare år nu sätter fastighetsbolag upp anslag lägger lapp i brevlådan när det är nåt på gång. Jag kom hem efter Thailand en gång och hittade skoavrtyck på köksbänken och en hög damm på spisen okej sotaren vart på besök. Värstingen var väl iochförsig när jag hyrde privat av ett mindre fastighetsbolag i Holmsund av alla ställen och kom hem från jobbet och det var inga fönster i lägenheten. Fastighetskötaren hade fått för sig att måla och fixa till dem sådär hux flux 😁. Att skicka grejor har aldrig varit lätt men Postnord är en katastrof till företag. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 (ändrad) Varför ska folk lägga till eeeeeeh i vart tredje ord eeeeeeh? Sedan att man inte kan eeeeeeh prata svenska utan att eeeeeeh lägga in ett engelskt eeeeeeh ord. Man lär sig ju svenska eeeeeeh t.o.m i skolan. Sedan så måste det ju eeeeeeh bo minst 3 miljoner skåningar i eeeeeeh Sverige. Eftersom 30% av programledarna i p3 pratar eeeeeeh skånska. Svenska eeeeeeh språket håller på att eeeeeeh bli riktigt utarmat tyvärr. Sedan så förstår jag inte att många är så eeeeeeh stolta över att dom kan svengelska? Engelska och svenska är ju nästan samma sak. Hi my name is Bjorn Bårg. Fan har du inte ryggrad att säga att du heter Björn Borg? Man måste inte fråga sig när euron kom hur vi ska säga det utan att kolla hur dom säger det i tex. Belgien eller Frankrike. Kunde man inte bara säga euro istället för jurå? Man kan ju säga Europa. Sedan i ny teknik o sporter etc. så skulle man kunna ha någon som ser till att vi får svenska ord i stället för att använda dom engelska. Ta tillbaka det svenska språket svennar. En finne som tycker det är synd att det svenska språket, kulturen, och att ta hand om de sina håller på att försvinna och med det Sverige. Tyvärr. Ändrades Maj 26, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 5 minuter sedan, skrev Mr atm: Varför ska folk lägga till eeeeeeh i vart tredje ord eeeeeeh? Sedan att man inte kan eeeeeeh prata svenska utan att eeeeeeh lägga in ett engelskt eeeeeeh ord. Man lär sig ju svenska eeeeeeh t.o.m i skolan. Sedan så måste det ju eeeeeeh bo minst 3 miljoner skåningar i eeeeeeh Sverige. Eftersom 30% av programledarna i p3 pratar eeeeeeh skånska. Svenska eeeeeeh språket håller på att eeeeeeh bli riktigt utarmat tyvärr. Sedan så förstår jag inte att många är så eeeeeeh stolta över att dom kan svengelska? Engelska och svenska är ju nästan samma sak. Hi my name is Bjorn Bårg. Fan har du inte ryggrad att säga att du heter Björn Borg? Man måste inte fråga sig när euron kom hur vi ska säga det utan att kolla hur dom säger det i tex. Belgien eller Frankrike. Kunde man inte bara säga euro istället för jurå? Man kan ju säga Europa. Sedan i ny teknik o sporter etc. så skulle man kunna ha någon som ser till att vi får svenska ord i stället för att använda dom engelska. Ta tillbaka det svenska språket svennar. En finne som tycker det är synd att det svenska språket, kulturen, och att ta hand om de sina håller på att försvinna och med det Sverige. Tyvärr. Jaaa, viii sckaa ta tillbaaakaa det Schwenska spraket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 1 minute ago, HuaHindinnge said: Jaaa, viii sckaa ta tillbaaakaa det Schwenska spraket. Wallah broschan. Det vore eeeeeeh på tiden mannen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 är ungdomarna mina som klarar av två knappar på Fjärrkontrollen Klarar av sätta sig i soffan och att starta TV:n Pausa det aktuella de tittar på och gå där i från MEN INTE F@N KLARAR DE ATT STÄNGA AV TV:n... UTAN DEN STÅR DÄR PÅ PAUS NÅGRA TIMMAR SENARE Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 29 minuter sedan, skrev Enis: är ungdomarna mina som klarar av två knappar på Fjärrkontrollen Klarar av sätta sig i soffan och att starta TV:n Pausa det aktuella de tittar på och gå där i från MEN INTE F@N KLARAR DE ATT STÄNGA AV TV:n... UTAN DEN STÅR DÄR PÅ PAUS NÅGRA TIMMAR SENARE Enis Barn gör som vuxna gör. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 56 minuter sedan, skrev Enis: är ungdomarna mina som klarar av två knappar på Fjärrkontrollen Klarar av sätta sig i soffan och att starta TV:n Pausa det aktuella de tittar på och gå där i från MEN INTE F@N KLARAR DE ATT STÄNGA AV TV:n... UTAN DEN STÅR DÄR PÅ PAUS NÅGRA TIMMAR SENARE Enis Det är väl en enkel sak att programmera in så den slår av själv efter en timme. Det har ju till och med jag gjort på min gamla tv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 50 minuter sedan, skrev Stoneys: Barn gör som vuxna gör. Knappast Dåligt med undanplockande, diskande, tvättande och städande får ungdomens sida /The Chicken "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 49 minuter sedan, skrev Enis: Knappast Dåligt med undanplockande, diskande, tvättande och städande får ungdomens sida /The Chicken Om inte, dålig uppfostran. Enligt mig. Bortskämda ungar som ger "finger" till sina föräldrars följare och vänner på ett vänligt forum. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 Så in i helvete irriterad o förbannad då både arbetsförmedlingen o facket försökte grundlura mig angående ett LAS beslut , Hädanefter blir det o spela in vad dessa håller på med .. Helt enkelt att de försökte grundlura mig , Hade dessa samtal varit inspelade så hade jag fan polisanmält ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 4 minuter sedan, skrev wavis: Så in i helvete irriterad o förbannad då både arbetsförmedlingen o facket försökte grundlura mig angående ett LAS beslut , Hädanefter blir det o spela in vad dessa håller på med .. Helt enkelt att de försökte grundlura mig , Hade dessa samtal varit inspelade så hade jag fan polisanmält ... Håller med, hade samtal med facket å hotad med det ena å det andra,stod på mig å plötsligt gick det jättebra med mina beslut.Men bara efter om jag gav efter om hoten om rättegång,vilket jag inte gjorde, då vände processen helt om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 42 minuter sedan, skrev berlitz: Håller med, hade samtal med facket å hotad med det ena å det andra,stod på mig å plötsligt gick det jättebra med mina beslut.Men bara efter om jag gav efter om hoten om rättegång,vilket jag inte gjorde, då vände processen helt om. Blir så jäkla besviken då man försöker göra så rätt man kan mot facket , Men sen försöker de lura mig grundligt ,, .. Ja ja gäller i framtiden o ha koll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 Stora, gula, spottloskor på trottoaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 Uppemot 700 000 liter orenat danskt avloppsvatten läcker ut i Öresund varje timme sedan en ledning brustit i norra Köpenhamn. Utsläppet sker ungefär en kilometer ut i vattnet i höjd med Skovshoved och Köpenhamns kommun har hissat röd flagg vid Svanemøllen strand för att avråda badsugna danskar från att doppa sig i det förorenade vattnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 Köper en skitstor tub med dressing! Gött, massor av innehåll - ja, till och med över 40 procent mer.... Nix, inte alls, 44 procent mindre plast.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 11 timmar sedan, skrev Alarik: Stora, gula, spottloskor på trottoaren. Förlåt, men jag vart lite slemmig i halsen idag och kunde inte hejda mig....... Brukar inte vara så men idag blev det fel...... Ber om ursäkt......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förlåt, men jag vart lite slemmig i halsen idag och kunde inte hejda mig....... Brukar inte vara så men idag blev det fel...... Ber om ursäkt......... Ok. Ursäkten godtages. Men gör inte om det. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 3, 2021 Dela Inlagd Juni 3, 2021 (ändrad) Amerikanska språket en så fruktansvärt ful dialekt av ett ett språk som alla som pratar engelska med accent pratar bättre t.om Finlands-Engelska är som en böljande varm härlig balsam i mina öron. Ändrades Juni 3, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Varmt idag! Köpte någon läskande nyhet på välkänd hamburgerrestaurang. När halva produkten är slut så är också sugröret (av papper) helt slut och icke längre användbart! Sablar vad dumt det är med plastkriget i Sverige. Urk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Statsminister Stefan Löfven (S) talar i dag på Järvaveckan och inleder sitt tal med att säga att han är stolt över Sveriges välfärd, värderingar och solidaritet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 ....är när folk spammar samma dynga i flera trådar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 31 minutes ago, Fantomen said: ....är när folk spammar samma dynga i flera trådar. Men du vet ju hur det är när man är så där galet förälskad som Alarik är i Stefvan Löfven. Kärleken blir ostoppbar, det liksom bara bubblar fram hela tiden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev spooncreek: Men du vet ju hur det är när man är så där galet förälskad som Alarik är i Stefvan Löfven. Kärleken blir ostoppbar, det liksom bara bubblar fram hela tiden... Ja den karlen är verkligen fantastisk. Ändrades Juni 6, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu