Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Enis:

Finns det forum "Vi svenska män som har en svensk kvinna" kan man ju undra.

Enis

Ja, jag tror det heter nåt i stil med

"Konsten att överleva med..........."

😛😉🤣😇

Dela på andra sajter

Captain Morgan
On 1/2/2021 at 5:04 PM, Mr atm said:

Ibland vill man ogärna svara vad man har.

Jag var ihop några år med en tjej från khon Kaen.

Träffade hennes brorsa som var en fattig man ute på fältet.

Han frågade mig hur mycket mina solbrillor kostade.

Han kanske tjänade 150-200 baht ute på åkern om dagen på den tiden när han hade jobb.

Mina solbrillor kostade nästan 10 000 baht.

P.S Dessutom tappade jag bort dom på fyllan och blev tvungen att köpa likadana igen.

Hade en kinesisk hjälpreda på ett jobb i Kina för många år sedan, det var på den tiden man reste i cash, dollar cash, för

att betala räkningar och sånt. Han frågade naturligtvis hur mycket jag tjänade men jag ville helst undvika ämnet och
sa att det beror lite på hur mycket jag jobbar men han berättade hjärtligt hur mycket han tjänade.

När jag kom tillbaka till hotellet funderade jag lite på vad han sagt och öppnade plånboken för att kolla efter.
Jag hade 20 av hans årslöner i dollar cash. Kanske blir det tvärsom i framtiden, det blir kineserna som har 20 årslöner i fickan.

Dela på andra sajter

När frugan har haft en ”mardröm” och man sedan får en utskällning för vad man ”gjort” 🤔🤨

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

3 hours ago, Enis said:

När frugan har haft en ”mardröm” och man sedan får en utskällning för vad man ”gjort” 🤔🤨

enis

Man måste väcka dom snabbt när dom mardrömmer. 

Du var försumlig. 

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Enis:

enis

Hahaha!!!! Den känner man igen.

Frugan drömmer att man träffat nån annan (eller gjort nåt annat dumt). Sen kan hon vara sur i flera timmar. Först var det irriterande, men nu retar jag henne bara😇

Dela på andra sajter

Art bil nummer 2 edades upp i mitt område. 

Första edades upp på nyårsafton. 

Den andra för någon timme sedan utanför mitt fönster.

Min egen bil stod 25 meter därifrån. 

Reinfeldt och Annie får ursäkta men Trump utgör inget problem i mitt liv, däremot politiken bedriven av S+M+MP skapade  kaos. 

Anarki. 

30 minuter efter att brandkåren och polisen åkt kommer adidas krigarna fram. 

Den här gången satt uniformerna klockrent rakt över. 

Svart, svart, svart, kunde tro det var reklamare hela bunten men polo tröja med hlg krage hade dom inte. 

4 av dom kommer i en bil och 2 dyker upp per fot. 

Klockan 0340 typ

Normal tid att träffas för att jidra lite.... 

Tog typ 15 minuter att jidra klart. 

Modus operandi är att skjuta in något som brinner under motorn. 

När första däcket smäller så vaknar man till en ny verklighet.. 

Tack ni Svenska censurerade PK politiker. 

Ändrades av Nicholas
Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 timmar sedan, skrev Nicholas:

Art bil nummer 2 edades upp i mitt område. 

Första edades upp på nyårsafton. 

Den andra för någon timme sedan utanför mitt fönster.

Min egen bil stod 25 meter därifrån. 

Reinfeldt och Annie får ursäkta men Trump utgör inget problem i mitt liv, däremot politiken bedriven av S+M+MP skapade  kaos. 

Anarki. 

30 minuter efter att brandkåren och polisen åkt kommer adidas krigarna fram. 

Den här gången satt uniformerna klockrent rakt över. 

Svart, svart, svart, kunde tro det var reklamare hela bunten men polo tröja med hlg krage hade dom inte. 

4 av dom kommer i en bil och 2 dyker upp per fot. 

Klockan 0340 typ

Normal tid att träffas för att jidra lite.... 

Tog typ 15 minuter att jidra klart. 

Modus operandi är att skjuta in något som brinner under motorn. 

När första däcket smäller så vaknar man till en ny verklighet.. 

Tack ni Svenska censurerade PK politiker. 

Aldrig funderat på att flytta?

Dela på andra sajter

4 minutes ago, Fredman said:

Aldrig funderat på att flytta?

Du menar att vi ska alla anpassa oss efter dom kriminellas agenda? 

Smart tänkt. 

Jag bodde i en villa i Stureby och där hände givetvis inte ett skit. 

Men jag blir äldre och och ser inte en villa som en bra grej längre. 

Drar en massa underhåll och tid. 

Speciellt om man vill åka till Thailand långa perioder är det rätt skönt att stänga en säkerhetsdörr och åka utan oro för inbrott. 

Man kan ju köpa dyrare lägenhet på finare adress givetvis, eller annan ort. 

Men.. 

Jag har bott här i 5år och det har aldrig hänt tidigare. 

Min ex svägerska som bor på st Paul's gatan på Södermalm fick hela bilen sönderslagen så den fick bytas in. 

En ny fin bil. 

Bara några veckor sedan. 

Vad är en safe adress? 

Östermalm? 

Bara hela huset utbombat.

Linköping kanske? 

Hela gatan utbombad. 

Så nej jag tänker inte flytta på mig. 

Dela på andra sajter

Guest Fredman
25 minuter sedan, skrev Nicholas:

Du menar att vi ska alla anpassa oss efter dom kriminellas agenda? 

Smart tänkt. 

Jag bodde i en villa i Stureby och där hände givetvis inte ett skit. 

Men jag blir äldre och och ser inte en villa som en bra grej längre. 

Drar en massa underhåll och tid. 

Speciellt om man vill åka till Thailand långa perioder är det rätt skönt att stänga en säkerhetsdörr och åka utan oro för inbrott. 

Man kan ju köpa dyrare lägenhet på finare adress givetvis, eller annan ort. 

Men.. 

Jag har bott här i 5år och det har aldrig hänt tidigare. 

Min ex svägerska som bor på st Paul's gatan på Södermalm fick hela bilen sönderslagen så den fick bytas in. 

En ny fin bil. 

Bara några veckor sedan. 

Vad är en safe adress? 

Östermalm? 

Bara hela huset utbombat.

Linköping kanske? 

Hela gatan utbombad. 

Så nej jag tänker inte flytta på mig. 

Man lär ju inte bli av med idi*terna som eldar bilar och spränger så det kan man inte göra något åt tyvärr. Men man kan forma sin egen tillvaro med vissa begränsningar. 

Dela på andra sajter

12 minutes ago, Fredman said:

Man lär ju inte bli av med idi*terna som eldar bilar och spränger så det kan man inte göra något åt tyvärr. Men man kan forma sin egen tillvaro med vissa begränsningar. 

Beror lite på hur man röstar 2022.

Men jag förstår vad du säger. 

Visst, jag kan backa, men ska då mina barn och barnbarn också behöva backa hela sina liv? 

Mitt liv går ju emot slutet men dom har ett helt liv av backande kvar isåfall. 

Sedan är det ju inte så mycket landyta kvar att backa till. 

Varje liten håla är ju påverkad. 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Det är bara att göra såsom TV brukar skriva: Stoppa huvudet så djupt i sanden så det rinner in i arselet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Det här jävla lappmöglet som ramlar ner nästan varje dag nu!!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Guest Fredman
15 minuter sedan, skrev Benriach:

Det är bara att göra såsom TV brukar skriva: Stoppa huvudet så djupt i sanden så det rinner in i arselet...

Ja det kittlar skönt. Och ditt recept är?

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Fredman:

Ja det kittlar skönt. Och ditt recept är?

Man skulle ju t.ex. kunna sluta dalta med buset, armband och kycklingkorvgrillning biter inte speciellt mycket...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Guest Fredman
39 minuter sedan, skrev Benriach:

Man skulle ju t.ex. kunna sluta dalta med buset, armband och kycklingkorvgrillning biter inte speciellt mycket...

Det är ju lite svårt för en enskild person på kort sikt. På lång sikt så kan han så klart rösta på ett parti som vill samma sak men då måste tillräckligt många andra göra det samma.

Ändrades av Fredman
Dela på andra sajter

Ingen bättring har setts

LUFTNIPPEL.jpg.0008e959b370ce7f46a1cfcb72890735.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Fått en låt på hjärnan den är inte speciellt bra och jag kan inte texten eller vad den heter den går ; I'm not your friend (sen börjar sångerskan sluddra) då fkfafsfa da  dididifa dadididaaa trallala.... 

Kan inte texten  aningen irriterande och låten går på radion ett par gånger om dagen är rätt ny ni kanske känner igen den.

Har jag dålig mottagning i radion knäck i lurarna eller är det så enkelt att låten är dåligt mixad (schimpans som ljudtekniker). 

Ingen heliumläcka i studion och ingen smuerfinvation som är så vanligt i popmusik branschen nuförtiden. 🧐😋

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Chrille Columbus:

Fått en låt på hjärnan den är inte speciellt bra och jag kan inte texten eller vad den heter den går ; I'm not your friend (sen börjar sångerskan sluddra) då fkfafsfa da  dididifa dadididaaa trallala.... 

Kan inte texten  aningen irriterande och låten går på radion ett par gånger om dagen är rätt ny ni kanske känner igen den.

Har jag dålig mottagning i radion knäck i lurarna eller är det så enkelt att låten är dåligt mixad (schimpans som ljudtekniker). 

Ingen heliumläcka i studion och ingen smuerfinvation som är så vanligt i popmusik branschen nuförtiden. 🧐😋

Dela på andra sajter

När jag öppnar tråden "Donald Trump" så kommer märket för "+citera " inte upp. Jag kan alltså inte kommentera vad någon skrivit. Om jag blivit avstängd från den tråden så borde jag väl fått ett meddelande.

Born41

Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Chrille Columbus:

Ladda ner den här appen, då löser det sig. Screenshot_20210111-104920_Shazam.thumb.jpg.7de80abb7aa1ccaa59ba23c6a28ba63a.jpg

Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev born41:

När jag öppnar tråden "Donald Trump" så kommer märket för "+citera " inte upp. Jag kan alltså inte kommentera vad någon skrivit. Om jag blivit avstängd från den tråden så borde jag väl fått ett meddelande.

Born41

Har du gått med i gruppen? 

Dela på andra sajter

Igår snö, idag regn.

Fi fan!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Surin P3:

Har du gått med i gruppen? 

Svar nej. Jag visste inte att det var en grupp som man måste vara medlem i. Enligt min minnesbild har jag tidigare kunnat kommentera, men gubben är ju gammal, så närminnet är kanske inte vad det varit.🤭

Ändrades av born41
Dela på andra sajter

On 2021-01-09 at 06:20, skrev Enis:

Dessa trådar som dyker upp i diverse facebookgrupper med Thaianknytning i tid och otid

där man fullkomligt sätter sin thaipartner på en ouppnåelig perfektionspedistal och totalt trashar sina tidigare förhållanden (och ev mödrar till sina barn)

patetiskt är bara förnamnet

en kvinna är en kvinna

en man är en man

i bland passar man livet ut och i bland inte

Tycker sådana diskussioner visar på en ytterst svag och ynkerlig man

enis

Jag säger ibland att aldrig mer en svensk kvinna. Inte för att det var nåt större fel på mitt x, mer än att hon var svensk med allt vad det innebär. 

Jag har varit ihop med och dejtat massor av Thaitjejer och ingen har varit 100 perfekt, men dom är Thai.. 

Den kvinnliga kulturen skiljer sig avsevärt och där hyllar jag Thaidamer generellt högt över Svenskor.

Feminismen, jämställdhet me too mm har stigit dom åt huvudet i Sverige, så jvla överdrivet och kan bara inte med det, i Thailand får en man vara man och en kvinna kvinna, precis så som naturen tänkt sig från början. 

Träffar i mellanåt på Svenska damer i Thailand, dom som är singel kan vara rätt ok om dom varit här ett tag men dom som har svensk gubbe... say no more men tycker alltid synd om gubben.. 

Ändrades av LTD
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev LTD:

Jag säger ibland att aldrig mer en svensk kvinna. Inte för att det var nåt större fel på mitt x, mer än att hon var svensk med allt vad det innebär. 

Jag har varit ihop med och dejtat massor av Thaitjejer och ingen har varit 100 perfekt, men dom är Thai.. 

Den kvinnliga kulturen skiljer sig avsevärt och där hyllar jag Thaidamer generellt högt över Svenskor.

Feminismen, jämställdhet me too mm har stigit dom åt huvudet i Sverige, så jvla överdrivet och kan bara inte med det, i Thailand får en man vara man och en kvinna kvinna, precis så som naturen tänkt sig från början. 

Träffar i mellanåt på Svenska damer i Thailand, dom som är singel kan vara rätt ok om dom varit här ett tag men dom som har svensk gubbe... say no more men tycker alltid synd om gubben.. 

i Thailand får en man vara man och en kvinna kvinna,???Är du riktigt säker på det 😋

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...