Surin P3 Inlagd November 23, 2020 Dela Inlagd November 23, 2020 Igen förlöjligas ett ämne med potentiellt enorma konsekvenser för framtiden och våra unga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 23, 2020 Dela Inlagd November 23, 2020 (ändrad) 3 hours ago, lasseiudon said: Jag retar mig på allt genustrams och alla HBTQ personer som skall visas upp i alla TV-serier. I gårkväll såg jag ett avsnitt av Star Trek Discovery, i föregående avsnitt dök en ny figur upp, en ung tjej som såg ut och betedde sig som en kille och i nästa avsnitt kommer hennes kille in i bilden och han ser ut som en tjej! Vad skall detta vara bra för, man blir ju bara förvirrad. Du kommer se mycket sådant i verkliga livet framöver. Eller redan nu om du är skärpt. Kallas för transformers. Och då pratar jag inte om leksakerna. Syns i tv och även väldigt mycket i jewtube (Youtube). Female to male och male to female= ftm och mtf https://m.youtube.com/user/FtMTRANSformers0 Förmodligen någon här på mpr t.o.m som tror att dom har haft kul med en kvinna. Ändrades November 23, 2020 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 On 2020-11-06 at 11:06, skrev Rillex: Där var en sak jag irriterade mig på ”Barnplatser” unga friska människor med ungar ska ha bästa platsen. På vissa ställen stod det ”familjeparkering” (Ikea b.la om jag minns rätt) på den tiden man var bilägare. Där går det utmärkt att stå och det gjorde jag också hur min familj ser ut är ju min ensak. Gör rätt istället med vanliga p-platser + handikapp platser. Nu skall det tydligen också vara en drös platser reserverade för dem som hämtar färdigpackade varor intill de platser som är reserverade för handikappade. Sedan kommer reserverade platser för Teslor och för barnfamiljer i nämnd ordning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 On 2020-11-23 at 12:06, skrev lasseiudon: Jag retar mig på allt genustrams och alla HBTQ personer som skall visas upp i alla TV-serier. I gårkväll såg jag ett avsnitt av Star Trek Discovery, i föregående avsnitt dök en ny figur upp, en ung tjej som såg ut och betedde sig som en kille och i nästa avsnitt kommer hennes kille in i bilden och han ser ut som en tjej! Vad skall detta vara bra för, man blir ju bara förvirrad. Star trek är inte det för barn har aldrig sett på det Fantasi serier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 On 2020-11-23 at 12:06, skrev lasseiudon: Jag retar mig på allt genustrams och alla HBTQ personer som skall visas upp i alla TV-serier. I gårkväll såg jag ett avsnitt av Star Trek Discovery, i föregående avsnitt dök en ny figur upp, en ung tjej som såg ut och betedde sig som en kille och i nästa avsnitt kommer hennes kille in i bilden och han ser ut som en tjej! Vad skall detta vara bra för, man blir ju bara förvirrad. Kan det vara detta.... (?) https://variety.com/2020/tv/news/star-trek-discovery-trans-non-binary-blu-del-barrio-ian-alexander-1234824183/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Star trek är inte det för barn har aldrig sett på det Fantasi serier Varför skulle det bara vara för barn? Är du inte nyfiken på det okända? Eller vad som finns där ute i universum? Kanske hur saker och ting kan tänkas fungera en bit in i framtiden. Även om en del i serien (som funnits i över 50 år!) känns som overkligt så får man väl ändå komma ihåg att en herrans massa saker som vi har i vardagen idag, vore helt otänkbart att föreställa sig för bara 100 år sedan. Hade man år 1900 förklarat att mobiltelefon och 3D skrivare finns i var mans hem hade man väl i bästa fall bara blivit inspärrad på mentalsjukhus.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 9 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Varför skulle det bara vara för barn? Är du inte nyfiken på det okända? Eller vad som finns där ute i universum? Kanske hur saker och ting kan tänkas fungera en bit in i framtiden. Även om en del i serien (som funnits i över 50 år!) känns som overkligt så får man väl ändå komma ihåg att en herrans massa saker som vi har i vardagen idag, vore helt otänkbart att föreställa sig för bara 100 år sedan. Hade man år 1900 förklarat att mobiltelefon och 3D skrivare finns i var mans hem hade man väl i bästa fall bara blivit inspärrad på mentalsjukhus.... Det är väl ingen vetenskaplig serie, bara fantasier, men alla är salig i sin tro. För mej en serie för barn men vi är olika vad vi tror på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Boa52: Det är väl ingen vetenskaplig serie, bara fantasier, men alla är salig i sin tro. För mej en serie för barn men vi är olika vad vi tror på Du har aldrig sett på det men vet att det är för barn? Du går från klarhet till klarhet! Ändrades December 2, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Du har aldrig sett på det men vet att det är för barn? Du går från klarhet till klarhet! Som du förstår har jag sett på det tillsammans med mina barnbarn annars skulle jag väl inte haft nån åsikt, BARNFILM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 2 timmar sedan, skrev Boa52: Star trek är inte det för barn har aldrig sett på det Fantasi serier 2 minuter sedan, skrev Boa52: Som du förstår har jag sett på det tillsammans med mina barnbarn annars skulle jag väl inte haft nån åsikt, BARNFILM Hur skulle jag kunna förstå det så snurrigt som du uttrycker dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Hur skulle jag kunna förstå det så snurrigt som du uttrycker dig? Om jag skriver att det enligt mej är en barnfilm så måste du väl fatta att jag sett nått av det Annars hur skulle jag tycka det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Boa52: Om jag skriver att det enligt mej är en barnfilm så måste du väl fatta att jag sett nått av det Annars hur skulle jag tycka det Varför skriver du då att du aldrig sett det? Ändrades December 2, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 1 minut sedan, skrev GreenValley: Varför skriver du då att du aldrig sett det? Jävla korkskalle! Fredag eller lördag ?? varken eller men lätt att tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 9 minuter sedan, skrev Boa52: Om jag skriver att det enligt mej är en barnfilm så måste du väl fatta att jag sett nått av det Annars hur skulle jag tycka det Star trek är inte det för barn har aldrig sett på det Fantasi serier😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Varför skriver du då att du aldrig sett det? Jävla korkskalle! Fel av mej, inte sett serien men du måste förstå att jag sett lite när jag skriver som jag gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 1 minut sedan, skrev Bike: Star trek är inte det för barn har aldrig sett på det Fantasi serier😜 Då kom du in då tackar jag för mej ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Precis nyss, skrev Boa52: Då kom du in då tackar jag för mej ikväll Det var ditt bästa inlägg på länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Spolande toaletter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Granndjävlar som verkar ligga med stetoskop mot väggarna i kan inte sova pga av erat oljud Frugan städade vitrinskåp sen på kvällen om jag kunde knallsova så bör grannarna kunna göra det med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 4 minuter sedan, skrev Enis: Granndjävlar som verkar ligga med stetoskop mot väggarna i kan inte sova pga av erat oljud Frugan städade vitrinskåp sen på kvällen om jag kunde knallsova så bör grannarna kunna göra det med enis Du skall bo mitt ute i skogen som en annan - förutom att man kan spela musik så taket lyfter, så kan man också hämta posten enbart iförd en parfymdroppe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 18 minuter sedan, skrev Enis: Granndjävlar som verkar ligga med stetoskop mot väggarna i kan inte sova pga av erat oljud Frugan städade vitrinskåp sen på kvällen om jag kunde knallsova så bör grannarna kunna göra det med enis Välkommen till lägenhetshelvetets värld....... Å folk har bara blivit allt mer lättkränkta under årens lopp....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Apropå att störas på ljud från grannarna,,, Detta jävla gnällande från grannens dörrgångjärn. Nä,, störs inte så mycket över det mer än att jag störs över att veta att kvinnan har en manlig sambo som ”borde” kunna smörja upp dessa. Så troligtvis störs jag mest över att det finns män som inte är som mig.🤪 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Ja men för fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 10 timmar sedan, skrev Enis: Granndjävlar som verkar ligga med stetoskop mot väggarna i kan inte sova pga av erat oljud Frugan städade vitrinskåp sen på kvällen om jag kunde knallsova så bör grannarna kunna göra det med enis Varför bor man i fristående hus?.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 9 timmar sedan, skrev C-dude: Apropå att störas på ljud från grannarna,,, Detta jävla gnällande från grannens dörrgångjärn. Nä,, störs inte så mycket över det mer än att jag störs över att veta att kvinnan har en manlig sambo som ”borde” kunna smörja upp dessa. Så troligtvis störs jag mest över att det finns män som inte är som mig.🤪 C;D Gå över när gubben e borta å fråga om du får smörja springan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu