Kenneth4618 Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 5 minuter sedan, skrev Benriach: Eller Battings konstige och knepige kompis... Det betyder ju två idi*ter där i närtid 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Hur var det med dubbelrum enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 2 minuter sedan, skrev Enis: Hur var det med dubbelrum enis Klassiker, där blev det inte så mycket k**lla som de önskat, nya fina pattar och allt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Postnord som sketen tullmaffia!!!!!! Har beställt grejer från Aliexpress för några tior. Postnord kräver att jag betalar 76 sek extra för att få skiten (1 sek i moms + 75 sek i deklarationsavgift). Skitsumma, men jä*ligt irriterande. Hoppas de konkar och går under i coronatider..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 4, 2020 Precis nyss, skrev frogfish: Postnord som sketen tullmaffia!!!!!! Har beställt grejer från Aliexpress för några tior. Postnord kräver att jag betalar 76 sek extra för att få skiten (1 sek i moms + 75 sek i deklarationsavgift). Skitsumma, men jä*ligt irriterande. Hoppas de konkar och går under i coronatider..... Äh, sluta med kinashoppingen. Något som däremot är irriterandes är om min firma skickar något åt mig, så går den typ direkt i retur till Norge. Man kan således inte skicka annat än på sin höjd några A4 papper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 När örebro kommun hyr ut torgplatser med ström. Men när man kopplar in är det strömlöst i uttaget!😟🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 3 timmar sedan, skrev Issanbonde: När örebro kommun hyr ut torgplatser med ström. Men när man kopplar in är det strömlöst i uttaget!😟🤨 Pratade med Åke ikväll, man kan inte tro att han fyllde 71 idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 Som sagt för många kandidater bara bekymmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 (ändrad) Det där förbannade tilltaget som sker i de flesta butiker med ett kassaband (typ ICA, Coop, Willys, Jula, Systembolaget etc.)....... Folk, (vilka är ett jäkla pack till skillnad från människor(jag har alltså inga problem med människor men folk däremot är jag jäkligt trött på) ), som tar och lyfter upp sin kundkorg på den där lilla avlastningsplattan i början av kassabandet för att kunna få sina varor skannade till betalning men som fan inte har den goda smaken att sedan lyfta ner kundkorgen i den lilla hjulförsedda vaggan som är avsedd för tomma kundkorgar......🤬 Kan ses som en trivial sak men i min värld, så känns det som följande: Om man inte ens klarar av en av de mesta basala funktionerna i en butik, så har man inget existensberättigande....... Hade det varit oerhört komplicerat att placera sin kundkorg i /på den anvisade platsen (likt en magisk ekvation eller att vinna Nobelpriset), så hade jag inte sagt mycket........... MEN.......🖕 Ändrades November 5, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 18 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det där förbannade tilltaget som sker i de flesta butiker med ett kassaband (typ ICA, Coop, Willys, Jula, Systembolaget etc.)....... Folk, (vilka är ett jäkla pack till skillnad från människor(jag har alltså inga problem med människor men folk däremot är jag jäkligt trött på) ), som tar och lyfter upp sin kundkorg på den där lilla avlastningsplattan i början av kassabandet för att kunna få sina varor skannade till betalning men som fan inte har den goda smaken att sedan lyfta ner kundkorgen i den lilla hjulförsedda vaggan som är avsedd för tomma kundkorgar......🤬 Kan ses som en trivial sak men i min värld, så känns det som följande: Om man inte ens klarar av en av de mesta basala funktionerna i en butik, så har man inget existensberättigande....... Hade det varit oerhört komplicerat att placera sin kundkorg i /på den anvisade platsen (likt en magisk ekvation eller att vinna Nobelpriset), så hade jag inte sagt mycket........... MEN.......🖕 Lämnar alltid korgen där, nästa idi*t i kön lär ju ändå plocka ner den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 6 minuter sedan, skrev M33: Lämnar alltid korgen där, nästa idi*t i kön lär ju ändå plocka ner den. Fan, att du var ett "folk" hade jag aldrig räknat med...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 11 minuter sedan, skrev M33: Lämnar alltid korgen där, nästa idi*t i kön lär ju ändå plocka ner den. Vem fan använder en kundkorg på Systembolaget? Den rymmer ju bara bråkdelen av det man ska handla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 14 minuter sedan, skrev GreenValley: Vem fan använder en kundkorg på Systembolaget? Den rymmer ju bara bråkdelen av det man ska handla! Vem fan går på systemet 😉 Finns billigare alternativ. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 46 minuter sedan, skrev GreenValley: Vem fan använder en kundkorg på Systembolaget? Den rymmer ju bara bråkdelen av det man ska handla! Brukar gå bra att låna handtrucken på lagret. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 Jag är irriterad på att det är så långt till måndag. Jävla helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 Det irriterar mig att imorgon betala 499Kr. för kontrollbesiktning av en vanlig personbilssläp. Det tar absolut max. 5 minuter. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 1 hour ago, Kötthandlarn said: Det där förbannade tilltaget som sker i de flesta butiker med ett kassaband (typ ICA, Coop, Willys, Jula, Systembolaget etc.)....... Folk, (vilka är ett jäkla pack till skillnad från människor(jag har alltså inga problem med människor men folk däremot är jag jäkligt trött på) ), som tar och lyfter upp sin kundkorg på den där lilla avlastningsplattan i början av kassabandet för att kunna få sina varor skannade till betalning men som fan inte har den goda smaken att sedan lyfta ner kundkorgen i den lilla hjulförsedda vaggan som är avsedd för tomma kundkorgar......🤬 Kan ses som en trivial sak men i min värld, så känns det som följande: Om man inte ens klarar av en av de mesta basala funktionerna i en butik, så har man inget existensberättigande....... Hade det varit oerhört komplicerat att placera sin kundkorg i /på den anvisade platsen (likt en magisk ekvation eller att vinna Nobelpriset), så hade jag inte sagt mycket........... MEN.......🖕 Eller att det ska vara så jävla svårt att sätta pinnen efter sista varan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 4 minuter sedan, skrev Mr atm: Eller att det ska vara så jävla svårt att sätta pinnen efter sista varan. Men då masar jag upp min varor rätt tajt till näst så det blir väldigt stökigt för dem som struntat i blocket. Sånt brukar jag bjuda på och många gånger har det resulterat att den som helt sonika struntade i att lägga sitt block betalde för min vara. Som sagt var dubbel bonus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Det där förbannade tilltaget som sker i de flesta butiker med ett kassaband (typ ICA, Coop, Willys, Jula, Systembolaget etc.)....... Folk, (vilka är ett jäkla pack till skillnad från människor(jag har alltså inga problem med människor men folk däremot är jag jäkligt trött på) ), som tar och lyfter upp sin kundkorg på den där lilla avlastningsplattan i början av kassabandet för att kunna få sina varor skannade till betalning men som fan inte har den goda smaken att sedan lyfta ner kundkorgen i den lilla hjulförsedda vaggan som är avsedd för tomma kundkorgar......🤬 Kan ses som en trivial sak men i min värld, så känns det som följande: Om man inte ens klarar av en av de mesta basala funktionerna i en butik, så har man inget existensberättigande....... Hade det varit oerhört komplicerat att placera sin kundkorg i /på den anvisade platsen (likt en magisk ekvation eller att vinna Nobelpriset), så hade jag inte sagt mycket........... MEN.......🖕 Värre är väl de där bär korgarna med hjul.... 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 47 minuter sedan, skrev Rillex: Värre är väl de där bär korgarna med hjul.... 🤣🤣🤣 Ja, det borde tamigfan vara skottpengar på sådana som använder detta otyg... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Vem fan går på systemet 😉 Finns billigare alternativ. 😀 Grannen brukar vara ett säkert kort. Tyvärr så är han en orubblig republikan så nu är det extra dyrt😰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 Snart får man ta och beställa en taxi för att åka från parkeringsrutan till köpcentrat. Inte nog med alla för handikappade och barnfamiljer reserverade platser. Nu är det en mängd platser reserverade för teslor också. Platser som liksom handikapplatserna är tomma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 7 minuter sedan, skrev Alarik: Snart får man ta och beställa en taxi för att åka från parkeringsrutan till köpcentrat. Inte nog med alla för handikappade och barnfamiljer reserverade platser. Nu är det en mängd platser reserverade för teslor också. Platser som liksom handikapplatserna är tomma. Skit i bilen då!! Köpcentrats tid är förbi.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 2 minuter sedan, skrev Rillex: Skit i bilen då!! Köpcentrats tid är förbi.... @Rillex! Det kan man väl inte göra? Skita i bilen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 13 minuter sedan, skrev Rillex: Skit i bilen då!! Köpcentrats tid är förbi.... Glöm att jag åker lokalt om jag tex ska till Skärholmen eller till Barkarby Outlet. Jag köper hellre en billig bil för att ta mig dit i dessa tider. Numera blir det kundbesök i dessa områden, men jag skulle aldrig privat åka kommunalt dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu