Wangthong Inlagd Januari 8, 2018 Dela Inlagd Januari 8, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Är inte detta beteendet typiskt för gråstarrs-maffian? Fast numera verkar gråstarr även ha spridits långt ner i åldrarna. Ändrades Januari 8, 2018 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Vad är det för nytt trams de gjort på FB, bara för det ska vara lättare o skifta mellan sina spökkonton?? 5555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Vad är det för nytt trams de gjort på FB, bara för det ska vara lättare o skifta mellan sina spökkonton?? 5555555 Så du har flera då efter som du fått upp pluppen.... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Vafan har Fuckbook-inlägg här att göra?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Alla jävlar som gnäller och måste påpeka om någon stavar fel eller glömmer . , ! ? eller sätter de på fel ställe Det gör bara att många inte skriver inlägg på grund av dessa messersmittar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 31 minuter sedan, skrev Odin: Vafan har Fuckbook-inlägg här att göra?? Var hittar du dom? Nyfiken https://www.fuckbook.com Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Alla jävlar som gnäller och måste påpeka om någon stavar fel eller glömmer . , ! ? eller sätter de på fel ställe Det gör bara att många inte skriver inlägg på grund av dessa messersmittar Heter det inte dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev GreenValley: Heter det inte dem? Du gick på den och missade en Ändrades Februari 14, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Vad är det för nytt trams de gjort på FB, bara för det ska vara lättare o skifta mellan sina spökkonton?? 5555555 Lellepecken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 21 minuter sedan, skrev hamnoi: Var hittar du dom? Nyfiken https://www.fuckbook.com 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Vad är det för nytt trams de gjort på FB, bara för det ska vara lättare o skifta mellan sina spökkonton?? 5555555 2 timmar sedan, skrev Enis: Så du har flera då efter som du fått upp pluppen.... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Du gick på den och missade en Javisstja, det stavas ju Mässersmidt! p s Du glömde slutpunkt i meningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 4 minuter sedan, skrev Odin: Jamen det är ju Facebook, trodde det var Fuckbook som du skrev Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 59 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Alla jävlar som gnäller och måste påpeka om någon stavar fel eller glömmer . , ! ? eller sätter de på fel ställe Det gör bara att många inte skriver inlägg på grund av dessa messersmittar 36 minuter sedan, skrev GreenValley: Javisstja, det stavas ju Mässersmidt! p s Du glömde slutpunkt i meningen! Messerschmitt heter Flygplanstillverkaren, så era putslustiga försök faller platt era wannabe messerschmittar! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Precis nyss, skrev Tommy: Messerschmitt heter Flygplanstillverkaren, så era putslustiga försök faller platt era wannabe messerschmittar! MVH Varför ett versalt f mitt i en mening? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 1 timme sedan, skrev GreenValley: Varför ett versalt f mitt i en mening? SKALL VÄL INTE BETYDA NÅGOT? GEMENER ÄR ETT ONÖDIGT OCH KORKAT PÅHITT... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 15 minuter sedan, skrev Tommy: SKALL VÄL INTE BETYDA NÅGOT? GEMENER ÄR ETT ONÖDIGT OCH KORKAT PÅHITT... MVH speciellt de små gemenerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 5 timmar sedan, skrev Enis: Så du har flera då efter som du fått upp pluppen.... Jag skriver ju det 55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 4 timmar sedan, skrev Odin: Vafan har Fuckbook-inlägg här att göra?? Fuckbook får du nog behålla för dig själv, verkade vara en betalsida, och något suspekt..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 (ändrad) Det här har väl varit uppe förut, varfför jag inte skulle flytta till Thai när jag forfarande är aktiv och vill göra nåt. Skall man köpa nåt och frågar så är alltid svaret, no have. Det är fan hopplöst att repa, laga nåt för man får inte tag i reservdelar, det gäller i vår by och även Udon thani, no have Försöker ta med så mycke jag tror jag behöver från Sverige men ibland har man glömt nåt. I går frågade på ett batteriföretag om en jordkabel till bilbatteriet, no have, gick runt hittade kabel på metervara och kabel skor, no have. Kan inte så mycke Thai men min fru är med det blir ändå, no have Det värsta var, ville köpa en ny väggklocka, gick in i en butik, min fru var med det blev, no have, men men sa jag det står 5 st i skyltfönstret. När jag blir så gammal att jag inte orkar göra nåt Ok bo i Thai sitta i min hammok och dricka öl tills man somnar in Ändrades Februari 15, 2018 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 5 timmar sedan, skrev Boa52: Det här har väl varit uppe förut, varfför jag inte skulle flytta till Thai när jag forfarande är aktiv och vill göra nåt. Skall man köpa nåt och frågar så är alltid svaret, no have. Det är fan hopplöst att repa, laga nåt för man får inte tag i reservdelar, det gäller i vår by och även Udon thani, no have Försöker ta med så mycke jag tror jag behöver från Sverige men ibland har man glömt nåt. I går frågade på ett batteriföretag om en jordkabel till bilbatteriet, no have, gick runt hittade kabel på metervara och kabel skor, no have. Kan inte så mycke Thai men min fru är med det blir ändå, no have Det värsta var, ville köpa en ny väggklocka, gick in i en butik, min fru var med det blev, no have, men men sa jag det står 5 st i skyltfönstret. När jag blir så gammal att jag inte orkar göra nåt Ok bo i Thai sitta i min hammok och dricka öl tills man somnar in Har tagit med mig några kataloger bland annat Biltema så kan man peka på bilderna vad man vill ha. Funkar kanon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har tagit med mig några kataloger bland annat Biltema så kan man peka på bilderna vad man vill ha. Funkar kanon Jag kör med bilder från google i telefonen om jag inte kan förklara, allt finns oftast. Sen går det ju väldigt bra att beställa från Lazada, "allt" finns där. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 On 2018-02-14 at 19:45, skrev GreenValley: Varför ett versalt f mitt i en mening? Vad-å salt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 17 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har tagit med mig några kataloger bland annat Biltema så kan man peka på bilderna vad man vill ha. Funkar kanon Vist är det bra med en biltemakatalog men många säger no have ändå och min fru följer med så en klocka kan inte va svårt att förstå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 2 timmar sedan, skrev Boa52: Vist är det bra med en biltemakatalog men många säger no have ändå och min fru följer med så en klocka kan inte va svårt att förstå Klassisk thaistyle på frugan kanske.. Tycker inte du skall handla massa onödigt, bättre spara pengarna till annat...! Du säger -Fråga efter klocka! Frugan säger -Nu vill han ha en giraff också... Han är galen! - Har ni giraffer? Expediten -No have! Således går ni hem utan klocka med mer pengar i fickan Jag förklarar redan nu att detta är ironi... med en gnutta av sanning om fenomenet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 28 minuter sedan, skrev samet: Jag förklarar redan nu att detta är ironi... med en gnutta av sanning om fenomenet... Bra att du förklarade det för jag tänkte komma med en riktigt dryg kommentar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu