måne Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 1 minut sedan, skrev Surin P3: Ett problem med din plan... Om jag sover, är baren tom. Jag kommer aldrig tomhänt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Kollar på Vueltan e Spania på Eurosport med R Vacchi. Där svensken Tobias Ludvigsson körde in som etta under sitt tempolopp. Inte en bild från Tv-produktionen under hela hans tempolopp... mycket dåligt ryter Vacchi ifrån. Jag är benägen att hålla med, kanske det där med spansk manjana manjana kanske fortfarande lever... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Kollar på Vueltan e Spania på Eurosport med R Vacchi. Där svensken Tobias Ludvigsson körde in som etta under sitt tempolopp. Inte en bild från Tv-produktionen under hela hans tempolopp... mycket dåligt ryter Vacchi ifrån. Jag är benägen att hålla med, kanske det där med spansk manjana manjana kanske fortfarande lever...En svensk är inte en spanjor helt enkelt. Litet stall dessutom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Bumpar tråden. Det gnälls alldeles för lite på forumet, nu är det över två månader sen någon yttrade sitt missnöje. Skärpning gubbar! Nu har ju det månadslånga "underhållningsförbudet" på tv avslutats och sändningarna är tillbaks till normal standard. Konstiga sång o musiktävlingar med hysterisk publik (betald?) och dessa vansinnigt irriterande ljudeffekter som kan göra en galen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Finns så mycket att göra så tv ser vi aldrig på, har haft stor behållning över ”musikförbudet” som man hoppas håller i sig för evigt. Nog gnälls det lika mycket som förr, men i andra trådar, finns massor att deppa över som valuta, pension och presidentval som exempel. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Tågförsening i Tenhult är inget roligtSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 5 timmar sedan, skrev Tallviking: Tågförsening i Tenhult är inget roligt Skickat från min iPhone med Tapatalk Hade du boken med dig ? http://www.adlibris.com/se/bok/mannen-fran-tenhult-9789185535132 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 Fyllskitiga ryssar som karvar bort alla godsaker på buffen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 4 minuter sedan, skrev Khonis: Fyllskitiga ryssar som karvar bort alla godsaker på buffen ? Kineser är inte bättre dom “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kineser är inte bättre dom Nej skitgrisarna är också otäcka. Men man blir bra förbannad när en fyllskitig ryss karvar bort alla ostar, vissa frukter och bär bort till sin CP familj ??? Skithögarna pratar engelska med varandar också. Men när osten och vinet är slut slinker fyllryskan fram ? Ändrades November 23, 2016 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 När man tvättar sina sängkläder men glömmer ta hand om dem tills man skall lägga sig. Bädda är förbannat tråkigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2017 När man tvättar sina sängkläder men glömmer ta hand om dem tills man skall lägga sig. Bädda är förbannat tråkigt...I know that feeling. Själv är jag irriterad på att man alltid ska provsmaka för mycket när man ska på jobb dagen efter. Så nu gömmer jag mig på dass, med lampan släckt, för att skona mina ögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 4 timmar sedan, skrev M33: När man tvättar sina sängkläder men glömmer ta hand om dem tills man skall lägga sig. Bädda är förbannat tråkigt... En fördel med att vara gift, eller är jag bara bortskämd.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 En fördel med att vara gift, eller är jag bara bortskämd....Lyllo. Själv går jag som slav i huset. /Lilla Fridolf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 9 minuter sedan, skrev Nicholas: Lyllo. Själv går jag som slav i huset. /Lilla Fridolf Det det är ordning på dig..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 54 minuter sedan, skrev ellim63: En fördel med att vara gift, eller är jag bara bortskämd.... Det gäller att vara gift med rätt kvinna också ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 4 timmar sedan, skrev ellim63: En fördel med att vara gift, eller är jag bara bortskämd.... 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Det gäller att vara gift med rätt kvinna också ! Man behöver inte ens vara gift. Blir bortskämd ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 När man flyger hem från t.ex. Thailand och planet landat på Arlanda. Om man då sitter i en innerstol mot gången så studsar iallafall jag upp och ställer mig i gången för att inte vara i vägen. När man står där med väskan och väntar så får man alltid höra någon grötmyndig viktigpetter som lite överlägset säger, "Jag förstår inte varför folk alltid har så bråttom, vi kommer ju alla ut", men vad händer när flygplansdörrarna öppnas, och kön börjar röra på sig? Jo då ska plötsligt fjanten ut i gången, tränga sig, trassla med väskan o.s.v. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 On 17/11/2016 at 17:39, skrev Tallviking: Tågförsening i Tenhult är inget roligt Skickat från min iPhone med Tapatalk I Tenhult är inget roligt. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 9 timmar sedan, skrev M33: När man tvättar sina sängkläder men glömmer ta hand om dem tills man skall lägga sig. Bädda är förbannat tråkigt... Tvätta? Bädda? Det är sånt man har maid till. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 11 minuter sedan, skrev Batting: När man flyger hem från t.ex. Thailand och planet landat på Arlanda. Om man då sitter i en innerstol mot gången så studsar iallafall jag upp och ställer mig i gången för att inte vara i vägen. När man står där med väskan och väntar så får man alltid höra någon grötmyndig viktigpetter som lite överlägset säger, "Jag förstår inte varför folk alltid har så bråttom, vi kommer ju alla ut", men vad händer när flygplansdörrarna öppnas, och kön börjar röra på sig? Jo då ska plötsligt fjanten ut i gången, tränga sig, trassla med väskan o.s.v. I vägen för vem? Det är ju knappast så att någon kan gå någonstans då gången genast packas upp med rookies som tror man kan gå av så fort hjulen slagit i backen. Jag reser mig inte upp förrän kön börjat röra på sig några stolsrader fram. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 17 minuter sedan, skrev SatanG: I vägen för vem? Det är ju knappast så att någon kan gå någonstans då gången genast packas upp med rookies som tror man kan gå av så fort hjulen slagit i backen. Jag reser mig inte upp förrän kön börjat röra på sig några stolsrader fram. / SatanG Folk som kanske behöver komma åt sin väska m.m. Jaha så du är en av de där som kommer ut i gången när det börjat röra på sig och då stoppar upp allt? Det är du som världsvant sitter och skäller andra för att vara Rookies. Moget SatanG, moget Du har iallafall inget emot att vara i vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 6 minuter sedan, skrev Batting: Folk som kanske behöver komma åt sin väska m.m. Jaha så du är en av de där som kommer ut i gången när det börjat röra på sig och då stoppar upp allt? Det är du som världsvant sitter och skäller andra för att vara Rookies. Moget SatanG, moget Du har iallafall inget emot att vara i vägen. Åk business så behöver du inte konfronteras med pöbeln i boskapsklass. Men du hittar säkert något negativt där med. Vore trevligt om du berättade om en positiv upplevelse, och då menar jag inte när du var med tjejen förra gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Åk business så behöver du inte konfronteras med pöbeln i boskapsklass. Men du hittar säkert något negativt där med. Vore trevligt om du berättade om en positiv upplevelse, och då menar jag inte när du var med tjejen förra gången. Det finns mycket positivt med Thailand, men du kanske skulle ta och läsa rubriken på denna tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Sist jag blev irriterad va på den Ryske herren inne på Seven Eleven I Jomtien. Han envisades med att prata ryska med småtjejerna bakom kassan ( som självklart stod som fån o inte hajja halvsju ) Till slut va jag bara tvungen o säga: PRÖVA MED ENGELSKA. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu