Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev Khemmarat:

Förbjud ekonomiklass = problem solved, fattiglappar skall stanna hem med HEN 55555555555555555555555555555555555555

Så talar en vis man :haha:

Dela på andra sajter

Med tanke på att fyra bekanta gått bort alldeles för tidigt under augusti månad så är livet egentligen för kort för att irritera sig på skitsaker

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Med tanke på att fyra bekanta gått bort alldeles för tidigt under augusti månad så är livet egentligen för kort för att irritera sig på skitsaker

Så sant som det är sagt Kenneth, varje dag får levas som om det var den sista, ser det ut som numera.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Khemmarat:

Så sant som det är sagt Kenneth, varje dag får levas som om det var den sista, ser det ut som numera.

Så nu suger jag i mej en Absinth med lite vatten i 5555555555555555555

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Khemmarat:

men slitsamt att tömma barskåpet varje dag så man inte har köpt något onödigt i fall att......nått händer.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎08‎-‎31 at 07:42, skrev kitungmakmak:

Denna är inte min utan tjejens... Jag ringde upp henne och hon svarade inte först men efter lite ytterligare försök som vaknade hon till och var sur som fan...

Hon drömde att hon skulle få en unge och hennes dotter hade redan fått en dotter, hennes kusin (som jag inte kommer ihåg namnet på) hade fått en dotter och nu skulle hon snart föda - och då ringer jag och väcker henne så hon vet inte vad det blev...

Hon var skitsur på mig... Men hur fan skall jag veta att hon drömmer bort dagarna - tja hon hade tydligen varit ute till 05:00 enligt skype så hon kanske behövde lite sömn. Bråkat med nån tjejkompis och det tar tydligen ett tag att göra det i Thailand.

Ha ha....min dåvarande gf ringer mig och är sur som fan, och på fullaste allvar tror att jag har en mianoi....enligt hennes dröm :37:, dom e för goa ibland, förutom flera samtal mitt i natten för en kontroll i ca 3-4 dagar :35:

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev M33:

Vem fan tar med sig godis till träningen...

image.jpeg

Jag tror det var han här.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev M33:

Det skulle man kunna tro när man ser mig men jag är oskyldig (som alltid)

Gemytligt korpulent ger många vänner :smile:och så fet är du inte.Du är ju i den åldern då det är skapligt lätt att åtgärda,annat är det när du är HP då väger kilon tredubbelt.

Allt under tresiffrigt är undernärt.

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev M33:

Det skulle man kunna tro när man ser mig men jag är oskyldig (som alltid)

Gemytligt korpulent ger många vänner :smile:och så fet är du inte.Du är ju i den åldern då det är skapligt lätt att åtgärda,annat är det när du är HP då väger kilon tredubbelt.

All under tresiffrigt är undernärt.

2 minuter sedan, skrev Jive:

Ungefär alla thai kallar mej för pappa.

Även den kvinnliga sidan kallar mig pappa,Läste fel :smile:Kallar blev killar,glasögon på :shame:

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev kitungmakmak:

Japp, efter att lyssnat på skrikande ungar och en rackare som gillade att sparka i stolen framför (dvs min stol) samt en som spytt i gången och jag min knäppskalle går ju utan skor till dasset så var jag ganska irriterad.

Skicka dom med båt istället... Eller i en herkules där det i alla fall inte hörs om dom skriker.

Men jag kan nog inte lasta ungarna för uppförandet, trots det så är det jävligt irriterande.

oavsett   spya i gången eller inte skulle jag aldrig tänka tanken att gå utan skor på ett garanterat nerpissat toagolv.

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev HighWai:

oavsett   spya i gången eller inte skulle jag aldrig tänka tanken att gå utan skor på ett garanterat nerpissat toagolv.

Då är tofflorna man får i business class praktiska

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Jive:

Ungefär alla thai kallar mej för pappa.

För att grandpa hade passat bättre?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev måne:

Ungefär så

Gissar att då blir uncle vilket vissa kallar mig åxå lite märkligt. Jag tycker det i alla fall - men det är inte helt galet.

Papa gillar jag inte, uncle går väl an (farbror) men tingtong passar nog bäst in på mig. Kanhända sokapok åxå för jag ids inte duscha 3ggr om dagen.

Bäst är ju pumpui - då vet jag att dom menar mig i alla fall. Och det säger dom faktiskt med ett glatt sinne - inte som om jag skulle kalla nån för knubbis i Sverige.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Är besviken på en thaikompis som i vanliga fall är en riktigt hyvens kille, men lite galen emellanåt.

Igår var han här på besök och orkade tydligen inte backa bilen och tyckte det går väl lika bra att köra över ett nyplanterat träd och nylagda gräsmattan.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Surin P3:

Är besviken på en thaikompis som i vanliga fall är en riktigt hyvens kille, men lite galen emellanåt.

Igår var han här på besök och orkade tydligen inte backa bilen och tyckte det går väl lika bra att köra över ett nyplanterat träd och nylagda gräsmattan.

Ska man köra full från platsen ingår det i planeringen att backa in när man anländer.

Men det går väl knappast att få in i skallen på en Thai.

Dela på andra sajter

Annars är det ganska irriterande att dom just envisas med att backa in bilarna på parkeringar trots att dom inte kan backa.

Istället för att körs in den i rutan och backa ut vilket är 1000ggr enklare.

Nä... ska stå ivägen flera minuter för att dom absolut ska backa in.

Super mörk solfilm gör inte det lättare.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev rolba:

Ska man köra full från platsen ingår det i planeringen att backa in när man anländer.

Han var inte i tillstånd att planera nåt, redan när han anlände. :42:

Det blev inga bestående men för gräsmattan, men trädet är nog bara att riva upp och plantera nytt.

Respektlöst och tråkigt.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev rolba:

Thai planera ??

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Surin P3:

Han var inte i tillstånd att planera nåt, redan när han anlände. :42:

Det blev inga bestående men för gräsmattan, men trädet är nog bara att riva upp och plantera nytt.

Respektlöst och tråkigt.

I mina planer hoppas jag bli hemkörd av värden,om han är vaken.Annars utgår jag att jag får fri tillgång till baren tills han är körduglig igen :drinks:

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev måne:

I mina planer hoppas jag bli hemkörd av värden,om han är vaken.Annars utgår jag att jag får fri tillgång till baren tills han är körduglig igen :drinks:

Ett problem med din plan... 

Om jag sover, är baren tom.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...