stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 1 minut sedan, skrev SatanG: Låt någon annan skala dom åt dig så tänker man inte på det / SatanG Jättelätta att skala om man nu inte köper de som är som kanonkulor. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 5 minuter sedan, skrev SatanG: Gott men så jävla jobbigt att skala dom bara / SatanG Finns "färdigskalade på flaska" som är väldigt gott ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 27 minuter sedan, skrev Tallviking: Finns "färdigskalade på flaska" som är väldigt gott ! Finns tydligen i "vinägerform" också 555555 Den är jag sugen på att provsmaka. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Jo men inte innehållet eller hur tjockt skalet var. Har köpt Mangkot för 1000- tals Baht och kommer att göra det fortsättningsvis då frukten är så jäkla god men tycker ändå att det är irriterande att betala för massa skal. Ungefär som kräftor då Men det är också så gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Finns tydligen i "vinägerform" också 555555 Den är jag sugen på att provsmaka. Vindruvor i vinägerform finns i varenda matvarubutik Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Vindruvor i vinägerform finns i varenda matvarubutik Smakade du inte dessertvinet gjord på mangosten (mangkot) hos Drivern? Det var så gott att jag fick huvudvärk och migrän nästa dag. Finns alternativ till vindruva. Ändrades Augusti 31, 2016 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 Smakade du inte dessertvinet gjord på mangosten (mangkot) hos Drivern? Det var så gott att jag fick huvudvärk och migrän nästa dag. Finns alternativ till vindruva. Har provat alla sorterna hemma hos C14 utan några som helst problem. det var nog alla snapsarna du tog innan desserten som du inte tålde. Du vart väldigt "tagen" framåt kvällen...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Har provat alla sorterna hemma hos C14 utan några som helst problem. det var nog alla snapsarna du tog innan desserten som du inte tålde. Du vart väldigt "tagen" framåt kvällen...... Stämmer nog, för man blir inte kurant av Kuranten vi snapsade med, C14 dryckerna hade en annan effekt den kvällen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Dumskallar! http://www.bangkokpost.com/news/general/1076721/ne-rubber-farmers-threaten-to-boycott-rubber-exporter Det mest irriterande är att dumskallar själva aldrig begriper hur jävla korkade de är, det är ju bara månader sedan som de grät i media att de behöver hjälp. Kort minne i kombination med lågt IQ är tyvärr allt för vanligt i Thailand. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 (ändrad) detta ifrån annan art om att gummibönderna använder för mycket svavelsyra för att det skall gå fortare med slutprodukten. Resultatet blir kortare livslängd på bilddäcken. och vem köper sådana produkter! mvh Regeringen igår lugnade ner stigande oro bland gummi jordbrukare i nordöstra att en ledande bil däcktillverkare har stoppat sin begäran om gummi för däckproduktion citera sin undermåliga kvalitet. Gummi bönder berörs följande rykten beläggningsarbeten att två stora tillverkare bildäck vägrar att köpa gummi från nordöstra Thailand hävdar gummi jordbrukare i nordöstra använder svavelsyra i sin tillverkningsprocess som gör gummikvaliteten undermålig. Efter en sådan rykte har jordbruk och kooperativa minister beordrade Rubber Authority of Thailand att undersöka saken och utbilda gummiplantageägarna i regionen för att sluta lägga svavelsyra till gummi som allvarligt försämrar dess kvalitet. Ministern, Gen Chatchai Sarikalaya, igår utarbetas på rykten om att två stora däcktillverkare vägrar att köpa gummi från nordöstra Thailand och kommer att parkeras sina planer på att bygga bil produktionsanläggningar värderas till mer än 2 miljarder baht i nordöstra delen av landet samt. Han sade att tillverkarna var missnöjda när de upptäckte att mer än 80% av gummiproducenter i nordöstra Thailand lagt svavelsyra mot latex för att påskynda koagulering. Detta i sin tur resulterar i kortare livslängd av bildäck. Ändrades September 3, 2016 av haan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Jag irriterar mig på folk som irriterar sig på en massa skitsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Väntar på att bilen tvättas, in kommer en kvinna med sina 2 ungar. Vilket jävla liv, biltvättar borde vara barnförbjudna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 10 minuter sedan, skrev M33: Väntar på att bilen tvättas, in kommer en kvinna med sina 2 ungar. Vilket jävla liv, biltvättar borde vara barnförbjudna! Och flygplan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Det vore bättre att förbjuda föräldrar som inte har koll på sina ungar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Tjockisar o fyllon i ekonomiklass på flyg borde förbjudas.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 (ändrad) 38 minuter sedan, skrev Soengsang: Tjockisar o fyllon i ekonomiklass på flyg borde förbjudas. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Japp, in i Business med dom bara! Ändrades September 3, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Precis nyss, skrev audirs2: Japp, in i Business med dom bara! Ja där slipper de sitta i knä eller hänga över grannen, ingen risk de stinker heller, för det är ju en bit emellan folk där, tjockisar skulle definitivt ha förstånd att boka annat än eco! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja där slipper de sitta i knä eller hänga över grannen, ingen risk de stinker heller, för det är ju en bit emellan folk där, tjockisar skulle definitivt ha förstånd att boka annat än eco! Du är ju erfarenheten själv Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Och flygplan. Japp, efter att lyssnat på skrikande ungar och en rackare som gillade att sparka i stolen framför (dvs min stol) samt en som spytt i gången och jag min knäppskalle går ju utan skor till dasset så var jag ganska irriterad. Skicka dom med båt istället... Eller i en herkules där det i alla fall inte hörs om dom skriker. Men jag kan nog inte lasta ungarna för uppförandet, trots det så är det jävligt irriterande. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Tjockisar o fyllon i ekonomiklass på flyg borde förbjudas. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Varför tror du man vägrar åka ekonomi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 15 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Japp, efter att lyssnat på skrikande ungar och en rackare som gillade att sparka i stolen framför (dvs min stol) samt en som spytt i gången och jag min knäppskalle går ju utan skor till dasset så var jag ganska irriterad. Skicka dom med båt istället... Eller i en herkules där det i alla fall inte hörs om dom skriker. Men jag kan nog inte lasta ungarna för uppförandet, trots det så är det jävligt irriterande. Barn är barn och alla har vi varit små..................även tjockisar och fyllon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 7 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Japp, efter att lyssnat på skrikande ungar och en rackare som gillade att sparka i stolen framför (dvs min stol) samt en som spytt i gången och jag min knäppskalle går ju utan skor till dasset så var jag ganska irriterad. Skicka dom med båt istället... Eller i en herkules där det i alla fall inte hörs om dom skriker. Men jag kan nog inte lasta ungarna för uppförandet, trots det så är det jävligt irriterande. Det gäller att välja riktiga skitbolag och lågsäsong, minns knappt när jag hade en stolsgranne sist, en tvåa eller tre-stolarsrad för sig själv är är lyx för drygt 3000kr. Är det tre i bredd mot fönster så be om att sitta vid mitten exempel B, du blir nästan alltid ensam då. Väljer du A så får du en på granne C men en tom emellan. Är det ett arab-bolag så ingår lyxig service också. Våga vägra direktflyg och slipp skrikiga ungar och gapiga vuxna Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Tycker alla andra jävlar ska hålla sig hemma när jag ska resa så det blir lugnt och skönt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 2 minuter sedan, skrev leifen: Det gäller att välja riktiga skitbolag och lågsäsong, minns knappt när jag hade en stolsgranne sist, en tvåa eller tre-stolarsrad för sig själv är är lyx för drygt 3000kr. Är det tre i bredd mot fönster så be om att sitta vid mitten exempel B, du blir nästan alltid ensam då. Väljer du A så får du en på granne C men en tom emellan. Är det ett arab-bolag så ingår lyxig service också. Våga vägra direktflyg och slipp skrikiga ungar och gapiga vuxna Det var ju norbaggarna och ungjälven som sparkade i stolen var ju vaken hela "dagen" då dom lyfter tidigt. Tja resten som skrek kanske var mindre irriterande men jag måste nog kika på nåt annat än direktflyg. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Tjockisar o fyllon i ekonomiklass på flyg borde förbjudas. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Förbjud ekonomiklass = problem solved, fattiglappar skall stanna hem med HEN 55555555555555555555555555555555555555 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu