Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

On 6 January 2014 at 14:20, skrev andrejsdenruskige:

Facebook!

Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook.

Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv.

Dessutom så har jag en "vän" som uppdaterar sin satans bild rätt ofta, eller bara postar in några bilder på sig själv.

Alla dessa bilder är till 90% likadana. Samma vinkel samma ansiktsuttryck, samma tomma blick som ser helt fjärn ut och det som irriterar mig mest är att hon alltid har några jävla HÖRLURSSLADDAR hängandes. Ibland röda, ibland vita. Man undrar om inte evolutionen snart ser till att hennes avkommor föds med hörlurssladdar av mänsklig vävnad.

Satan så fånigt det ser ut.

Jag är ursinnig!

Värsta sorten är väl de som suger in kinderna. Va fan tror dom, tror dom att ingen märker?
Sedan så känner jag en tjej som tydligen vill avreagera sig och t.ex. kan skriva, ""Fan vad han är dum!"?!
Man frågar sig ju då givetvis vem hon menar, är det mig hon är arg på, eller vad?
Nä det får man aldrig veta. :blind:

Sist skriv hon för att varna så att ingen annan skulle bli lurad.
Jag lovade att se upp om hon bara talade om vad det gällde?
Nä det fick man inte heller veta. Hon svarade att det borde jag veta för jag var äldre än henne. 

Jo det är klart att jag säkert är medveten om rätt så mycket som helt gått henne förbi,
men det är ju just det. Det finns så mycket att välja på. :blind:

Vore det inte för att hon är gift med en kompis som inte har FB så skulle hon åka ut från vänlistan. :yuush:  

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

Ganska logiskt, de har ju inte fått inte några pengar på ett par år och dessa pengar måste ju tjänas in på nåt sätt och då görs det som vanligt. Priset höjs.

Nja, de har ju fått in samma pengar, men de har sluppit att betala för rättigheterna under ett par år. Nu när de åter har fått rättigheterna att sända, så vill de ha ännu mer betalt om man vill se matcherna.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nemo:

Nja, de har ju fått in samma pengar, men de har sluppit att betala för rättigheterna under ett par år. Nu när de åter har fått rättigheterna att sända, så vill de ha ännu mer betalt om man vill se matcherna.

De har nog inte fått in samma pengar med tanke på hur många som bytte från True till CTH när True gick miste om Premier League.

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Surin P3:

De har nog inte fått in samma pengar med tanke på hur många som bytte från True till CTH när True gick miste om Premier League.

Poängen är att de tog lika mycket betalt trots att de inte visade något. De borde ju naturligtvis ha sänkt priset under tiden de inte kunde visa några matcher. Sen kunde de ju ha höjt nu när de kan sända.

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Nemo:

Poängen är att de tog lika mycket betalt trots att de inte visade något. De borde ju naturligtvis ha sänkt priset under tiden de inte kunde visa några matcher. Sen kunde de ju ha höjt nu när de kan sända.

Prishöjningar på dom flesta produkter sker hela tiden. Vissa företag höjer ärligt priset medans andra listigt minskar på innehållet i förpackningen men behåller samma pris. Same same but different.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nemo:

Min poäng är att det är typisk thailogik.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Skulle ta gröna kortet i golf idag och var väl förberedd och tänkte lätt som en plätt.

Vid uppvärmninigen i rangen innan spelet så smärta det till i sidan.

Hade sträckt mig.

Kunde knappt slå iväg bollen hundra meter och avslutade varje slag med och knäa istället för och lägga klubban på axeln.

Jobbarkompisen som jag spelade med är paragrafryttare  och det blev ingen grön kort.:dribble:

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Galten:

Skulle ta gröna kortet i golf idag och var väl förberedd och tänkte lätt som en plätt.

Vid uppvärmninigen i rangen innan spelet så smärta det till i sidan.

Hade sträckt mig.

Kunde knappt slå iväg bollen hundra meter och avslutade varje slag med och knäa istället för och lägga klubban på axeln.

Jobbarkompisen som jag spelade med är paragrafryttare  och det blev ingen grön kort.:dribble:

Tur för dej då slipper du spela golf

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

När dottern var 6 år så hade vi henne i simskola och tog till och med pappaledigt en vecka för och träna.

Hon simmade lätt 200meter innan terminen var slut och simmar som en fisk.

Nu kunde hon som 12 åring inte vara med på simprovet 200m då hon skadat sig på hoppmattan och därmed inte få betyg E i höstterminens gymmastik????.

Fick en idi*tiskt lapp om detta hem.

Att de har problem med att få tag på duktiga lärare kan man köpa men här borde rektorn rycka in.

Funderar på en insändare i  en tidning.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Galten:

När dottern var 7 år så hade vi henne i simskola och tog till och med pappaledigt en vecka för och träna.

Hon simmade lätt 200meter innan terminen var slut och simmar som en fisk.

Nu kunde hon som 12 åring inte vara med på simprovet 200m då hon skadat sig på hoppmattan och därmed inte få betyg E i höstterminens gymmastik????.

Fick en idi*tiskt lapp om detta hem.

Att de har problem med att få tag på duktiga lärare kan man köpa men här borde rektorn rycka in.

Funderar på en insändare i  en tidning.

Får hon inte göra om provet när hon är frisk igen?

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev HuaHindinnge:

Hon får säkert en chans till men hon har ju klarat det otaliga gånger och är erkänt duktig på att simma.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Klart som fan hon får. I Januari i Umeå...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Galten:

Hon får säkert en chans till men hon har ju klarat det otaliga gånger och är erkänt duktig på att simma.

Får man inte ett typ intyg eller märke när man klarat vissa meter ,,,borde väl räcka

Dela på andra sajter

On 2016-08-07 at 18:27, skrev thomas001:

Kallas för Jansson i Thailand.

Känd kille 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

PostNord måste vara ett av Sveriges mest dåliga företag som finns..

Beställde däck från Tyskland, dom låg där i 8 dagar innan dom skickade brev att dom fanns där.

Det hade varit mycket billigare att skicka mejl eller SMS, fick däcken i alla fall efter att har suttit i telkön 2 gånger i minst 10 min..

Efter jag har fått däcken fick påminnelse att däcken fanns i Nyköping (bara 6 brev fick jag till).

Summa sumarium så skickade dom 12 brev istället för några mejl eller SMS..

Skärp till er tusan, tur att ingen ringde för en kvaliteskontroll då hade fått riktiga arga svar från mig..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev stefan5300:

Att köpa 1 kilo frukt och betala för 7 hekto skal.images (5).jpg

IMG_0400.JPG

hej stefan du får göra som vissa blomkålsköpare i sverige skala av blasten först. såg en skylt vid ett blomkålsstånd blomkål med blast a' kronor blomkål utan blast dubbla priset mvh

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev stefan5300:

IMG_0400.JPG

Såg du inte skalen när du valde frukten ;-)

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

IMG_0400.JPG

Köp vindruvor istället 55555

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Denna är inte min utan tjejens... Jag ringde upp henne och hon svarade inte först men efter lite ytterligare försök som vaknade hon till och var sur som fan...

Hon drömde att hon skulle få en unge och hennes dotter hade redan fått en dotter, hennes kusin (som jag inte kommer ihåg namnet på) hade fått en dotter och nu skulle hon snart föda - och då ringer jag och väcker henne så hon vet inte vad det blev...

Hon var skitsur på mig... Men hur fan skall jag veta att hon drömmer bort dagarna - tja hon hade tydligen varit ute till 05:00 enligt skype så hon kanske behövde lite sömn. Bråkat med nån tjejkompis och det tar tydligen ett tag att göra det i Thailand.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Gott men så jävla jobbigt att skala dom bara :-)

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

Såg du inte skalen när du valde frukten ;-)

/ SatanG

Jo men inte innehållet eller hur tjockt skalet vartrott.jpg.

Har köpt Mangkot för 1000- tals Baht och kommer att göra det fortsättningsvis då frukten är så jäkla god men tycker ändå att det är irriterande att betala för massa skal.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Nä 55555555

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev stefan5300:

Jo men inte innehållet eller hur tjockt skalet vartrott.jpg.

Har köpt Mangkot för 1000- tals Baht och kommer att göra det fortsättningsvis då frukten är så jäkla god men tycker ändå att det är irriterande att betala för massa skal.

Låt någon annan skala dom åt dig så tänker man inte på det :-) 

/ SatanG

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...