Drik Inlagd Juli 6, 2016 Dela Inlagd Juli 6, 2016 Var precis och åt några munkar på mister donuts och blev lite sur. Det är ok med lite is i colan men de fyller fan i mig hela jäkla muggen full med is.... Sammanlagt så i en 0.5 liters mugg så är det väl en halv deciliter cola och resten is. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Är igentligen ingen skitsak att irritera sig på. Jag irriterar mig som tusan på när jag vill se en bra liveconcert från youtube, det finns mängder med concerter men hur många som helst är inspelade med en oduglig kamera eller mobil från folki publiken, så det blir ett jäkla letande. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 4 minuter sedan, skrev stefan5300: Är igentligen ingen skitsak att irritera sig på. Jag irriterar mig som tusan på när jag vill se en bra liveconcert från youtube, det finns mängder med concerter men hur många som helst är inspelade med en oduglig kamera eller mobil från folki publiken, så det blir ett jäkla letande. Håller med. Har dock börjat skriva DVD i sökningarna så får man oftast bra kvalitet. Tex "Ozzy Live DVD" Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Ja jävlar vad trött jag blir på mig själv ibland....god natt allihopa sov gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Att man får en sån här jävla kassaremsa bara för ett inköp av en kopp kaffe... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 3 timmar sedan, skrev swedenfarang: Håller med. Har dock börjat skriva DVD i sökningarna så får man oftast bra kvalitet. Tex "Ozzy Live DVD" I Youtube går det att filtrera på kvalitet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2016 8 timmar sedan, skrev Benriach: Att man får en sån här jävla kassaremsa bara för ett inköp av en kopp kaffe... Sådana är bra att elda med i öppna spisen på vintern. En snål jävel som jag har dock inte införskaffat mig en öppenspis, så jag gör en lägereld i vardagsrummet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 25, 2016 Dela Inlagd Juli 25, 2016 Att Tesco Lotas slutat servera öl. Förr fanns det söta flickor man kunde få köpa öl av medan frugan handlade. Vad fan händer med detta land [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 25, 2016 Dela Inlagd Juli 25, 2016 Alla satans Kineser o Indier på flygert till Phuket o på Phuket således. Isaan är fan en liten fristad. Kineser är fan dumma på riktigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25, 2016 Dela Inlagd Juli 25, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Alla satans Kineser o Indier på flygert till Phuket o på Phuket således. Isaan är fan en liten fristad. Kineser är fan dumma på riktigt. De flyger väl bara lågprisflyg och det gör väl inte du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 25, 2016 Dela Inlagd Juli 25, 2016 Att det ska vara så förbaskat svårt att lösa vissa knep o knåpgrejer... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 25, 2016 Dela Inlagd Juli 25, 2016 5 minuter sedan, skrev Benriach: Att det ska vara så förbaskat svårt att lösa vissa knep o knåpgrejer... Funkar inte "Ring en vän" i såna situationer, på tv brukar det gå bra ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 26, 2016 Dela Inlagd Juli 26, 2016 När fler än två Thai träffas. Varför pratar alla samtidigt och gärna skrikandes. Å andra sidan förstår jag varför ingenting blir rätt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 26, 2016 Dela Inlagd Juli 26, 2016 1 timme sedan, skrev Peolito: När fler än två Thai träffas. Varför pratar alla samtidigt och gärna skrikandes. Å andra sidan förstår jag varför ingenting blir rätt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag kanner igen detta,har just kommit tillbaks fran en tur nar sista bitarna med husforsaljningen skulle fixas, Koparen var med och frugans moster,vilket kackel det var i bilen. Inte nog med det,koparen skulle visa mig vagen,men efter att ha irrat runt i Bua Yai sa sager han att han vet inte vart vi ska. Man kan ju bli galen for mindre, som tur va sa mindes frugan vart stallet lag och fick ta over som kartlasare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 för att en säkring löst ut i friggeboden o kylskåpet där var rumstempererat, så efter denna får man dricka varma öl........ vilken tur att favoritdottern påminde mig om att det finns svala öl i källaren.....slutet gott allting gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 On 2016-07-26 at 07:05, skrev Peolito: När fler än två Thai träffas. Varför pratar alla samtidigt och gärna skrikandes. Å andra sidan förstår jag varför ingenting blir rätt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Är det inte så att du förstår ingenting av vad dom säger och skulle du göra det hänger du inte med ändå, dom är snabbare i huvudet än du. Det ska du irritera dej över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 Irriterar mig på @andrejsdenruskige som skapat denna skittråd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 11 minuter sedan, skrev M33: Irriterar mig på @andrejsdenruskige som skapat denna skittråd... Inte många rätt från honom Men han är väldigt snäll, men har noll koll på sitt hem i Hua Thale. Total skugga numera och ett bra vattenfall vid regn då dom höjt huvudvägen utan frågat om lov Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 2 minuter sedan, skrev leifen: Inte många rätt från honom Men han är väldigt snäll, men har noll koll på sitt hem i Hua Thale. Total skugga numera och ett bra vattenfall vid regn då dom höjt huvudvägen utan frågat om lov Han har blivit semi-norsk så han förstår inte bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 1 minut sedan, skrev M33: Han har blivit semi-norsk så han förstår inte bättre... Han var ju knappt svensk före. En Torneå-daling med ett annat språk. Semi-svensk till Semi-norsk. Same same Semi-thai när han vuxit upp men han har gott om tid till att bli en riktig HP. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 25 minuter sedan, skrev leifen: Inte många rätt från honom Men han är väldigt snäll, men har noll koll på sitt hem i Hua Thale. Total skugga numera och ett bra vattenfall vid regn då dom höjt huvudvägen utan frågat om lov Tror inte du är rätt person att kolla om det är skugga eller dålig avrinning när det regnar. Vem har dom inte frågat lov om med vägen, du sitter tydligen inne med uppgifter eller svammel som inte Andrej inte vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 8 minuter sedan, skrev Boa52: Tror inte du är rätt person att kolla om det är skugga eller dålig avrinning när det regnar. Vem har dom inte frågat lov om med vägen, du sitter tydligen inne med uppgifter eller svammel som inte Andrej inte vet Styr upp det här, känner att det ligger en tjuvskjuten ren begravd någonstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 2 minuter sedan, skrev M33: Styr upp det här, känner att det ligger en tjuvskjuten ren begravd någonstans Han har väl inte licens på mer än små flickor, Leifen hacka på mej och det är fel det är jag som ska hacka på forumgubbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 Så mycket skit i samma hög.. Jag brukar inte försvara (leifen) det klarar han själv, men dessa retard-påhopp ska inte stå oemotsagda. liefen är bevisligen inte närvarande och kan argumentera. Men likväl får inte den retarderades uttryck stå oemotsagda... Eller mao. protest inlämnad, orsak kommer. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2016 Dela Inlagd Juli 27, 2016 Varför finns det inte tandborste för vänsterhänta, nu när högern har gått på lunch? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu