Nicholas Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Kanske fel tråd för detta då det knappast är en skitsak och irritation är en lite väl mild beskrivning. https://twitter.com/sr_ekot/status/742004935659819013 Nu lyssnade jag visserligen inte på SR när tosingen Breivik höll på, men jag tvivlar starkt på att SR censurerade den presskonferensen... Det började redan imorse med SR nyheterna. Ordvalet "nattklubb" Jag reagerade på det och undrade vafan dom pratade om, sedan i direkt rapporten från Florida kröp det fram att det var en gayklubb och det förklarade det skitnödiga ordvalet. SR + SVT = 0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 29 minuter sedan, skrev Nicholas: Det började redan imorse med SR nyheterna. Ordvalet "nattklubb" Jag reagerade på det och undrade vafan dom pratade om, sedan i direkt rapporten från Florida kröp det fram att det var en gayklubb och det förklarade det skitnödiga ordvalet. SR + SVT = 0 Nu var det väl inte riktigt det jag reagerade på, även en gayklubb kan väl vara nattklubb... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 timmar sedan, skrev frason: Like a boss. 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Pappas pojke Ni har inte träffat P3:s fru... Hon e jätte gullig, men reta henne för fan inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Nu var det väl inte riktigt det jag reagerade på, även en gayklubb kan väl vara nattklubb... Jo men ordvalet var redan där dead give away at SR återigen skulle få det jobbigt med rapporteringen. Svårt att sopa 50 döda under mattan dock. Man ville ju inte låtsas om att det var homosexuella och en muslim helt enkelt. Det ville man runda i det längsta. Därav ett ord från 70talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 9 minuter sedan, skrev Odin: Ni har inte träffat P3:s fru... Hon e jätte gullig, men reta henne för fan inte... Är hon från Älvdalen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 minuter sedan, skrev Nicholas: Jo men ordvalet var redan där dead give away at SR återigen skulle få det jobbigt med rapporteringen. Svårt att sopa 50 döda under mattan dock. Man ville ju inte låtsas om att det var homosexuella och en muslim helt enkelt. Det ville man runda i det längsta. Därav ett ord från 70talet. Våga vägra betala SR licensen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 8 minuter sedan, skrev GreenValley: Är hon från Älvdalen? Haha näe, men hon skulle kunnat ha varit... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 1 timme sedan, skrev Benriach: Kanske fel tråd för detta då det knappast är en skitsak och irritation är en lite väl mild beskrivning. https://twitter.com/sr_ekot/status/742004935659819013 Nu lyssnade jag visserligen inte på SR när tosingen Breivik höll på, men jag tvivlar starkt på att SR censurerade den presskonferensen... 1 timme sedan, skrev Nicholas: Det började redan imorse med SR nyheterna. Ordvalet "nattklubb" Jag reagerade på det och undrade vafan dom pratade om, sedan i direkt rapporten från Florida kröp det fram att det var en gayklubb och det förklarade det skitnödiga ordvalet. SR + SVT = 0 Där kom den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Ni har inte träffat P3:s fru... Hon e jätte gullig, men reta henne för fan inte... Jodå vi har träffat henne och hon verkar ha skinn på näsan ;-) Skickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jodå vi har träffat henne och hon verkar ha skinn på näsan ;-) Skickat från min GT-I9300 Det behövs nog en del skinn om hon ska hålla ordning på den förvuxna skitungen P3. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 On 2016-06-12 at 20:16, skrev Khonis: Våga vägra betala SR licensen. Jag har nog bara betalt den ett par år innan flytten till Thailand... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Postade ett paket till Sverige idag nere på soi 13/2. Ville ha tracking number på det. Hon bakom disken säger "jo hävv ajdii passpått". Jag visar glatt upp mitt thai körkort. Hon "kään nått". Varför då undrar jag, finns ju alla uppgifter om mej. Nej det ska finnas När passet/IDt är utfärdat och När det går ut. Jag "but that serves no purpose". Hon "kään nått!". Jag blir irriterad och försöker få henne att fatta att det inte har någon betydelse ... Samtidigt som jag inser att hon skiter i det. Sålänge det inte finns pass så går det inte. Vem Fan har kommit på denna idi*ti? Eller finns det nån annan förklaring som jag missat?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 8 minuter sedan, skrev ragson: Postade ett paket till Sverige idag nere på soi 13/2. Ville ha tracking number på det. Hon bakom disken säger "jo hävv ajdii passpått". Jag visar glatt upp mitt thai körkort. Hon "kään nått". Varför då undrar jag, finns ju alla uppgifter om mej. Nej det ska finnas När passet/IDt är utfärdat och När det går ut. Jag "but that serves no purpose". Hon "kään nått!". Jag blir irriterad och försöker få henne att fatta att det inte har någon betydelse ... Samtidigt som jag inser att hon skiter i det. Sålänge det inte finns pass så går det inte. Vem Fan har kommit på denna idi*ti? Eller finns det nån annan förklaring som jag missat?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk För fan Ragge, hur länge har du bott här? Det spelar ingen roll vad du säger i det läget. Hon har rätt! Hem och hämta passet och gnola på en låt under färden. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 42 minuter sedan, skrev Jive: För fan Ragge, hur länge har du bott här? Det spelar ingen roll vad du säger i det läget. Hon har rätt! Hem och hämta passet och gnola på en låt under färden. Det här är väl en gnälltråd? En stitsak som jag blev irriterad över ! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 9 minuter sedan, skrev ragson: Det här är väl en gnälltråd? En stitsak som jag blev irriterad över ! Ja det har du ju rätt i. Ös på - Ney, ney, ney.... Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 Man har ju lärt sig att uppskatta rumpduschen med åren. Men jag rekommenderar inte den här typen av slang. Helt omöjligt utan grovt våld att vrida strålen i avsedd riktning. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 Man har ju lärt sig att uppskatta rumpduschen med åren. Men jag rekommenderar inte den här typen av slang. Helt omöjligt utan grovt våld att vrida strålen i avsedd riktning. Äh...klenis penis!! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 3 timmar sedan, skrev RoiET: Man har ju lärt sig att uppskatta rumpduschen med åren. Men jag rekommenderar inte den här typen av slang. Helt omöjligt utan grovt våld att vrida strålen i avsedd riktning. Krävs betydligt mindre våld om du riktar strålen innan du för upp munstycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 12 minuter sedan, skrev M33: Krävs betydligt mindre våld om du riktar strålen innan du för upp munstycket. Dom använder väl Perrier till rumpduschen, på dina flashiga hotell, stekare som du är....? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 18 minuter sedan, skrev Sangwal: Dom använder väl Perrier till rumpduschen, på dina flashiga hotell, stekare som du är....? Rock on! Faktiskt aldrig frågat personalen vad de använder, ringer bara roomservice och låter dem fixa renspolningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 5 minuter sedan, skrev M33: Faktiskt aldrig frågat personalen vad de använder, ringer bara roomservice och låter dem fixa renspolningen. Lite kinky, jag låter inte ens tjejen komma nära mig innan jag är helt klar med rengöringen. Men alla gör ju som dom vill. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 5 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Lite kinky, jag låter inte ens tjejen komma nära mig innan jag är helt klar med rengöringen. Men alla gör ju som dom vill. Nu är det ju hotellpersonal och det ingår i deras arbetsuppgifter om jag inte är felinformerad angående business room privileges Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 1 minut sedan, skrev M33: Nu är det ju hotellpersonal och det ingår i deras arbetsuppgifter om jag inte är felinformerad angående business room privileges Ingår det sugning också i deras arbetsuppgifter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 Precis nyss, skrev HuaHindinnge: Ingår det sugning också i deras arbetsuppgifter? Ingen aning, står bara "Complimentary dry cleaning" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 Ang EM i förnedring - förlåt i fotboll! Det är en skitsak som jag har jä...t svårt för, det är när man skriver i korset på svenska flaggan. Tycker det ser för bedrövligt ut när man kladdar vart nu ev råkar bo... Borde utdömas straff på detta otyg! BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu