HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 2 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Mycket möjligt att han som kommenterade såg ut så, men eftersom det är radio så vet jag faktiskt inte. Sen ska det bli nåt jäkla OS åxå, då är radion trasig igen. Kan du inte lyssna på radioprogram via mobilen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Kan du inte lyssna på radioprogram via mobilen? Antar att det är fotboll överallt på den åxå. Det sprider sig som ett virus och går inte att stoppa eller bota. Får väl skruva över till p1 och lyssna på helgmålsringning eller nåt sånt istället. Tycker inte om att lyssna på (eller titta på) idrott helt enkelt Ändrades Juni 11, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 8 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Antar att det är fotboll överallt på den åxå. Det sprider sig som ett virus och går inte att stoppa eller bota. Får väl skruva över till p1 och lyssna på helgmålsringning eller nåt sånt istället. Tycker inte om att lyssna på (eller titta på) idrott helt enkelt Det är med andra ord lite som att behöva stå ut med dina inlägg som handlar om allt och ingenting samtidigt, men här kan man tyvärr inte vrida över från P3 till P1... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Precis nyss, skrev Benriach: Det är med andra ord lite som att behöva stå ut med dina inlägg som handlar om allt och ingenting samtidigt, men här kan man tyvärr inte vrida över från P3 till P1... Ignorera medlem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 En skitsak jag vill vara utan är bakfyllan dagen efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Precis nyss, skrev HuaHindinnge: En skitsak jag vill vara utan är bakfyllan dagen efter. Mjuklanda så slipper du den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: En skitsak jag vill vara utan är bakfyllan dagen efter. Ignorera alkohol, kanske... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Precis nyss, skrev Benriach: Ignorera alkohol, kanske... Men nääe. Ett liv utan alkohol...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Precis nyss, skrev HuaHindinnge: Men nääe. Ett liv utan alkohol...... Drick med måtta då så slipper du gnälla om lite bakfylla... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Precis nyss, skrev Benriach: Drick med måtta då så slipper du gnälla om lite bakfylla... Jag gnäller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 8 minuter sedan, skrev Benriach: Det är med andra ord lite som att behöva stå ut med dina inlägg som handlar om allt och ingenting samtidigt, men här kan man tyvärr inte vrida över från P3 till P1... Ledsen för att jag inte kan hålla mig från att kommentera. Men ignorera mig går ju bra så slipper du läsa skiten. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 53 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Antar att det är fotboll överallt på den åxå. Det sprider sig som ett virus och går inte att stoppa eller bota. Får väl skruva över till p1 och lyssna på helgmålsringning eller nåt sånt istället. Tycker inte om att lyssna på (eller titta på) idrott helt enkelt Det är ytterst få som gillar fotboll, det är mest en anledning att ta ett par öl och träffa kompisar, eller att slåss med ett annat gäng öldrickare. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 On 5 juni 2016 at 18:12, skrev Fredman: Helt riktigt, "jag beklagar förlusten" är mer passande. Jag tycker " att han dog hastigt och lustigt " som bättre. Folk är så jääääkla rädda för den enda saken som är säker till 100%. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) En "follow-up" på min tidigare irritation av Williams hår vs. galen lärarinna... Det ska tydligen fotograferas imorgon och lärarinnan var på William igen i fredags. Och idag blev det ett litet rabalder när frun skulle klippa Williams hår och jag påpekade att hon kanske skulle ta sig en funderare på vem som är hans riktiga mamma egentligen. Nåväl, William sitter lydigt i stolen en stund och får frisyren fixad av mamman. Lite skrik av; SITT ORDENTLIGT och SITT STILL följs av en William som marscherar in på dass, tar min skäggtrimmer och kommer ut helt utan hår på skallen. Få se vad lärarinnan från helvetet kommer med för funderingar imorgon... Oavsett vad det blir, så blir det ingen klippning av hans hår på ett tag i alla fall. Ändrades Juni 12, 2016 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 On 2016-06-11 at 16:21, skrev Tommy: Ser fram emot detta! Men allvarligt så måste det varit nåt fel på Garants Trinidad.... korv, de har tagit bort möjligheten att kommentera korven på hemsidan, bara positiva kommentarer syns, och nya går inte att skriva... Ta 3 paket till mej, jag betalar kriff! MVH Tommy Finns rätt kryddig frukostkorv här i Thailand också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev Surin P3: En "follow-up" på min tidigare irritation av Williams hår vs. galen lärarinna... Det ska tydligen fotograferas imorgon och lärarinnan var på William igen i fredags. Och idag blev det ett litet rabalder när frun skulle klippa Williams hår och jag påpekade att hon kanske skulle ta sig en funderare på vem som är hans riktiga mamma egentligen. Nåväl, William sitter lydigt i stolen en stund och får frisyren fixad av mamman. Lite skrik av; SITT ORDENTLIGT och SITT STILL följs av en William som marscherar in på dass, tar min skäggtrimmer och kommer ut helt utan hår på skallen. Få se vad lärarinnan från helvetet kommer med för funderingar imorgon... Oavsett vad det blir, så blir det ingen klippning av hans hår på ett tag i alla fall. Heja William! Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 17 minuter sedan, skrev Mr atm: Jag tycker " att han dog hastigt och lustigt " som bättre. Folk är så jääääkla rädda för den enda saken som är säker till 100%. Bitcoin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 1 minut sedan, skrev frason: Heja William! Jag sa samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Finns rätt kryddig frukostkorv här i Thailand också Meh... mild och god... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Precis nyss, skrev Surin P3: Jag sa samma sak. Like a boss. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Bitcoin? Nix! Men att vi alla dör så klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 1 minut sedan, skrev Mr atm: Nix! Men att vi alla dör så klart. Va?! Det irriterar mig. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 6 minuter sedan, skrev Surin P3: En "follow-up" på min tidigare irritation av Williams hår vs. galen lärarinna... Det ska tydligen fotograferas imorgon och lärarinnan var på William igen i fredags. Och idag blev det ett litet rabalder när frun skulle klippa Williams hår och jag påpekade att hon kanske skulle ta sig en funderare på vem som är hans riktiga mamma egentligen. Nåväl, William sitter lydigt i stolen en stund och får frisyren fixad av mamman. Lite skrik av; SITT ORDENTLIGT och SITT STILL följs av en William som marscherar in på dass, tar min skäggtrimmer och kommer ut helt utan hår på skallen. Få se vad lärarinnan från helvetet kommer med för funderingar imorgon... Oavsett vad det blir, så blir det ingen klippning av hans hår på ett tag i alla fall. Pappas pojke “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 20 timmar sedan, skrev M33: Mjuklanda så slipper du den... Då måste man ha karaktär och det har inte jag,det är all-in eller inget Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) Kanske fel tråd för detta då det knappast är en skitsak och irritation är en lite väl mild beskrivning. https://twitter.com/sr_ekot/status/742004935659819013 Nu lyssnade jag visserligen inte på SR när tosingen Breivik höll på, men jag tvivlar starkt på att SR censurerade den presskonferensen... Ändrades Juni 12, 2016 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu